Kun deittimies menee ekoilla treffeillä tankkaamaan ja laittaa tankin täyteen suoraan, 140 euroa. Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (136)
Ainoa ajatus mikä minulle tuli on se että ymmärrän entistäkin enempi miksi on niin yksinäisiä ihmisiä.
Pakko se vaan on tankata, jos aikoo liikkua. Mutta olishan se fiksumpaa hoitaa arkihommat muulloin ja pyhittää treffit siihen tutustumiseen. Kaksi vaihtoehtoa, joko leuhka, tai ei vaan osaa ajatella toisenkin kannalta
Vierailija kirjoitti:
Halusi säästää tankkaamisen treffeille, näyttääkseen "rahaa on".
Eli ts. rahaa tuskin on.
On aika "Prinsessa", jos ei saa tankata sen autossa ollesssa
Toivottavasti et ole tosissasi, olisi kiva jos keskittyisit treffikumppaniin autosi sijaan.
Että yrittää mielestään hienovaraisesti ilmaista, ettei ole minusta kiinnostunut, kun alkaa puuhailemaan omiaan eikä vietä aikaa kanssani.
Käytkö maksamassa sisällä ja heiluttelet satalappusia myyjän nenän edessä?
Hävettäisi istua saastuttavan, vanhanaikaisen polttomoottoriauton kyydissä
Että sillä on 140 euroa rahaa. En muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi säästää tankkaamisen treffeille, näyttääkseen "rahaa on".
Eli ts. rahaa tuskin on.On aika "Prinsessa", jos ei saa tankata sen autossa ollesssa
Juuri näin. Eihä tuossa ole mitään kummallista.
Viimeksi kun tanakttiin suomessa tankki tayteen meni 200e. Otin kuvankin kun nauratti.
Mista loytyy siis noin pieni tankki ja kuinka pitkalle silla paasee?
Tottahan toki minä jätän tankkaamatta. Se on sillai romanttisempaakin että deittimuija tönää autoa minun ohjatessa lähimmälle huoltikalle.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki minä jätän tankkaamatta. Se on sillai romanttisempaakin että deittimuija tönää autoa minun ohjatessa lähimmälle huoltikalle.
No fiksu ihminen huolehtii, että auto on aina sen verran hyvin tankattu, ettei noin käy.
Ei kiinnosta toisten tankkaukset.
Trolli jankkaa joten ilmiannoin. Sama tyyppi kirjoittelee naisvihaviestejä ja niin-viestejä.todnäk myös mies54-viestejä
Miksi treffit olisivat bensa-asemalla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi treffit olisivat bensa-asemalla?
Jos siellä on tarjolla parempaa kahvia kuin mitä aloittaja itse keittää?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tankata 98:a, kun tankilliseen menee tollanen summa, jopa näillä bensan hinnoilla. Eli vanha auto, köyhä äijä.
Tänään viimeksi dieseliä 139,98€ tankillinen, 2,799€/l. -15 farkku. Revi siitä, köyhä.
Enemmän herättäisi ajatuksia, jos ei tankkaisi kerralla täyteen.
Mistä tietäisin että laittoi tuolla summalla bensaa tankkiin? En minä nimittäin ainakaan koskaan katso bensamittaria jos olen matkustajana, joten en tiedä millä summalla kuski milloinkin tankkaa. Kertooko mies sen minulle? Miksi? Päivitelläkseen bensan hintaa? Lesoillakseen paksulla lompakolla?
Tämä herättää nyt enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.