Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on korona, mutta ei ketään, joka hoitaisi asiat puolestani.

Vierailija
19.06.2022 |

38 asteen kuume ja paha yskä, mutta tänään viimeistään täytyy noutaa tilaus. Tilasin sen itsepalvelu postiin alunperin mutta se menikin kauppaan, joten en voi välttyä kontakteilta. Mites te muut yksineläjät olette selvinneet koronassa?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko puhelinsoitto kys paikkaan? Puhelimella asiat hoituu suit sait. Oli kyseessä mikä tahansa.

Vierailija
2/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudan tilaukset ajoissa niin ei tule yllätyksiä, jos viimeisenä mahdollisena päivänä en pääsekään hakemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin todella lievillä oireilla. Sen viikon minkä varmuuden vuoksi olin kotona, pärjäsin ilman palveluita. Ruokaa oli valmiina tarpeeksi. 

Vierailija
4/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet sen mahdollisimman myöhään illalla. Eiköhän jokainen suomalainen ole jo sairastanut koronan ainakin kertaalleen. Minäkin olen kahdesti.

Vierailija
5/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus lähtee takaisin vastaanottajalle. Siinäpä se. 

Vierailija
6/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laiskamato, mutta onneksi yhteiskunta maksaa laskut puolestani ja antaa käyttörahaa.

Ei tästä ilman sipsejä ja Ainojäätelöä selviä.

Vierailija
7/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yski kassaa päin naama ja kerro terveisiä koronalta ja laittakaa ne paketit sinne, minne ne on tilattu

Vierailija
8/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet sen mahdollisimman myöhään illalla. Eiköhän jokainen suomalainen ole jo sairastanut koronan ainakin kertaalleen. Minäkin olen kahdesti.

No ei todellakaan ole :D Ei edes puolet suomalaisista. Itse tiedän tasan yhden, joka sen on sairastanut. Minäkään en ole sairastanut (ainakaan tietääkseni). 

Vierailija
9/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko puhelinsoitto kys paikkaan? Puhelimella asiat hoituu suit sait. Oli kyseessä mikä tahansa.

Tänään on sunnuntai. Aika harva paikka, josta tehdään tilauksia on auki enää tähän aikaan sunnuntai-iltana. Tai ylipäätään sunnuntaisin. 

Vierailija
10/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, kun posti ei toimita paketteja oikeaan paikkaan. Automaattiin tilattu paketti olikin ärrän kassalla ja sitä ei saanut ilman henkkareita

Vierailija
11/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole :D Ei edes puolet suomalaisista. Itse tiedän tasan yhden, joka sen on sairastanut. Minäkään en ole sairastanut (ainakaan tietääkseni). 

Ja kylläpähän muuten todellakin on. Minä nyt satun tietämään tämän asian sinua paremmin.

Vierailija
12/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yski kassaa päin naama ja kerro terveisiä koronalta ja laittakaa ne paketit sinne, minne ne on tilattu

Oletpa typerä (provo). Eipä se K-marketin tms. kassa sille mitään mahda, minne Posti paketit toimittaa. Turhaa hänelle olisi asiasta vinkua. 

Vierailija
13/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän sinä asut ja missä käyt töissä? Minullakaan ei ole ollut koronaa, mutta olen todellakin vähemmistö työpaikallani! Olen töissä koulussa, jossa henkilökuntaa 80 henkeä. Ja meitä on tosi pieni joukko, joilla ei ole ollut. Usealla on ollut 2 ket, muutamalla kolmas kierros.

Ja ap, soita kauppaan ja kysy miten voisi hoitaa. Voisivatko he nostaa sen paketin vaikka ulos tai sitten vasta säilyttää pidempään.

Vierailija
14/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin palvelu on surkeaa. Paketti kestää kuukausia ja kun on pari viikkoa lomalla, niin posti on sinä aikana jo lähettänyt paketin takaisin parin kk paluumatkalle

Vierailija
15/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kylläpähän muuten todellakin on. Minä nyt satun tietämään tämän asian sinua paremmin.

Juujuu. Menepä nyt kiltisti takaisin sinne ylikselle. Mami keittää sinulle kaakkaota palkinnoksi <3

Vierailija
16/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän sinä asut ja missä käyt töissä? Minullakaan ei ole ollut koronaa, mutta olen todellakin vähemmistö työpaikallani! Olen töissä koulussa, jossa henkilökuntaa 80 henkeä. Ja meitä on tosi pieni joukko, joilla ei ole ollut. Usealla on ollut 2 ket, muutamalla kolmas kierros.

Ja ap, soita kauppaan ja kysy miten voisi hoitaa. Voisivatko he nostaa sen paketin vaikka ulos tai sitten vasta säilyttää pidempään.

Asun Helsingissä ja olen töissä omassa yrityksessäni. Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen tai yhtään mihinkään?

Vierailija
17/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen. Jonkun muun pitäisi hoitaa asiat hänen puolestaan

Vierailija
18/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juujuu. Menepä nyt kiltisti takaisin sinne ylikselle. Mami keittää sinulle kaakkaota palkinnoksi <3

Totuus tekee sinullekin kipeää :)

Vierailija
19/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eivät todellakaan voi. Säännöt on säännöt ja ap:n oma moka ettei hakenut pakettia ajoissa. Kaupat olisivat pullollaan paketteja jos lähdettäisiin tälle "soita ja siirrä noutopäivää"-linjalle. Sitä paitsi: se kauppa on vain noutopaikka, vastuu paketista on Postilla eli lähetyksen kuljettamisesta vastaavalla tasolla. 

Vierailija
20/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarajoitukset poistettiin.  Paitsi joltain sairaaloiden akuuttiosastoilta.