Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on korona, mutta ei ketään, joka hoitaisi asiat puolestani.

Vierailija
19.06.2022 |

38 asteen kuume ja paha yskä, mutta tänään viimeistään täytyy noutaa tilaus. Tilasin sen itsepalvelu postiin alunperin mutta se menikin kauppaan, joten en voi välttyä kontakteilta. Mites te muut yksineläjät olette selvinneet koronassa?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haet sen mahdollisimman myöhään illalla. Eiköhän jokainen suomalainen ole jo sairastanut koronan ainakin kertaalleen. Minäkin olen kahdesti.

No ei todellakaan ole :D Ei edes puolet suomalaisista. Itse tiedän tasan yhden, joka sen on sairastanut. Minäkään en ole sairastanut (ainakaan tietääkseni). 

Ja kylläpähän muuten todellakin on. Minä nyt satun tietämään tämän asian sinua paremmin.

Juujuu. Menepä nyt kiltisti takaisin sinne ylikselle. Mami keittää sinulle kaakkaota palkinnoksi <3

Totuus tekee sinullekin kipeää :)

Kyllä kyllä. Menehän nyt, ettei kakkako jäähdy ja ylis-kaverit ala ikävöidä <3

Vierailija
22/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko pyytää jonkun toisen hakemaan? Eikös sen valtakirjalla pitäisi onnistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarajoitukset poistettiin.  Paitsi joltain sairaaloiden akuuttiosastoilta.

Ei se tarkoita sitä, että pitäisi mennä tautisena muita tartuttamaan. Oli se tauti mikä tahansa. 

Vierailija
24/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaan se paketti. koronarajoitukset ovat poistuneet. Pidä maskia ja desinfiseeraa kädet.

Vierailija
25/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarkoita sitä, että pitäisi mennä tautisena muita tartuttamaan. Oli se tauti mikä tahansa. 

Ei tietenkään, mutta ei se sitäkään tarkoita, etteikö voisi tuota pakettia nyt hakea.

Vierailija
26/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko pyytää jonkun toisen hakemaan? Eikös sen valtakirjalla pitäisi onnistua.

"Mutta ei ketään, joka hoitaisi asiat puolestani"

Edes otsikon voisi vaivautua lukemaan. Ei ole ylivoimaista. 

Vierailija
27/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta ei se sitäkään tarkoita, etteikö voisi tuota pakettia nyt hakea.

No sehän juuri olisi tautisena tartuttamaan menemistä. HALOO!!!!

Vierailija
28/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tartte ketään tartuttaa, maski päähän ja kädet puhtaaksi.

Vierailija
29/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haet sen mahdollisimman myöhään illalla. Eiköhän jokainen suomalainen ole jo sairastanut koronan ainakin kertaalleen. Minäkin olen kahdesti.

No ei todellakaan ole :D Ei edes puolet suomalaisista. Itse tiedän tasan yhden, joka sen on sairastanut. Minäkään en ole sairastanut (ainakaan tietääkseni). 

Ja kylläpähän muuten todellakin on. Minä nyt satun tietämään tämän asian sinua paremmin.

Juujuu. Menepä nyt kiltisti takaisin sinne ylikselle. Mami keittää sinulle kaakkaota palkinnoksi <3

Totuus tekee sinullekin kipeää :)

Kyllä kyllä. Menehän nyt, ettei kakkako jäähdy ja ylis-kaverit ala ikävöidä <3

Minä en ala kaltaisesi lapsellisen tomppelin kanssa väittelemään tästä asiasta. Sinähän voit kutienkin heti huomenna ottaa yhteyttä lähimpään terveysasemaan ja kysyä mikä on totuus. Jos et itse osaa niin voit pyytää jota kuta muuta tekemään sen.

Vierailija
30/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Jos ottaa omat käsidesit mukaan, kun niitä ei oikein enää ole missään vaikka?

Vierailija
31/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei ole sairastanut kertaakaan.

Vierailija
32/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lisäaikaa. Netissä pystyy.

Vierailija
33/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Tulen seuraavan norovirustartunnan aikana sinun luoksesi kylään. Kun eihän se mitään haittaa, jos tarttuvan taudin levittää eteenpäin :)

Vierailija
34/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se paketti automaatissa vai pitääkö hakea tiskiltä. Jos automaatista käy hakemassa illalla maski naamalla, niin sen nopean viuhahduksen aikana ei kyllä kukaan ehdi saada tartuntaa.

Vierailija
35/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Jos ottaa omat käsidesit mukaan, kun niitä ei oikein enää ole missään vaikka?

Lopeta typerä provoilu ennen kuin teet itsestä enempää pelleä. Aika isosti jo teitkin. 

Vierailija
36/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt haloo vaan ittellenne. Koronarajoitukset ovat poistuneet ja korona tarttuu nyt kaikille, sanoi THL. Luuletko, että se on juuri tästä yhdestä paketinhakijasta kiinni? 

Vierailija
37/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noudan tilaukset ajoissa niin ei tule yllätyksiä, jos viimeisenä mahdollisena päivänä en pääsekään hakemaan. 

Olen ollut yli viikon hakemassa ja odottanut, että oireet loppuvat, mutta ei niin ei, sitkeä pirulainen tämä tauti.

-Ap

Vierailija
38/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se paketti automaatissa vai pitääkö hakea tiskiltä. Jos automaatista käy hakemassa illalla maski naamalla, niin sen nopean viuhahduksen aikana ei kyllä kukaan ehdi saada tartuntaa.

Lue aloitus!

Vierailija
39/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helevtti mitä kspäitä olette! Kiva mennä tarttumaan tarkoituksella muita vain koska "eihän enää ole rajoituksia". Kiitos jo etukäteen, kun aiheutatte sen, että syksyllä alkaa taas rajoitushumppa. 

Vierailija
40/72 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noudan tilaukset ajoissa niin ei tule yllätyksiä, jos viimeisenä mahdollisena päivänä en pääsekään hakemaan. 

Olen ollut yli viikon hakemassa ja odottanut, että oireet loppuvat, mutta ei niin ei, sitkeä pirulainen tämä tauti.

-Ap

Ja yli viikossa et ole mitenkään löytänyt ketään, joka voisi paketin hakea?