Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taattua av-kamaa: Miina Äkkijyrkän perhesotkut

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinaan ollut Miinan kanssa tekemisissä töiden kautta. Minulla ei ole hänestä mitään pahaa sanottavaa. Toki hän on erikoinen taiteilija persoona. Hän oli aina hyvin ystävällinen ja sympaattinen ja reilu.

Ehkä hän on niitä ihmisiä, jotka ovat kohteliaita vierialle ihmisille ja näyttävät todellisen puolensa vain kaikkein läheisimmille.

Vierailija
62/69 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina on diagnosoitu Asperger.

Sekö antaa kaiken anteeksi?

Se ei anna _mitään_ anteeksi, mutta on varmasti osasyy erikoisuuteen sosiaalisuudessa ja käytöksessä.

Noniin, sitä minäkin, että se ei anna mitään anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Miinasta hyvinkin rajaton kuva. Loputonta egoa vailla viisautta. Rääväsuinen, epävakaa, rasittava. Vanhuus ei ole tilannetta näköjään parantanut. Enpä toden totta haluaisi joutua olemaan tekemisissä.

Eihän se ikä näitä jalosta. Toivottavasti nuoremman polven taiteilijat eivät ota tämmöisistä "neroista" mallia. MÄ edustaa luonnetyyppiä, jonka soisi jäävän historiaan. Mies tai nainen, ihan samaan pystyvät molemmat.

Vierailija
64/69 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Äkkijyrkkä on ollut jotenkin kylmä ihminen. Perustan väitteeni julkisuudessa (aiemmin) olleisiin asioihin. Muistan oikeuteen saakka menneen jonkun syytteenmkoirien huonosta hoidosta, ja myös lehmien teurastuksessa oli jotain epäselvyyksiä?

Mutta eniten ärsytti se kun jossain kohtaa oli turkki päällä "joka paikassa", ajoittui aika lähelle niitä aikoja kun turkiseläinten kohtelusta oli paljon juttua medioissa.

Yleensä luovat taiteilijat ovat hyvin 'herkkiä', eivät 'kestä nähdä kärsimystä' jne. jotenkin tuosta näkökulmasta en ole ikinä ymmärtänyt Äkkijyrkkää.

Onhan se ihan seko, mutta ne pellistä ja teräksestä väännetyt lehmät ei oo hullumpia mielestäni...

Siinäkin on joku muu sen itse homman tehnyt. Eipä hänen nimeään missään näy. Tälläiset suuruudet teettävät usein ne ikävimmät/raskaimmat työt toisilla.

Vierailija
65/69 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinaan ollut Miinan kanssa tekemisissä töiden kautta. Minulla ei ole hänestä mitään pahaa sanottavaa. Toki hän on erikoinen taiteilija persoona. Hän oli aina hyvin ystävällinen ja sympaattinen ja reilu.

Ehkä hän on niitä ihmisiä, jotka ovat kohteliaita vierialle ihmisille ja näyttävät todellisen puolensa vain kaikkein läheisimmille.

Minun rajaton narsistiäitini (jolle olen hakenut myös lähestymiskiellon) on julkisesti mitä hurmaavin ihminen. Omaisille hirviö.

Vierailija
66/69 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajattomuutta pahimmillaan. Eikä mitään tajua, että itsessä olisi yhtään mitään vikaa.

Mutta ei hätää, asianajaja hoitaa nämäkin hommat! 

Turha luulla, että nämä yksin jäisivät ja nielisivät pettymyksen (kuten loputtomat muut joutuvat tekemään elämän kolhujen edessä). 

Vierailija
67/69 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun rajaton narsistiäitini (jolle olen hakenut myös lähestymiskiellon) on julkisesti mitä hurmaavin ihminen. Omaisille hirviö.

Minulla on myös narsisti tuttavamies, joka on työelämässä ja ihmisille joista hyötyy supliikki ja ihana. Sitten meille läheisille alistaja ja sadisti. Epäilen kyllä, ettei M ole ^normaali^ oikein missään ihmissuhteessaan.

Vierailija
68/69 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä mahtuu rakkaaseen kotimaahan enemmän kuin uskoisi. Moni todellakin kärsii (tai on kärsinyt) hiljaa vaieten.

Kamalia ihmisiä on ollut iät ja ajat, ja heille on myös löytynyt passaajansa. Poikkeusihmiset haluavat saada toiset uskomaan, että heihin eivät päde samat säännöt kuin muihin. Valitettavan moni lähtee tähän mukaan päästäkseen osalliseksi artistin luomasta taikapiiristä.

Vierailija
69/69 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin äitini oli sellainen. Ulospäin hän oli mitä täydellisin äiti, mutta neljän seinän sisällä hän oli kaikkea muuta.

T. Sama