Asioita, joita monet muut tekevät, mutta sinä et tee?
Minä en katso jääkiekko-otteluita. Enkä kokkaa pitkällä kaavalla.
Entä te?
Kommentit (68)
En lue koskaan naisten kirjoittamia kirjoja. Ja luen todella paljon.
En lisäänny
En juo kahvia
En harrasta përseseksiä
Vierailija kirjoitti:
En vaihda sukkiani joka päivä puhtaisiin.
Vaihdatko likaisiin sitten tai jalasta toiseen?
juovat kahvia
juovat olutta
matkustelevat ulkomaille
En ole missään Facebookissa, twitterissä tai muussavastaavassa. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En lue koskaan naisten kirjoittamia kirjoja. Ja luen todella paljon.
+1
En kaipaa mitään Kata Kärkkäisen ihmissuhdepaskaa.
En juo viinaa en viiniä en kaljaa...
En pidä transsukupuolisuutta järkevänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään kasvojenhoituotteita. En edes pese kasvoja erikseen, mitä vettä valuu suihkussa riittää.
Olen 56-vuotias nainen
Ihoni on ikäisekseni tosella hyvä.Milloin olet viimeksi käynyt näöntarkastuksessa?
Mulla sama kuin tuolla, jota lainasit. Meitä on olemassa, joilla iho pysyy kauniina ikääntyessäkin vaikka sitä ei "hoida".
Niinhän te itse sanotte 😂
Mitä tuolle naureskelet? Uskotko sitten vasta, kun itselläsi on hyvä iho vanhampanakin?
En seuraa jääkiekkoa ollenkaan muuten kuin katon urheilu-uutiset ennen Salkkareita päivän sään ja Salkkareiden välissä. Jääkiekko ja nää muut valtamedian hehkuttamat perinteiset "miesten" lajit ei kiinnosta mua ollenkaan. En juo pahemmin alkoholia enkä liitele baareissa ja muissa alkoholin varaan rakennetuissa tapahtumissa, koska mua ei kiinnosta alkoholi lainkaan. Joskus joissain sukujuhlissa juon ehkä lasillisen jotain viiniä ja se riittää mulle vallan mainiosti. Muutenkin mun käyttämä mielialalääke nimeltä Venlafaxin ja alkoholi ei sovi hirveän hyvin yhteen.
Tykkään paljon enemmän ottaa rauhallisesti ja miettiä eri asioiden syvällisempiä syy-seuraussuhteita sekä opiskella eri vieraita kieliä omassa rauhassa ja inspiroivassa seurassa kuin liidellä jossain kaupungilla baareissa sun muissa nuorten aikuisten pintaliitomestoissa. Selittyy aika varmasti kun mulla on diagnosoitu asperger. Lisäksi tykkään paljon viettää aikaa lemmikkien kanssa kotona kuin käydä bilettämässä viikonloppuisin. Oon aika kotihiiri tiiän.
T: M28
Olen usein palstalla mutta minulla ei ole mitään mielenterveysongelmia enkä ole koskaan käynyt terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen usein palstalla mutta minulla ei ole mitään mielenterveysongelmia enkä ole koskaan käynyt terapiassa.
Mutta et olekaan nainen.
Vierailija kirjoitti:
En ajele, koska ei ole ajokorttia.
En minäkään. Mulla on ajokortti vuodelta 1992, mutta kakkosvaihe edelleen ajamatta.
Isä maksoi kortin ja ajelin jonkun aikaa. Sitten tajusin, että olen vaaraksi liikenteessä.
Seksi, töissä käynti, asunnosta poistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään kasvojenhoituotteita. En edes pese kasvoja erikseen, mitä vettä valuu suihkussa riittää.
Olen 56-vuotias nainen
Ihoni on ikäisekseni tosella hyvä.Milloin olet viimeksi käynyt näöntarkastuksessa?
Mulla sama kuin tuolla, jota lainasit. Meitä on olemassa, joilla iho pysyy kauniina ikääntyessäkin vaikka sitä ei "hoida".
Jotkut aknenaamat alapeukuttaa.
Olen nainen, enkä ole koskaan äänestänyt enkä äänestä, missään vaaleissa, miespuoleista ehdokasta.
Miksi kaikki autistit ja vaajakit löytävät noihin ketjuihin