Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet luopunut puolisosi takia?

Vierailija
17.06.2022 |

Oliko sinulla jokin unelma tai tavoite, josta olet joutunut/päättänyt luopua siksi, että olet nykyisen puolisosi kanssa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta. Vapaudesta, mielenterveydestä, hyvistä yöunista, omista arvoistani ja omanlaisesta elämästä, muiden ihmisten tapaamisista, seksistä ja intohimosta, kaikesta mikä on minulle tärkeää.

Vierailija
42/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta ajasta. Ollaan molemmat työttömiä, eikä mies käy koskaan missään. En ole kuuteen vuoteen saanut olla yli tuntia yksin kotona. Olen kyllä itse käynyt esim. festareilla, mutta ei se ole sama asia kuin olla yksin kotona. Toki voin myös olla toisessa huoneessa yksin, mutta ei ole sama asia kuin yksin koko kämpässä.

Ehkä kannattais harkita töihin menoa?

"Ei niitä töitä ole, ei niitä töitä kannata tehdä, 5000 hakemusta eikä yhtään haastattelua, työttömyyden tajuaa vasta..." ja niin edelleen.

Ketju varmaan poistetaan kohta koska kehtasit ehdottaa työttömälle töihin menoa ja se on työtöntä syrjivää käytöstä.

Eri

Vierailija
44/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteydesta ja suurperheestä olen joutunut tinkimään. Lapsia vain kolme ja itse pitäisin huushollin siistimpänä, jos olisin yksin siitä vastuussa. 

Vierailija
45/45 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin entisen miehen jäljiltä vähän sekaisin ja rikki... En oikein tiennyt mitä haluan ja olin aikalailla päättänyt jo muutosta toiseen kaupunkiin ja siellä olisin hakenut opiskelemaan täysin uutta alaa... Sitten tapasin nykyisen mieheni ja en ole muuttanut toiseen kaupunkiin enkä opiskellut uutta alaa tässä 5 vuodessa :D vähän kaduttaa... No, jään kohta äitiyslomalle ja ehkä joskus voin opiskella, vaikken muualle muuttaisikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi