Kun deittimies menee ekoilla treffeillä tankkaamaan ja laittaa tankin täyteen suoraan, 140 euroa. Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (136)
Varmaan nainen ajattelee että rahaa on ja se saa näkyä!
Siis tankkaako joku autoonsa vain vähän kerrallaan vai mistä moinen kysymys? Tietenkin tankki täytetään, jos huoltoasemalle mennään, mutta miksi ihmeessä on pitänyt lähteä deittiä tapaamaan tankkaamatta autoa ensin? Ellei sitten ole ajatellut viedä deittiä huoltsikan kahvilaan kahville Missä tapauksessa olisi kyllä aika epäonnistunut hemmo.
Vierailija kirjoitti:
Siis tankkaako joku autoonsa vain vähän kerrallaan vai mistä moinen kysymys? Tietenkin tankki täytetään, jos huoltoasemalle mennään, mutta miksi ihmeessä on pitänyt lähteä deittiä tapaamaan tankkaamatta autoa ensin? Ellei sitten ole ajatellut viedä deittiä huoltsikan kahvilaan kahville Missä tapauksessa olisi kyllä aika epäonnistunut hemmo.
Kun käy viikottain treffeillä, joskus käy niin että huomaa tankin menneen tyhjäksi
Jos laittaa suoraan 140 euroa niin tarkoittaahan se että rahaa on ja paljon
Varmaan ajattelisin, että mies todennäköisesti elää melko autoriippuvaista elämää, kun tuo minut ekoilla treffeilla autoajelulle. Emme siis todennäköisesti olisi kovin yhteensopivia, sillä itse arkena kävelen ja pyöräilen sekä käytän julkisia ympäristö- ja terveyssyistä ja toivoisin kumppanilta samaa.
Toiseksi ajattelisin, että miehellä on todennäköisesti aika kallis auto, joka on varmasti hänelle hyvin tärkeä, jos ei suorastaan egon jatke. Tästäkään syystä koen, ettemme olisi yhteensopivia.
Tosin tämä olisi tullut jo ilmi ennen treffejä, sillä en olisi alunperinkään lähtenyt autoajelutreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan? Paitsi että keskituloinenkin rankkaa aina autonsa tietysti täyteen, eikä edes mieti, paljonko se maksaa. Toki bensan hinta on noussut, mutta ei se 140 euroa keskituloiselle vielä mikään iso raha ole. Lapsiperheellä menee tuon verran jo yhdellä käynnillä tavallisessa ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tankata 98:a, kun tankilliseen menee tollanen summa, jopa näillä bensan hinnoilla. Eli vanha auto, köyhä äijä.
Vähän Pirkkamallia paremmissa autoissa on yli 60 litran tankki. Ei tarvitse olla matemaatikko niin tajuaa, että bensan nykyhinnoilla +2,5 €/litra saa helposti tankilliseen kulumaan tuon 140 euroa.
Tällaista tilannetta ei voisi tulla, koska en tekisi treffejä huoltoasemalle, enkä myöskään menisi ekoilla treffeillä tuntemattoman ihmise kyytiin - en edes tuntemattoman naisen, koska en voi tietää, onko hän hyvä ja huolellinen kuski, vai turvallisuusriski liikenteessä. Puhumattakaan muista riskeistä, etenkin miehen kohdalla. Mikäli jostain syystä näkisin tällaisen tankkaustapahtuman, ei se herättäisi mitään ajatuksia. Mulla ei ole mitään käsitystä bensan hinnoista, koska minulla ei ole ajokorttia, en käytä autoa enkä ole kiinnostunut yksityisautoilusta muutenkaan, joten eipä tulisi mitään mieleen tankkauksen hinnasta - ja eihän se hinta sen halvempi edes ole, tankkaako kerralla 140 eur vai esim. seitsemässä erässä 20 eur. Koska asun helsingissä, olisi outoa jos deitti tulisi paikalle autolla, ja koska en mitenkään kannata jatkuvaa omalla autolla suhaamista, voisi tuollainen auton käyttö olla jopa miinusta. Joukkoliikenteen käyttäjät tai pyöräilijät olisivat varmaan enemmän "mun juttu".
Vierailija kirjoitti:
Tällaista tilannetta ei voisi tulla, koska en tekisi treffejä huoltoasemalle, enkä myöskään menisi ekoilla treffeillä tuntemattoman ihmise kyytiin - en edes tuntemattoman naisen, koska en voi tietää, onko hän hyvä ja huolellinen kuski, vai turvallisuusriski liikenteessä. Puhumattakaan muista riskeistä, etenkin miehen kohdalla. Mikäli jostain syystä näkisin tällaisen tankkaustapahtuman, ei se herättäisi mitään ajatuksia. Mulla ei ole mitään käsitystä bensan hinnoista, koska minulla ei ole ajokorttia, en käytä autoa enkä ole kiinnostunut yksityisautoilusta muutenkaan, joten eipä tulisi mitään mieleen tankkauksen hinnasta - ja eihän se hinta sen halvempi edes ole, tankkaako kerralla 140 eur vai esim. seitsemässä erässä 20 eur. Koska asun helsingissä, olisi outoa jos deitti tulisi paikalle autolla, ja koska en mitenkään kannata jatkuvaa omalla autolla suhaamista, voisi tuollainen auton käyttö olla jopa miinusta. Joukkoliikenteen käyttäjät tai pyöräilijät olisivat varmaan enemmän "mun juttu".
isolla ja kalliilla autolla ajava mies kiihottaa naista vaikka kuinka eläisi "vihreää" elämää keskustassa
Kannattaa teipata kuitti kojelautaan matkustajan nenän eteen ja mahd. usein huokailla että jotkut ei raaski tankata! Toimii!!!
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa se tarkoittaa että rahaa oli sen 140 euroa. Mitään muuta siitä ei voi päätellä.
Ensitreffeillä en todellakaan mene miehen autoon. Täytyy vaan todeta, että miehen autossa on naurettavan pieni tankki, mikäli 140llä tulee täyteen.
Naisten kommentit erityisesti kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Yhtä paljonhan tuohon menee rahaa kuin jos tankkaisi tänään 70 eur ja viikon päästä toiset 70 eur. Ja kyse on vieläpä noin pienistä summista.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ajatus mikä minulle tuli on se että ymmärrän entistäkin enempi miksi on niin yksinäisiä ihmisiä.
Ja nimenomaan sen takia että auton tankkaamisesta voidaan ylipäätään tehdä tällainen haloo.
Jos auton tankki on tyhjä, niin minä tankkaan. Jos se auton tankkaus aiheuttaisi deittidaamille jotain traumoja, olisi ehkä kummankin kannalta parempi että se daami jäisi ihan suoraan siihen bensamittarille odottamaan seuraavaa prinssiä ja voimaantumaan.
Enkä varmasti olisi menettänyt niillä parisuhde markkinoilla yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
isolla ja kalliilla autolla ajava mies kiihottaa naista vaikka kuinka eläisi "vihreää" elämää keskustassa
En tunnista automerkkejä, joten en tiedä onko auto kallis vai halpa, joskin pääsääntöisesti miellän auton pitämisen melko kalliiksi, ja monen kohdalla turhaksi rahanmenoksi (joskin oma on asiansa). Ja kaikkein noloimpia autoja just ovat jotkut junttimaiset katumaasturit.
No ei niin mitään. Oma on asiansa.
Ihmettelen, että eikä mies ehtinyt muulloin tankata autoa, että se asia pitää hoitaa treffeillä.
En omista autoa, joten en osaisi päätellä paljonko tankkaus juuri sillä kertaa maksoi - mistä sen muuten se kyydissä oleva näkee? Eikä sittenkään kiinnostaisi pätkääkään. Vähintään voisin ajatella että juuriko vasta muistui mieleen että bensa loppuu.