Mitkä verrattain edulliset hankinnat parantavat elämänlaatua valtavasti?
Siis tiedättehän, pienellä rahalla paljon hyvinvointia?
Minä vastaan, että digitaalinen parkkikiekko. Ei tarvitse ikinä miettiä, että onko tämä kiekkoaluetta vai eikö ole ja että muistinko laittaa kiekon vai en.
Kommentit (42)
Piika tai sisäkkö ja hänelle sopiva uniformu.
Riittävän isot kattila ja uunivuoka, helppoa kun vain kaataa ainekset ja sekoittaa.
Ostin Claes Ohlsonilta tarjouskitaran 75€.
Paransi elämänlaatua huomattavasti.
Uimapuku/housut ja sitten järveen/avantoon uimaan niin usein kuin pystyy. Itselläni hapenottokyky ja sitä kautta yleinen hyvinvointi parantunut todella paljon
Uusi ja hyvä paistinpannu! Opiskelijana olin tottunut käyttämään ikivanhaa huonosti paistavaa ja välttelin paistamista/kokkausta. Hankin tarjouksesta kunnon pannun jossa laidat ja nokka, taisimaksaa -50% alen jälkeen noin 20€ eli ei edes hirmu kallis. Nyt on maittanut kotona kokkailut. Se uusi pannu paistaa tasaisesti ja mikään ei jää kiinni. Onnistuu pihvit, letut, jauheliha, kananmunat jne. Joka kerta hykertelen onnesta kun sitä käytän että kannattipas hankkia. Se 20€ pannullinen siis minun budjetille etenkin jälkeen kallis kun sellaisen halvan olisi alesta saanut 5€ hintaan myös. Nyt kiikarissa uusi kasari myös.
Vierailija kirjoitti:
Riittävän isot kattila ja uunivuoka, helppoa kun vain kaataa ainekset ja sekoittaa.
Tätä olen ihmetellyt kun jossain perheissä koitetaan keittoa keittää 3 l kattilassa. Paljon helpompaa kun on reilun kokoinen astia. Ei iso sisältään kaada sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Autottomuus. Etenkin jos muutkin jättäisivät saastuttamasta ja ajamasta päälle.
Jos luovun autosta, tuletko sitten tekemään minun työni, jonka tekemiseen tarvitsen autoa? Varaudu sitten siihen että joudut kulkemaan 5-120 kilometriä päivässä ja julkisia ei kulje kuin muutaman kerran vuorokaudessa eikä siellä mihin sinun pitäisi päästä.
Ei pikkurahalla, mutta mun hyvinvointia kohensi robotti-imuri, joka suorittaa puolestani inhoamani kotityön.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen tyyny.
Ja kunnollisesta materiaalista hengittävä mutta lämmin peitto.
Lakanoidenkin laadulla on väliä.
Auton sisätilanlämmitin. Talvella korvaamaton kapistus, mukava hypätä lämpimään autoon eikä tartte skrapata ikkunoita.
Kissa. Kun tuo kehrää kyljessä, ei maailman murheet paina. Olettaen siis että saa terveen yksilön, joka tarvii vain perusrokotukset, madotukset ja ei ole nirso ruoan suhteen.
Auto. Myönnän, kallistahan se on, mutta en voisi elää ilman sitä vapauden tunnetta, että pääsen omalla autolla paikasta A paikkaan B.
Vierailija kirjoitti:
Auto. Myönnän, kallistahan se on, mutta en voisi elää ilman sitä vapauden tunnetta, että pääsen omalla autolla paikasta A paikkaan B.
Ja just oman aikataulun mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Autottomuus. Etenkin jos muutkin jättäisivät saastuttamasta ja ajamasta päälle.
Mulla päinvastoin.
Nyt kuljettaa 600e Punto eikä tarvi istua likaisissa julkisissa epämääräisten kulkijoitten seassa.
Lehtipuhallin. Voin kertoa että kun on asfalttia osassa pihaa ja mäntyjä & koivuja tontin ympärillä, niin on korvaamaton vehje.
Sängyn lämpöpeitto, maksoi kai jotain 15e, sellainen joka laitetaan lakanan ja petauspatjan väliin, enään ei tarvitse talvisaikaan hytistä valveilla miettien että onpa kylmää en pysty nukahtamaan, se on heti lämmin peti ja nukkumatti kutsuu.