Asioita, joita monet muut tekevät, mutta sinä et tee?
Minä en katso jääkiekko-otteluita. Enkä kokkaa pitkällä kaavalla.
Entä te?
Kommentit (68)
En treenaa. Ikinä. Vaikka nykyään se tuntuu olevan lähes velvollisuus ja sitten kuuluisi kuljeskella ympäriinsä juoksutrikoissa. Ei ole minun juttu. Hyi. Kuntosali on viimeinen paikka mihin haluan mennä, menen mieluummin vaikka Ukrainaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, enkä ole koskaan äänestänyt enkä äänestä, missään vaaleissa, miespuoleista ehdokasta.
Jos äänestämällä voisi jotain muuttaa niin se olisi kiellettty.
- n64 -
Vierailija kirjoitti:
En hanki lapsia. En suostu parisuhteeseen enkä asumaan yhteen kenenkään kanssa. En ole Instagramissa enkä TikTokissa. En omista autoa. En halua ostaa taloa. En leivo enkä oikeastaan koskaan laita ruokaa. En silitä vaatteita.
Löytyyhän täältä järkeviäkin ihmisiä.
Yleensä täällä on mammoja, joilla on muutaman miehen kanssa lapsia, kituuttavat vähillä rahoilla, mutta ripsien pidennykset pitää olla. Jonottavat rikkinäiset housut jalassa ruokajonossa.
Käy viihteellä (kapakoissa, terasseilla, festareilla yms.), juo alkoholia/kahvia, liiku sähköpotkulaudalla, aja autoa, syö banaaneja.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään kasvojenhoituotteita. En edes pese kasvoja erikseen, mitä vettä valuu suihkussa riittää.
Olen 56-vuotias nainen
Ihoni on ikäisekseni tosella hyvä.
Vaimollani sama juttu ja ilmeisesti samasta syystä
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki autistit ja vaajakit löytävät noihin ketjuihin
Esim. sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hanki lapsia. En suostu parisuhteeseen enkä asumaan yhteen kenenkään kanssa. En ole Instagramissa enkä TikTokissa. En omista autoa. En halua ostaa taloa. En leivo enkä oikeastaan koskaan laita ruokaa. En silitä vaatteita.
Löytyyhän täältä järkeviäkin ihmisiä.
Yleensä täällä on mammoja, joilla on muutaman miehen kanssa lapsia, kituuttavat vähillä rahoilla, mutta ripsien pidennykset pitää olla. Jonottavat rikkinäiset housut jalassa ruokajonossa.
Kynsihuolto myös menee lasten tarpeiden edelle. Tosin velaksi voi ostella Popin vaatteita ja woltata luottokortilla (jos sellainen vielä on) ruokaa, ellei hirveesti nappaa tehdä itse ruokaa.