Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävi tosi paha juttu ja en tiedä mitä teen

Vierailija
19.06.2022 |

Oon tapaillut kahta miestä tässä joista kumpikaan ei halunnut heti mitään vakavaa, enkä minäkään. Keskiviikkona näin viimeksi toista ja tänään olisi ollut tarkoitus mennä toisen luokse yöksi. Molempia nähnyt muutaman kuukauden.

Nyt tää keskiviikkona tapaamani laitto viestiä että on mun talon lähellä yhdellä uudella tutulla käymässä. Nyt selvisi että tää on tää mun toinen tapailemani mies. Sen kanssa kirjoitin ja sano että joo nähdään illemmalla tossa parin tunnin päästä käymään, ellet haluu tähän nyt tulla, mul on uus kaveri tässä käymässä. 😳. Ei voi olla sattumaa ja ahdistaa ihan hitosti. Tuskinpa mä siellä tuun puheeksi mut tosi ahdistava tilanne ja mietin pitääkö ottaa puheeksi vai mitä hemmettiä teen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla oli vuosia sitten vähän samanlainen juttu. Juttelin Tinderissä kahden miehen kanssa. Toinen asui kotikaupungissani ja toinen 200km päässä. No tämä pidemmällä asuva oli tulossa käymään täällä kaverinsa luona. Arvaatte varmaan kuka se kaveri oli.

Vierailija
42/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö jäi epäselväksi oletko antanut toosaasi jo kummallekkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tilanne haltuun, hae kaupasta pullo Juhannussimaa ja mene sinne soittamaan ovikelloa. Ethän sinä ole kai kummallekaan lupautunut? Tuostahan voi syntyä vaikka mitä kaunista, mistä rustataan runoja vielä sadan vuoden päästäkin.

Vierailija
44/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vois ottaa kummankin kans puheeks seuraavalla tapaamiskerralla tuon, niin eiköhän se siittä

Vierailija
45/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se nyt on selvää, että miehet ovat saaneet selville, että säädät heidän kummankin kanssa :D Ovatpa sitten kavereita/tuttuja jo ennestään tai alkaneet äskettäin pitää yhteyttä. Jos olet oikealla nimelläsi heille esittäytynyt ja etenkin jos susta on kuvia somessa, tunnistaminen ei ole vaikeaa.

Vierailija
46/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen monen kanssa samaan aikaan "kevyt"säätäminen ei ole tervettä, eikä siitä ikinä seuraa mitään hyvää. Enkä tuomitse, olin nuorempana yhtä sekaisin. Nykyäänhän vielä oikein kannustetaan tuommoiseen säheltämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi