Irtokarkit on lapsille - Ei yli 16- vuotiaan kuulu syödä enää irtokarkkeja
Tuon ikäisen tulisi jo tajuta ettei irtokarkit sisällä mitään ihmisen tarvitsemaa
Kommentit (26)
Provohan tämä mutta tavallaan totuuttakin mukana. Nykyaikana kaikesta nolosta on tullut "hyväksyttävää" vaikka väkipakolla. Ajatelkaas jos 80-luvulla olisi aikuinen seissyt kiskan luukulla ja luetellut myyjäsedälle että "merkkareita 50 pennillä, sit ufoja markalla, sit pääkalloja 60 pennillä, ööö sit vaikka..."?
Hyvä kun muistutit, ostin perjantaina reilun puolikiloa asuntovaunuun kun oli Prismassa tarjouksessa.
Meinasi jo unohtua napostelu.
Sama syödä pelkkää ruisleipää voin ja lihan kanssa. Kun silläkin ihminen selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin jonkun tosi vanhan (varmaan yli 30v) bodari miehen ostavan irtokarkkeja. Hauska näky oli kun se mussutti niitä sitten kassan jälkeen. Oli ihan ison vauvan näköinen kun oli kaljupää.
Ja sulla oli stringit vedetty kainaloihin saakka?
Hei pervo setä, mä oon 15 vee.
No alcohol, no beating kirjoitti:
Mulla pääs tänään hymy kaupassa, kun mun liki 40v mies valitsi itselleen irtokarkkeja siinä tuntemattomien lapsien seassa. Vois ne asiat olla huonomminkin, jos tiedätte mitä tarkoitan.
Minusta on semisti surullista, jos miehesi ei kykene harrastamaan artesaanioluita ja mallasviskejä eukkoaan hakkaamatta. Miltä karkkiosaston lapsista tuntuisi, jos tietäisivät pinkkejä vaahtokanttarelleja hamstraavan namusedän olevan todellisuudessa naisia pieksävä alkoholisti ja pahamaineinen kohno?
Voi ei! 😱 Onneksi ei oo koskaan kysytty henkkareita, ku oon ostanu irtiksiä 😂