Kun deittimies menee ekoilla treffeillä tankkaamaan ja laittaa tankin täyteen suoraan, 140 euroa. Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (136)
Mistä noin kallista polttoainetta edes löytää? Vai tankkaatko kuiomuria rekkaa? Vai onko sulla niin vanha auto että löytyy vielä 100 litran tankki? No joku vanha Amerikan romu. Ajattelen että saastuttaja.
Mietin miksi ei tankannut ennen treffejä? Auton tankkaamistarpeen ei pitäisi tulla yllätyksenä, jos tulee niin varmasti moni muukin ennakoitava asia yllättää. En kaipaa kumppania, jota pitää holhota
Vierailija kirjoitti:
Mistä noin kallista polttoainetta edes löytää? Vai tankkaatko kuiomuria rekkaa? Vai onko sulla niin vanha auto että löytyy vielä 100 litran tankki? No joku vanha Amerikan romu. Ajattelen että saastuttaja.
Aloitus Sanna Marinin hallituksen ajoilta kun bensan hinta oli vielä verotettu tappiin
Vierailija kirjoitti:
Ei, nainen ei ole seksiä velkaa treffien jälkeen, koska mies tankkasi...
Mies ja nainen nauttivat seksistä kumpikin. Ei naisen pidä mitenkään "maksaa" siitä.
sitä että suomi on järjettömän kallis maa.
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä tankkaamaan? Eikö sitä voisi hoitaa ennen treffejä?
Tankki täytetään autoon ja otetaan löysät pois munasta ennen treffejä. 2 kultaista sääntöä.
Kunnon saastuttaja siinä, pensatossu ukko
Ajattelen että kylläpäs rahulia löytyy. Itsellä tuo vastaa vuosituloja. Kyllä pinppi kostuu kun tuollaisen rahulikönsikkään oon saalistanut
Nyt lähdetään yhteiselle lemmenlomalle keskisuomalaiselle hakkuuaukealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus Sanna Marinin hallituksen ajoilta kun bensan hinta oli vielä verotettu tappiin
Tuohon aikaan tankille meni aina 200€, eikä ole edes sadan litran tankki mulla. Kyllä nauratti kun diesellasku kuussa oli melkein 800€..
No, tankki on tyhjä ja pitää käydä tankkaamassa! Mitä siitä?
Kuka hullu menee ekoilla treffeillä tuntemattoman autoon? Miettikääpä nyt vähän tekemisiänne. Ei pidä luottaa niin sinisilmäisesti kaikemaailman deitteihin.
Ihmetystä, miksei ei tankannut autoa etukäteen? Treffeillä ainakin minä keksisin ajalle parempaa käyttöä kuin tankata autoa eikä myöskään anna hyvää kuvaa, jos vie deitin polttoaineasemalle. Toisekseen, ainakin itse tankkaan tankin aina täyteen, joten mitä tuossa pitäisi ihmetellä? Vai yritätkö sanoa, että 140 euroa olisi jotenkin iso määrä rahaa...? Enemmän olisin ihmetellyt, jos olisi jättänyt tankin vajaaksi.
Tuumin, että varmaan pienimunainen, kun pitää tuollaisella bensarohmulla ajella.
Antaa vaikutelman että ei ole pikkurahasta pulaa
Haluaa esitellä rahojaan ja huono suunnittelemaan kun piti jättää tankkaaminen treffeille.