Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia naistenklinikasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää positiivista. synnytin NKL esikoiseni -06. Synnytyskätilö oli erittäin ammattitaitoinen. synnyttäjiä oli joka huoneessa, joten kiire hoitajilla oli, mutta en kaivannut koko ajan kädestä pitäjää. jos yksin olisin ollut synnyttämässä, sitten olisin tuntenut itseni turvattomaksi. osastolla oli myös ystävällistä ja ammattitaitoista porukkaa. jäi pelkästään positiivinen kuva

Vierailija
2/5 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas ja kiitos Nellille vastauksesta. Huomasin just kun olin lähettänyt kysymyksen, et olin hiukka liian hätäinen ja jäi kirjoittamatta mitä kaikkea halusin oikein tietää naikkarista, mutta ilmeisimmin tarpeeksi riittävä noinkin :)

Laskettu aika olisi maaliskuun lopulla ja todennäköisesti naikkarille sitten synnyttämään =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten paitsi että ilokaasua oli saatavissa vasta synnytyssalissa. sitä ennen kärvistelin kivuissa koko päivän. kun olisin ottanut epiduraalin, pääsin synnytyssaliin, ja siellähän se ilokaasukin olisi odottanut koko ajan!!! ärsyttävää että etukäteen mainostettiin että " ilokaasu on sitten niin hyvä alkuun ottaa" mutta sitten siihen ei ole mahdollisuutta. seuraavalla kerralla oma irtopullo mukaan :)

positiivista se, että mitään senttirajoja taas epiduraalin suhteen ei tässä talossa tunneta vaan sen saa kun haluaa. sain viimeisen annoksen (puolikas) kun olin auki täydet 10 cm! ponnistusvaihekin oli siis ihanan kivuton...

Vierailija
4/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain positiivista sanottavaa. Varsinkin kivunlievitystä naikkarilla sai tosi hyvin. Heti kun pyysi, niin annettiin. Epiduraalin sain heti, kun pyysin. Olin silloin 3 cm auki. Ja vielä lopuksi, vaikka olin jo 10 cm auki ja odoteltiin ponnistamisen tarvetta, niin silti sain vielä puudutuksen lisäannoksen. Ponnistusvaihe siis mullakin kivuton. Kätilöt ja osaston henkilökunta olivat ystävällisiä ja auttoivat tarvittaessa kaikessa. Valitsisin kyllä naistenklinikan uudestaankin synnytyssairaalaksi.

Vierailija
5/5 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä että mulla kans kivuton ponnistus. sain ekan epiduraalin kun olin auki 3cm ja sain epiduraalia yht 3 kertaa. siinä olen täysin samaa mieltä että ilokaasua sai vasta synnytyssalissa,,