Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä joka tänään riehuit kirpparilla!

Vierailija
16.10.2006 |

Pieni poikasi anoi rukoillen maassa, että olisit jutellut hänelle. Hän satutti itsensä ja pyysi sinua puhaltamaan haavaan, mutta käskit hänen pitää turpansa kiinni.

Huusit pojallesi, tukistit ja tönit häntä todella törkeästi, ilman mitään syytä jatkuvasti!

Olen todella iloinen, että paikalla ollut nainen sanoi sinulle suorat sanat ja pyysi kohtelemaan lastasi paremmin, mutta reaktiosi oli uskomaton.

Tässä käymänne vuoro" puhelu" :

" Hei anteeksi, mieti vähän miten kohtelet lastasi"

" pidä sinä kuule turpasi kiinni, toi on kiukutellut tänään koko ajan"

" Minä juuri näin kuinka tukistit poikaasi rajusti ilman syytä, kai tajuat ettei niin saa tehdä"

" minä saan tehdä lapselleni mitä minä haluan ja se ei kuulu muille"

" anteeksi nyt vaan mutta kyllä se kuuluu, ja jos vielä jatkat tuota meininkiä niin minä puutun siihen"

" haista sinä kuule piiiiiitkä paska ja hoida ensin omat asiasi!"

(+jotain muuta kärhämää)

Huusit niin, että koko kirpputori kaikui, ja lähdit jatkamaan kiukutellen kierrostasi. Muut ihmiset kävivät sanomassa sinulle vastaansanoneelle naiselle, että he olisivat tahtoneet myös puuttua asiaan, mutteivät olleet uskaltaneet.

Oletko hermoromahduksen partaalla? Oliko se vain hetken puuska, vai sinun yleinen tapasi kohdella lastasi?

Asutko täälläpäin?

Minä voin ottaa poikasi hoitoon silloin kun sinulta meinaa mennä hermo, jottei pienen lapsen tarvitse jäädä noin paitsioon ja kaltoinkohdelluksi. SInulla oli myös mukana pienempi lapsi rattaissa, älä epäröi hakea apua!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vaan mieleen juuri yks tuolla tavalla käyttäytyvä äiti

Vierailija
22/23 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä tuntuisi, jos KUUSIMETRINEN JÄTTILÄINEN tarttuisi sinua hiuksista, repisi, raivoaisi, huutaisi, löisi, potkisi sinua??

Ja sama mahdollisesti toistuisi päivästä toiseen, monen vuoden ajan.

Siltä se tuntuu lapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä kaikkein kauheinta tuon äidin käytöksessä oli se, että vaikka poika EI riehunut EIKÄ käyttäytynyt huonosti VAAN ANELI äitiä juttelemaan hänen kanssaan, niin silti äiti ILMAN SYYTÄ riehui, haukkui ja tukisteli lastaan.