Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävi tosi paha juttu ja en tiedä mitä teen

Vierailija
19.06.2022 |

Oon tapaillut kahta miestä tässä joista kumpikaan ei halunnut heti mitään vakavaa, enkä minäkään. Keskiviikkona näin viimeksi toista ja tänään olisi ollut tarkoitus mennä toisen luokse yöksi. Molempia nähnyt muutaman kuukauden.

Nyt tää keskiviikkona tapaamani laitto viestiä että on mun talon lähellä yhdellä uudella tutulla käymässä. Nyt selvisi että tää on tää mun toinen tapailemani mies. Sen kanssa kirjoitin ja sano että joo nähdään illemmalla tossa parin tunnin päästä käymään, ellet haluu tähän nyt tulla, mul on uus kaveri tässä käymässä. 😳. Ei voi olla sattumaa ja ahdistaa ihan hitosti. Tuskinpa mä siellä tuun puheeksi mut tosi ahdistava tilanne ja mietin pitääkö ottaa puheeksi vai mitä hemmettiä teen?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerrallaan!

Ole nainen ja menet sinne ja kerrot totuuden. :)

Nolonpaa olis keksiä kaikenmaailman ripulitarinoita

Vierailija
22/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs onkin mukavaa sitten kun miehet alkavat keskenään puhua naisasioista ja kumpikin kertoo että on löytänyt tapailunaisen ja kyselevät toisiltaan millaisen. Onnea matkaan ap kun keskustellessaan tajuavat tapailevansa samaa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että pojilla on samat taudit jo ennestään👍🏻

Vierailija
24/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sukua tälle mun ongelma.

Eli olen jutellut kahden mukavan miehen kanssa ja nyt toisen kanssa on edetty tapailuasteelle. Hän on selvästi tosissaan, mutta minua vaivaa etten ole päässyt tapaamaan tätä toista vielä välimatkan vuoksi.

Toinen juttu etenisi nyt vauhdilla ja tuntuu pahalta jatkaa juttelua toisen kanssa, mutta kun sekin tuntuu hyvältä. Eikä tämän ensimmäisen kanssa ole tullut mitään huumaavaa kemiaa, vaikka mukavaa onkin. Voi johtua siitäkin, että jarruttelen nyt tämän tilanteen takia.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Todennäköisesti tulen menettämään molemmat.

Miksi haluat olla ihmisen kanssa, jonka kanssa sulla ei kipinät lentele? Kuulostaa että haluat pitää hänet vain varamiehenä jos nyt parempaakaan ei löydy. Ja et varmaan haluaisi että olet jollekin vain paremman varalla, joten miksi teet niin itse toiselle?

No niinpä. En todella olisi uskonut olevani tässä tilanteessa. Olin eron jälkeen melko pitkään sinkkuna, kunnes päätin uskaltaa lähteä tutustumaan miehiin. Näihin törmäsin käytännössä heti, viikon sisään. Oli tarkoitus ottaa ihan rauhassa ja tutustua, mutta tämä tapaamani mies ei paljoa jarruttele. Voinko nyt sitten luottaa siihen, että tässä se on, vain koska hän "ehti ensiksi". Tiedän, että meillä voisi olla ihan hyvä juttu. Mutta muista en tiedä.

Ja en siis haluakaan ketään satuttaa tai roikottaa. Siksi kysyin, mitä pitäisi tehdä. Sanoa tälle tapailemalleni miehelle, että juttelen vielä toisenkin kanssa? Jarrutella, kunnes olen tavannut toisenkin ja saanut selkoa tunteistani?

Kellään kokemusta?

Vierailija
25/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Se ettei sun elämässä tapahdu mitään, ei tarkoita sitä että muut ei eläisi.

H u o r a

Vierailija
26/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista sontaa ihmiset tälle palstalle ulostaa.

Vierailija
27/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ny vielä kolmas siihen mukaan.

Vierailija
28/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaillahan voi vaikka kuinka monia. Kun kukaan ei halua mitään vakavaa.

Ja kunhan ei nussi!

Vierailija
29/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että toinen miehistä on stalkannut sinua ja tarkoituksella tutustunut tähän toiseen mieheen?

Vierailija
30/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kunhan ei nussi!

Minkä takia sitten vastakkaista sukupuolta tapailtaisiin ellei seksin? Kaverit on erikseen ja niitä ei tarvi piilotella toisiltaan.

Vierailija
31/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät on jo hokanneet, että sä tapailet niitä molempaa aloittaja.

Ne yrittää nolata sut.

Vierailija
32/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää millä tarkoituksella he ovat liikkeellä ylipäänsä. Onko se vain S, vai oliko jotain muutakin mielessä. Jolloin osaisit luotsata tilannetta rauhallisempaan suuntaan, ettei se yksi taas ilmesty jonkun asian perässä, mikä se sitten onkaan. Ei kannata puhua varmaan siitä miesasiasta.

Vierailija
33/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset niistä nyt paremman, vastailet toiselle vain nihkeästi viiveellä kunnes yhteydenotot loppuu.

Vierailija
34/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet testaa , kuinka naivi olet ja kuinka pitkään ne saa nauraa sulle keskenään.

Vierailija
35/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa, vielähän sulla jää reikiä vapaaksi 0/5

Vierailija
36/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olen jutellut kahden mukavan miehen kanssa ja nyt toisen kanssa on edetty tapailuasteelle. Hän on selvästi tosissaan, mutta minua vaivaa etten ole päässyt tapaamaan tätä toista vielä välimatkan vuoksi.

Toinen juttu etenisi nyt vauhdilla ja tuntuu pahalta jatkaa juttelua toisen kanssa, mutta kun sekin tuntuu hyvältä. Eikä tämän ensimmäisen kanssa ole tullut mitään huumaavaa kemiaa, vaikka mukavaa onkin. Voi johtua siitäkin, että jarruttelen nyt tämän tilanteen takia.

Miksi haluat olla ihmisen kanssa, jonka kanssa sulla ei kipinät lentele? Kuulostaa että haluat pitää hänet vain varamiehenä jos nyt parempaakaan ei löydy. Ja et varmaan haluaisi että olet jollekin vain paremman varalla, joten miksi teet niin itse toiselle?

No niinpä. En todella olisi uskonut olevani tässä tilanteessa. Olin eron jälkeen melko pitkään sinkkuna, kunnes päätin uskaltaa lähteä tutustumaan miehiin. Näihin törmäsin käytännössä heti, viikon sisään. Oli tarkoitus ottaa ihan rauhassa ja tutustua, mutta tämä tapaamani mies ei paljoa jarruttele. Voinko nyt sitten luottaa siihen, että tässä se on, vain koska hän "ehti ensiksi". Tiedän, että meillä voisi olla ihan hyvä juttu. Mutta muista en tiedä.

Ja en siis haluakaan ketään satuttaa tai roikottaa. Siksi kysyin, mitä pitäisi tehdä. Sanoa tälle tapailemalleni miehelle, että juttelen vielä toisenkin kanssa? Jarrutella, kunnes olen tavannut toisenkin ja saanut selkoa tunteistani?

Kellään kokemusta?

Hienosti koitat kaapata keskustelun itsellesi.

Vierailija
37/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuostakaan kuviosta ei enää edes voi tulla mitään eikä ainakaan vakavaa.

Vierailija
38/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne miehet ole vaan piilo homoja? Tai bi seksuaaleja? Jos ne vehtaakin keskenään aloittaja naisen selän takana. Tällaisenkin tapauksen tiedän tosi elämästä. Todella komeita miehiä olivat molemmat, kuten homot yleensä.

Vierailija
39/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellään kokemusta?

Unohdat kummatkin nyt samantien koska kumpikaan ei kolahtanut kunnolla. Seuraavaksi sitten keskityt ihan vaan yhteen kerrallaan.

Vierailija
40/46 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittaisiin vielä kolmas mies kun yksi reikä on vapaana!!!

Sitten olisi ilmatiivis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi