Kun deittimies menee ekoilla treffeillä tankkaamaan ja laittaa tankin täyteen suoraan, 140 euroa. Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (136)
Halpa pilluralli kun ei tarvinut maksaa.
Mies joka juo tuon rahan edestä bensaa on kieltämättä oman elämänsä sankari.
Onko kenelläkään kokemusta tästä?
Eka ajatus olisi, että elämänhallinta on vähän heikkoa. Minä en yleensä päästä tankkia niin tyhjäksi, että pitää kesken tärkeiden asioiden lähteä tankille. Deittien aikana erityisesti pitäisin aika ikävänä joutua kurvaamaan betonin ja bensankäryn keskelle.
Nostan nenäni pystyyn ja sanon että en ole käynyt ikinä treffeillä, joihin ei ole päässyt ratikalla...
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään kokemusta tästä?
Kiinnostaa kokemukset
Laitan aina tankin täyteen. Jos sillä saa naisia, olen jotenkin mokannut kuitenkin.
Miestä ei paljon treffit kiinnosta ja lisäksi mies ei ole ennakkoon varautuvaa tyyppiä. Minä tankkaan ain aina kun tankki on puolillaan. Voin silloin lähteä tankkaamatta mihin vaan, kuten vaikka treffeille.
Uuuuhhh, mikä kuuma uros ja paksu lompakko, kyllä tekee vaikutuksen, kun raavas mies seisoo huoltsikalla se fallosmainen bensapistooli kädessä ja pumppaa tankin täyteen!
Tämänkö ap halusi kuulla?
Sille näköjään bensa maksaa saman kuin muillekin.
Nainen joka kyselee tällaisia. Mitä ajatuksia herättää?
Ihmettelen, miksi pitää kesken meidän treffien lähteä tankkaamaan. Eikö aiemmin voinut suorittaa kyseistä toimenpidettä.
Vierailija kirjoitti:
Nostan nenäni pystyyn ja sanon että en ole käynyt ikinä treffeillä, joihin ei ole päässyt ratikalla...
Boss lady
Tulisi mieleen miksi ihmeessä deitti vei minut ensitreffeillä bensa-asemalle.
Ajatuksena olisi, että meneekö tää koko treffipäivä sit vaan ajaessa ja autossa istuessa. Varmaan jäisin pois kyydistä kuultuani summan millä tankkasi.
Eikä tuo id ootti voinut tankata ENNEN treffejä?
Haluaa mielummin käyttää aikaa auton "hoitoon" kuin treffikumppaniinsa? Törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Uuuuhhh, mikä kuuma uros ja paksu lompakko, kyllä tekee vaikutuksen, kun raavas mies seisoo huoltsikalla se fallosmainen bensapistooli kädessä ja pumppaa tankin täyteen!
Tämänkö ap halusi kuulla?
Rehellinen nainen
No huuuh huh