Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä jolla 0 toleranssi alkoholiin?

Vierailija
20.06.2022 |

Tosi tylsä ihminen ja oikeasti haluaisin juoda mutta olen niin kyllästynyt deittamaan huumehörhöjä ja oikeesti haluun vaan tasasuutta elämään. En olisi ikinä ajatellut vaan että tasasuus olisi näin tylsää.. siis 0 tippaa alkoholia ja ei siis ANNA minunkaan juoda. Tosi orjuuttavan oloista.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppaa se ja ota oikea mies.

Vierailija
2/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi aiheuttaa syöpää ja et näe eläke-ikää joka taas onkin valtijohdon tahto koska budjetti ei kestä eläke-maksuja ja on kansantaloudelle enemmän kuin järkevää että ihmiset maksavat huippu verot litkusta joka heidät tappaa ennen aikojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi aiheuttaa syöpää ja et näe eläke-ikää joka taas onkin valtijohdon tahto koska budjetti ei kestä eläke-maksuja ja on kansantaloudelle enemmän kuin järkevää että ihmiset maksavat huippu verot litkusta joka heidät tappaa ennen aikojaan.

Vierailija
4/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Seurustelin nelisen vuotta täysin raittiin miehen kanssa. Hänen juomattomuutensa ei ollut ongelma, en juonut itsekään hänen kanssaan ollessani, mutta hänen asenteensa oli. Hänen kanssaan ei voinut käydä missään, missä oli tarjolla alkoholia. Ei tullut kuuloonkaan, että olisimme voineet mennä baarin terassille ihan vain kahville tai juomaan vissyä. Ei voinut lähteä Tallinnaan koska hän ei sietänyt sitä, että ihmiset joivat laivalla ja kaupungilla alkoholia. Hän ajatteli alkoholia enemmän kuin normaali ihminen elämänsä aikana.

Vierailija
5/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko siis alkoholia/huumeita käyttävän vai et? Siinä saa vauhtia ja vaarallisia tilanteita elämään.

Tasaisuus on tylsää, haluatko sitä siis vai et?!

Vierailija
6/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on vaikeaa alkoholiriippuvaiselle ymmärtää nollatoleranssia. Ei siitä 24/7 kännisestä puolisosta mitään iloa ole.

Vierailija
7/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä sitten juoppoa etsimään, remuamista riittää!!

Vierailija
8/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ihmisen kontrollointi parisuhteessa on aina huono merkki.

Vierailija
9/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä aikuinen ihminen annat jonkun toisen sanella mitä saat tehdä ja mitä et?

Itse en huolisi absolutistimiestä, tykkään tissutella mieheni kanssa kesäterasseilla ja kuppiloissa. Tai vaikka kotona ystävien kanssa lautapelejä pelaillen.

Vierailija
10/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapailisi, ei jatkoon. Alkoholismin ja tipattoman ääripäiden välillä on paljon muutakin.

Sitäpaitsi rakastan viiniä itse, en ikinä lakkaisi kokonaan juomasta jonkun toisen vaatimuksesta. Osaan kohtuukäytön.

Vierailija
11/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääripään ihmiset ovat aina hieman outoja. Tai ainakin luultavasti kaikki. En ota ääripään kantaa.

Vierailija
12/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juo alkoholia enää, mutta muut saavat kyllä juoda. En vain välttämättä halua olla silloin heidän seurassaan. Jos toinen juo hyvin kohtuullisesti, niin se on ok, mutta jos enemmän, niin juokoot keskenään.

Minulla ja paljon alkoholia ottavalla ei ole välttämättä paljoa yhteisiä puheenaiheita.

Vierailija
13/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapailisi, ei jatkoon. Alkoholismin ja tipattoman ääripäiden välillä on paljon muutakin.

Sitäpaitsi rakastan viiniä itse, en ikinä lakkaisi kokonaan juomasta jonkun toisen vaatimuksesta. Osaan kohtuukäytön.

Toisen/toisten mielestä sinun kohtuukäyttösi voi olla kaikkea muuta.

Vierailija
14/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut sekä paljon alkoholia käyttäviä naisia että myöskin todella vähän käyttäviä. Melkoista draamaa on ollut näiden enemmän käyttävien kanssa. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu. Parisuhde toimii paremmin tiukempaa linjaa vetävien kanssa. Absolutistia en jaksaisi.

Vierailija
15/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut sekä paljon alkoholia käyttäviä naisia että myöskin todella vähän käyttäviä. Melkoista draamaa on ollut näiden enemmän käyttävien kanssa. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu. Parisuhde toimii paremmin tiukempaa linjaa vetävien kanssa. Absolutistia en jaksaisi.

Miksi et jaksaisi absolutistia? Tai miksi aiheesta pitää yleensäkään jutella ja ottaa pulttia, puoleen ja toiseen?

Minulla on monta absolutistia ja heidän kanssaan on ehdottomasti parhaimmat jutut ja paras olla.

Vierailija
16/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa ääriajattelu on kyllä sellainen että ottaisin etäisyyttä.

Vierailija
17/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vetää alkoholia niin paljon kuin haluat silloin kun et ole tämän henkilön seurassa. Onko sinulla pakonomainen tarve olla koko ajan humalassa?

Itse en viihdy humalassa olevan seurassa, joten ymmärrän aloittajan kaveria täysin.

Vierailija
18/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi minua, kunhan ei nosta mitään melua jossain juhlaillallisilla, missä muut juovat lasin tai kaksi viiniä ruoan kanssa. Ja osaa muutenkin toimia asiallisesti sen toleranssinsa kanssa.

On tullut nähtyä absolutisti, joka kailotti isossa tilaisuudessa suureen ääneen ennen alkumaljojen tarjoilua, että hänelle pitää olla alkoholiton alkumalja. Kyllä sen suuren ravintolan tarjoilijalta olisi voinut pyytää huomaamattomasti alkoholitonta versiota, kun laseja tuotiin pöytiin. Kyseessä oli nainen.

Vierailija
19/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tissuttelijat ovat sen näköisiä että tissuttelevat. varsinkin naiset.

Vierailija
20/37 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tissuttelijat ovat sen näköisiä että tissuttelevat. varsinkin naiset.

Tämä on niin totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi