Asiakaspalvelu viimeiset asiakkaat aiheuttaa ongelmia
Asiakaspalvelussa työtä tehdään toki asiakasta varten, mutta eniten ärsyttää se, että tullaan aikaa vievän asian kanssa muutama minuutti ennen sulkemisaikaa. Myös asiakaspalvelussa työtä tekevällä voi olla kiire esim. hakemaan omia lapsia päiväkodista joka on myös sulkeutumassa. Hoitopaikan työntekijöillä on myös omat menot. Tämä yhden viimehetken asiakkaan aiheuttama ketjureaktio voi olla pitkä. Olisi hienoa jos kunnioitettaisiin myös asiakaspalvelijan työaikaa eikä asioida pitkien asioden kanssa viimeisillä minuuteilla.
Kommentit (149)
Yhdessä Lapin S-marketissa oli viittä vaille sulkemisaikaa loppuillan henkilökunta kerääntynyt sille ainoalle vielä auki olevalle kassalle ja pakkas meidän muutaman mattimyöhäisen ostoksia kasseihin. Kysyin, että jaa täälläkö nykyään työntekijät pakkaa asiakkaan ostokset, niin (tympeä) vastaus oli että "No meidänki pitää päästä joskus kotiin." Siellä vaikutti olevan tapana se, ettei 20:45 enää kauppaan astuttu, vaan sieltä oli enää yksisuuntainen liikenne pois (sulkemisaika 21:00).
OLEN OLLUT KOKO PÄIVÄN ILMAN ASIAKKAITA, LAITA NE V:TUN ASIAKKAAS MULLE!!!
MULLA EI OO VARAA OLLA TÖYKEÄ/HEITTÄÄ KETÄÄN ULOS, SILTI ON PÄIVIÄ KUN OVI EI KÄY!
MULLA EI OO VARAA OLLA TÖYKEÄ/HEITTÄÄ KETÄÄN ULOS, SILTI ON PÄIVIÄ KUN OVI EI KÄY!
Onko se ongelma että on työpaikka???
Menkää lakkoon!!!
Kunnaneläinlääkärikeikkoja tehneenä ärtymystä aiheuttavat tyypit jotka soittaa iltapäivän puolella että haluavat mahdollisimman pian ajan, yleensä heti ja suuttuvat jos ei onnistu. Koko päivä suunnitellaan ajanvarausaikana (yleensä 8-9). Päivä sisältää sekä kiireellisesti hoidettavia samana aamuna soittaneita että ajanvarauksellisia. Aamulla pystyy hyvin siirtämään kiireettömiä aikoja tarvittaessa tai sopimaan kollegan kanssa, että saadaan kiireelliset hoidettua. Oma ryhmänsä myös ne jotka paukkaavat sisälle vastaanotolle ilman että soittavat. Kunnaneläinlääkäri ei ole mikään koirien terveyskeskus, voi olla että olen juuri tekemässä matkoineen 3-4h kestävää tila- tai tallikäyntiä, osallistumassa etäkokoukseen koskien uusia viranomaisohjeita, tekemässä lääke- ja tarviketilausta, koulutustilaisuudessa, tekemässä tarkastuskertomusta, viranomaistyölaskutusta (esim eläinsuojelukäynnit)... Eli aika paljon muutakin kuin tutkimassa lemmikkien asioita. Ja minullakin voi olla se päiväkodista haettava lapsi tai oma lääkärikäynti
Kun laittomuus pääsee valtaan unohtuu moraaliset,eettiset hyvät kristityt arvot, nykyään ollaan minäminä ja mun oikeudet mitkään säännöt ja lait ei päde koska tiedetään että mitään seuraamuksia ei oikeastaan ole eikä toiseen saa koskea kuin ehkä poliisit eli et voi edes olkapäästä tökkiä ja sanoa että kauppa mennyt kiinni et voi maksaa ostoksiasi! Moni ihminen ihan itsekäs Zombi mennään korvat ja silmät kiinni ja keskitytään vain omaan itseensä ja muiden kiusantekoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein lukion jälkeen vuokratyökeikkaa kaupan kassalla. Tein pääasiassa iltavuoroa kaupassa, joka meni yhdeksältä kiinni. Jos lopetin työt yhdeksältä tai viimeistään muutamaa minuuttia yli, ehdin vaihtaa vaatteet ja hypätä kymmentä yli menevään bussiin. Ei ollut ihan kerta eikä toinenkaan, kun 20:59 kauppaan sujahti asiakas, otti kärryt ja alkoi ihan ajan kanssa tehdä isoja ruokaostoksia. Tämän takia myöhästyin usein bussistani, joka kulki iltaisin puolen tunnin välein. Keikkalaisena olin vieläpä todella hankalassa asemassa, joten en voinut noin vain sulkea kassaa ja käskeä asiakkaita häipymään, koska tällöin ei olisi enää vuoroja herunut.
Todella kelvotonta esimiesty
Stockalla kaikki viimehetken asiakkaat palveltiin vaikka työvuoro venyi. Ainoo vaan että siitä ei maksettu ylityökorvausta, se oli vaan "lisätyö". Arvatkaa kyrsikö, onneksi lähdin ko mestasta pois.
Eli silloin sun työantajan linja on että niitä myöhäisiä ei palvella. Hirveen yksinkertaista. Sille asiakkaalle, joka tulee 5 vaille hoitamaan puolen tunnin asiaa, sanotaan ettei nyt ole aikaa työajan puitteissa hoitaa tätä asiaa.