Asioita, joita monet muut tekevät, mutta sinä et tee?
Minä en katso jääkiekko-otteluita. Enkä kokkaa pitkällä kaavalla.
Entä te?
Kommentit (68)
En useinkaan käytä alushousuja, varsinkaan hameiden alla. On vaan vilpoisampi ja mukavampi olo ilman.
En juo viinaa.
En ole naimisissa.
En asu kenenkään kanssa, ihmettelen kyllä.
En tupakoi.
- Nainen
Ihmeen moni jättää myyntitarroja käyttöastioihin kiinni ja valokuvatessa kääntää ne kameraa kohti. Itse irrotan kaiken roskan heti astioita pilaamasta. Jostain syystä nämä palikat jättävät ne tarrat juuri Iittalan astioihin, vaikka niissä on ne räikeimmän näköiset. Muista astioista irrottavat kyllä huolellisesti. Pidän läpeensä juntteina näitä roskatarrojen varjelijoita. Samat tyypit yleensä jättää myös bleiserin takahalkion tukilangan paikalleen ja hihansuuhun sen parilla löyhällä langalla kiinnitetyn kankaisen merkkilapun, vaikka ne kuuluu napsaista pois. En yllättyisi, jos näillä olisi puhelimen näytössäkin kiinni se muovinen myyntisuojakalvo.
En sinkkuna leivo,niinkuin joku perheellinen leipoo joka viikko mitä mahtavimpia luomuksia ja postaa niitä nettiin...lihoisin,jos leipoisin ja söisin niitä kaikkia herkkuja
En käy Hoplopissa,kun ei ole lapsia
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen moni jättää myyntitarroja käyttöastioihin kiinni ja valokuvatessa kääntää ne kameraa kohti. Itse irrotan kaiken roskan heti astioita pilaamasta. Jostain syystä nämä palikat jättävät ne tarrat juuri Iittalan astioihin, vaikka niissä on ne räikeimmän näköiset. Muista astioista irrottavat kyllä huolellisesti. Pidän läpeensä juntteina näitä roskatarrojen varjelijoita. Samat tyypit yleensä jättää myös bleiserin takahalkion tukilangan paikalleen ja hihansuuhun sen parilla löyhällä langalla kiinnitetyn kankaisen merkkilapun, vaikka ne kuuluu napsaista pois. En yllättyisi, jos näillä olisi puhelimen näytössäkin kiinni se muovinen myyntisuojakalvo.
Tästä tuli mieleen, että sain kerran Torista ilmaiseksi taulun, jonka lasi oli naarmuuntunut. Hain sen ja totesin, että kyseessä oli vain rikkoutunut suojamuovi, repäisin sen lasin päältä pois ja taulu oli taas kuin uusi :D
En ajele, koska ei ole ajokorttia.
En seuraa tubettajia enkä ketään sometyrkkyä. En ketään somessa.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään kasvojenhoituotteita. En edes pese kasvoja erikseen, mitä vettä valuu suihkussa riittää.
Olen 56-vuotias nainen
Ihoni on ikäisekseni tosella hyvä.
Milloin olet viimeksi käynyt näöntarkastuksessa?
En kuskaa lapsia harrastuksiin enkä leivo mokkapaloja myyjäisiin.
Vietän hyvin vähän aikaa kavereiden kanssa
En urheile
Oisko parempi laittaa vain, että mitä kanssani samaan kohderyhmään kuuluvien tekemisiä en tee? Kun nyt tulis aika lista, en esim. ole poliisi enkä...(loputon lista)
En usko kaikkivoipaiseen, jumalalliseen työhön. Enkä suorituspohjaiseen ihmisarvoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään kasvojenhoituotteita. En edes pese kasvoja erikseen, mitä vettä valuu suihkussa riittää.
Olen 56-vuotias nainen
Ihoni on ikäisekseni tosella hyvä.Milloin olet viimeksi käynyt näöntarkastuksessa?
Mulla sama kuin tuolla, jota lainasit. Meitä on olemassa, joilla iho pysyy kauniina ikääntyessäkin vaikka sitä ei "hoida".
En aja autoa. Kävelen kaikkialla ja kannan ruoka ostokset kotiin vaikka matkaa olisi 3km
Useimmat soittavat ystävälle, kun mieli on maassa. Itse en ikinä tee näin. Jos muuten nähdään, saatan kysyttäessä kertoa miten menee.