Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia

Vierailija
19.06.2022 |

ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…

Kommentit (9094)

Vierailija
8461/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin pannut kavereiden tyttäriä edestä ja takaa, ihan heti kun heitä on alkanut nämä asiat kiinnostamaan. Mikä siinä olisi niin väärin? Olen myös opettanut heitä, suikkarit ym.

Helevetin liberaali! Meillä oikeiden konservatiivien keskuudessa nämä ovat perheen keskinäisiä asioita!

Vierailija
8462/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisenä palsta tytöt menetti neitsyytensä? :3 

Mitäs sitä nyt tytötellään? Mihin unohtui helunat ja naudat? Ettei vain palstamiestä houkuta ajatus palstamammasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8463/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin pannut kavereiden tyttäriä edestä ja takaa, ihan heti kun heitä on alkanut nämä asiat kiinnostamaan. Mikä siinä olisi niin väärin? Olen myös opettanut heitä, suikkarit ym.

Sisäsiittiöitä kun olette. Sikaankin varmaan sekaannut. Varmaan jotain lahkolaisia. Hyi helvetti.

Onks tää nyt hauskaa ottaa tämmönen trollaus todesta? Vai kiihotutko tarinasta liikaa että sen vois sivuuttaa?

Ilmeisesti sinusta on. Ja ilmeisesti ansaitsisit pakkosterilisaation noilla oksettavilla kirjoituksillasi.

Vierailija
8464/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäsiittiöitä kun olette. Sikaankin varmaan sekaannut. Varmaan jotain lahkolaisia. Hyi helvetti.

Olen profeetan seuraaja. Kamelista ja vuohesta on kokemusta.

Vierailija
8465/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muslimi korkkasi minut 12-vuotiaana.

no onneksi sait oikeaa munaa etkä mitään suomalaista halpaa ja pientä jäljitelmää.

Vierailija
8466/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no onneksi sait oikeaa munaa etkä mitään suomalaista halpaa ja pientä jäljitelmää.

Se suomalainen munan kaltainen tuote on kyllä aina pettymys. Vähän kuin kauramaitoa vertaisi aitoon kulutusmaitoon.

Vierailija
8467/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun media määrittelee sen, "minkälaista käytöstä voidaan odottaa vallassa olevalta ihmiseltä", se ei vaivaudu tekemään edes analyysiä siitä, oliko henkilö "vallassa" eli kansanedustaja tapahtumien aikaan. Mitä se kertoo tämän toiminnan laadusta.

Nyt kun mediassa esitetyt tunteet ovat ohittaneet objektiiviset faktat, miten luulette miehet, kuinka teidän oikeudellinen asema noin niin kuin yleisellä tasolla kehittyy? Tuleeko maailmaan vakautta ja ennustettavuutta vai tuleeko siihen kaaosta, mediasotkua ja tunteita ja tuoksuja, saippuoopperamaisia piirteitä?

Ja kuka tästä kaikesta hyötyy eniten? Media ja naiset.

Ettekö te miehet nyt tajua tätä kuviota jo?

Urpo. Rydman oli puolueensa nuorisojärjestön johdossa. Kyllä siinä on valta-asema teini-ikäisiin jäseniin. Ja miksi se tekisi Willen teoista kansan silmissä yhtään hyväksyttävämpiä, että ei ollut vielä kansanedustaja tuolloin? Onko kansanedustajan ok groomata teinejä, kunhan se on tapahtunut muutamia vuosia ennen valintaa? Aivan outoa logiikkaa.

Vierailija
8468/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa tätä nyt:

"No eivät miehet tajua, koska suurin osa on fiksuja ja eivät katso hyvällä sikamaista ahdistelua, eivätkä tunne tarvetta puolustella miestä, joka etsii nuoria tyttöjä seuraksi. Fiksuilla mihillä, joita enemmistö on, ei ole mitään ongelmia oikeudellisen asemansa kanssa, sillä he eivät ahdistele tai käyttäydy epäsopivasti."

Miehet, jotka etäisestikään yrittävät tätä keissiä analysoida, yritetään työntää jonnekin todella iljettävään viiteryhmään epäsuorasti.

Oon huolissani, että yhteiskunnallisesti me mennään tänne suuntaan, että joku voi jossain vaan vihjailla näin, ja ihmisiä teilataan ilman oikeudenkäyntejä. Nämä eivät ole mitään pieniä syytöksiä. Näistä pitääkin antaa tunti turpaan, jos sulla on todisteet. Mutta kun todisteita ei ole, niin ihmisten ammatilliset urat menee, enkä puhu nyt vaan hänestä. Jos naisille annetaan valta, tämä on sen kaltainen häpeäpaalu, että jos media alkaa jakelemaan näitä tuomioita, se on kyllä aivan *itunmoinen tuomio.

Olen nainen ja kahden nuoren miehen äiti ja olen todella huolissani juuri tästä. Kuka tahansa mies voi joutua tällaisen maalituksen kohteeksi, jolla tuhotaan median kautta koko elämä, vaikka vihjailuissa ei olisi mitään perää.

Periaatteessa ehkä, mutta käytännössä ei. Juuri ketään ei kiinnosta tavisten tekemiset. Jos lisäksi opettaa lapsilleen sen perusasian, että aina pitää käyttäytyä hyvin, riski joutua tällaisesta syystä maalituksen kohteeksi on pieni. Aina on hyvä muistaa sekin, että alaikäisten kanssa toimiessa on oltava erityisen tarkka, että toimii asiallisesti. On myös hyvä muistaa, että  vastuu on aikuisella silloinkin, kun teinit ihastuvat, hakevat huomiota ja ehkä jopa ehdottelevat kaikenlaista. Se on rajojen hakemista ja elämän opettelua, jossa aikuisen pitää osata näyttää hyvää esimerkkiä, eikä yrittää hyötyä tilanteesta.

Suurin osa aikuisista osaa toimia tuollaisissa tilanteissa järkevästi. Muutamilla on vaikeuksia ja he saattavat lähteä mukaan peliin, vaikka ei pitäisi. Jotkut harvat suorastaan etsivät tuollaisia tilaisuuksia ja suorastaan yllyttävät nuoria toimimaan vahingollisesti. Kahteen jälkimmäiseen ryhmään kuuluvista osa saattaa syyllistyä jopa rikoksiin.

Minua on maalitettu ja kiusattu kansakoulusta asti, estetty parinmuodostus, katkaistu akateeminen ura ja mahdollisuus saada pysyvä työpaikka. Onneksi pääsen pian eläkkeelle

Minua on kutsuttu 18 vuotta Feijaksi. Pääsen työkyvyttömyyseläkkeelle kun lapsilisien maksu loppuu.

Vierailija
8469/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyseessä on siis suojaikärajan eli yli 16 vuotiaan kanssa harjoitettu seksuaalinen kontakti.

Vierailija
8470/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskean reiän retardi.

Vierailija
8471/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamman uhkeat muodot houkuttaa

Mutta palstamiehen polvet ne vain loukuttaa

Sillä ukolla taas tulee suru puseroon

Kun kukaan mamma vaan ei ota tuheroon

Päivästä toiseen hän puutteessa elää

Pohtii, onko elämässä tässä järkeä enää

Haaveilla vain saattaa mamman perästä

Ehkä parempi on ottaa puukon terästä

Vierailija
8472/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

No nyt on setämiehet ja palstamammat saaneet osansa runoista. Oisko muita aiheita?

Vierailija
8473/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän nimi on "palstamiehen houkutus"

Vierailija
8474/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on A-luokan miehet löytäneet tiensä palstalle!

Vierailija
8475/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Rydman on voinut päästä ilman rangaistusta törkeästä teosta kun samaan aikaan 

https://yle.fi/uutiset/3-12509961

Vierailija
8476/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämän toivo sammuu

voin tuntea jo illan viilenevän

Kun katseet nuo kaikki jo siirtyy

Elän nyt mä viimeisen kevään

Tää päättynyt on,

en ollutkaan kuolematon,

vaan kuka katsoisi myös minuun?

Kun lupaukset olikin valhe

ja itkien Teamsiin sä meet

Kun jäit sä korkojen alle

ja koiranruuankin söit

Tää elämää on,

en ollutkaan kuolematon,

Vierailija
8477/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkolan logiikka on pettämätön: Kun ahdistelsta syytetty henkilö ei ahdistellut Sannaa, niin henkilön on oltava syytön...

Sannan provosoivat, lähinnä klikkienkeräilyyn, keskittyvät mielipiteet nyt jättää jokainen järkevä lukematta. Yhtä paljon painoarvoa, kun palstaulien jutuilla. En pidä minään.

Vierailija
8478/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun elämän toivo sammuu

Tää päättynyt on,

en ollutkaan kuolematon,

ja koiranruuankin söit

Tää elämää on,

en ollutkaan kuolematon,

Nyt lähti vähän paremmin. Tässähän ei ollut yhtään helunaa, eikä yhtään loukkausta. Tässä haettiin vähän syvempää sellaista kunnioittavaa sävyä, mitä mieltä?

Vierailija
8479/9094 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun elämän toivo sammuu

Tää päättynyt on,

en ollutkaan kuolematon,

ja koiranruuankin söit

Tää elämää on,

en ollutkaan kuolematon,

Nyt lähti vähän paremmin. Tässähän ei ollut yhtään helunaa, eikä yhtään loukkausta. Tässä haettiin vähän syvempää sellaista kunnioittavaa sävyä, mitä mieltä?

Joo tossa oli kivaa haikeutta. Ja runon sukupuolettomuus sopii sekä mammoille että papoille.

Vierailija
8480/9094 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman valehdellut kokoomusjohdolle vuosia:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fac510d1-803a-42eb-bffc-db0ddb2f9…

Kokoomusjohto hyysännyt Rydmania vuodesta 2013:

"– Olen kuullut tästä asiasta ensimmäisen kerran jo vuonna 2013. Tämän kaiken jälkeen ihmettelen, miksi tämän asian päällä on istuttu kaikki nämä vuodet."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi