Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvokaa paras tapa laihduttaa tässä tilanteessa

Vierailija
17.06.2022 |

Olen pienen lapsen yh, omaa aikaa ei ole eli en pääse lenkille enkä salille. Lapsi ei suostu olemaan rattaissa eikä pyöräilemään eli en saa juuri yhtään liikuntaa.

On stressiä ja liian vähän unta. Lihomisen aiheutti se, kun ei enää ole mahdollisuutta liikkua kuin ennen, syön paljon ruokaa ja leipää vähentääkseni stressiä, jaksaakseni unen puutetta (ruoka piristää kun väsyttää) ja usein syön suklaalevyn hemmotellakseni itseä kun omaa aikaa eli muuta itsensä hemmottelua ei ole. Ikää tasan 40.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasting ja koko keho kiittää.

Aloita vaikka 12/12 eka viikko, seuraava 14/10 ja sitten 16/8.

On helpompaa olla vain syömättä, kuin närpiä vähän.

On helpompaa, jos syöt illalla viimeisen aterian vhh tyyliin.

Aamulla vihreä tee ja musta kahvi.

Vierailija
22/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala polttaa röökiä

Ei kiitos. En käytä tupakkaa enkä alkoa enkä aio aloittaa kumpaakaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto

Vierailija
24/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pyörä ja siihen istuin. Sillä huristelette menemään kymmeniä kilometrejä, on mukavaa tekemistäkin.

Vierailija
25/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei ole tärkeintä, vaan se mitä syöt. Sitä ruoan määrää on nyt vaan saatava vähennettyä. Itse pyrin syömään vain kaksi kunnon ateriaa päivässä, joskus myös aamupala. Kaikki ne pienet välipalat ja napostelut lihottaa. Myös mehut, limsat ja alkoholi on jätettävä vain korkeintaan viikonlopun herkkuhetkeen.

En edes juo koskaan limsaa, mehua enkä alkoholia. Enkä napostele koskaan välipaloja. Mutta syön isoja annoksia ruokaa ja päälle suklaalevyn. Ap

Vierailija
26/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karppaus

Olen joskus karpannut ja se on ihan mukavaa ja paino putoaa. Mutta tulee korkojen kera takaisin ihan leivällä kun lopettaa karppaamisen. Käytännön syistä en pysty loppuelämää karppaamaan. Ap

Pätkäpaasto sallii vähän enemmän hiilareita, tosin ei sitä leipää silloinkaan voi määräänsä enempää syödä.. Siirrä aamupala lounaalle ja syö iltapala kahdeksalta illalla, lopun aikaa paastolla, vettä, teetä, kahvia ja muita sokerittomia juomia saa juoda paaston aikana.

Vierailija
27/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunta ei ole tärkeintä, vaan se mitä syöt. Sitä ruoan määrää on nyt vaan saatava vähennettyä. Itse pyrin syömään vain kaksi kunnon ateriaa päivässä, joskus myös aamupala. Kaikki ne pienet välipalat ja napostelut lihottaa. Myös mehut, limsat ja alkoholi on jätettävä vain korkeintaan viikonlopun herkkuhetkeen.

En edes juo koskaan limsaa, mehua enkä alkoholia. Enkä napostele koskaan välipaloja. Mutta syön isoja annoksia ruokaa ja päälle suklaalevyn. Ap

Mitenkä tässä pitäis sua auttaa kun tiedät missä on ongelma mutta et itse sitä hakua ratkaista?

Entä jos vaan luovut laihdutuksesta joksikin aikaa?

Vierailija
28/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä tässä pitäis sua auttaa kun tiedät missä on ongelma mutta et itse sitä hakua ratkaista?

Tiedän kyllä mikä on ongelma, mutta en osaa sitä ratkaista. Ap

Vierailija
29/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala polttaa röökiä

Ap

Piri tai kokaiini. 👌 Sillä ne huippumallitkin pysyy solakkana.

Vierailija
30/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala polttaa röökiä

Ap

Piri tai kokaiini. 👌 Sillä ne huippumallitkin pysyy solakkana.

En ole huippumalli :D. Olen nelikymppinen paksu ja väsynyt yh. Erittäin kaukana huippumallista.

Ap

Vierailija
31/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Olet jo hyvällä alulla, kun pohdit noita asioita. Itselläni tuli nyt pakko eten, kun sairastuin Diapetekseen on pakko ryhtyä olemaan ihmisiksi.

Aloitin kuukausi sitten ostamalla ruutupaperivihkon, johon olen aluksi merkannut ylös aamupainon vyötärönmitan ja joka ikisen suupalan, joita on siis säännöllisesti kolmen tunnin välein.

Kirjoitan ylös myös liikkumiseni.

Merkkaan ylös kalorit ja hiilarit enkä osta mitään tyhjiä kaloreita.

Sopii itselleni, kun siinä oppii koko ajan siitä mitä syö ja näkee paljonko per päivä.

Aion kiusata tällä itseäni niin kauan, että opin uudet elämäntavat ulkoa. Jokunen kilo on jo lähtenytkin.

Voitko jumpata pikkuisen kanssa?

Vierailija
32/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö salaattia ja jätä suklaat ostamatta.

Vierailija
33/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyllä pysäyttää lihomisen mutta laihduttaako oikeasti? Ja voiko kukaan elää pelkällä salaatilla pitkään.

Ap

Vierailija
34/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa keksimästä tekosyitä ja syö vähemmän. Neuvo sopii mihin tahansa tilanteeseen.

Mitä tekosyitä aloituksessani on? Ei käsittääkseni mitään.

Ap

Se joka ei ole kokenut henkisesti raskasta elämänvaihdetta ei vaan ymmärrä miten pitkäaikainen väsymys ja stressi uuvuttaa toimintakyvyn. Ei stressitilanteesta ja unenpuutteesta voi asennemuutoksella päästä eroon, eikä etenkään uupumuksesta. Mitkään laihdutuskikat ei toimi, vaan tulee jojolaihduttamista, mikä vaan pahentaa tilannetta.

Mitäpä neuvoisin - jätä ainakin laihdutuskuurit kokeilematta, pyri vakauttamaan syöminen ja käy rohkeasti päivittäin vaaalla, äläkä anna painon ainakaan kasvaa, se olisi hyvä alku. Unenpuute on invalidisoivaa. Säännöllisen levon jos saat jotenkin niin syntyy edellytyksiä muihinkin muutoksiin. Lääkitys? Unilääkkeitä tms? Jos ahdistaa niin rauhoittava lääke voisi olla parempia kuin suklaalevy.

M

Vierailija
35/35 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kyllä pysäyttää lihomisen mutta laihduttaako oikeasti? Ja voiko kukaan elää pelkällä salaatilla pitkään.

Ap

Mikään salaattidieetti onnistu. Mutta suklaalevy ison aterian päälle? Tylsempään vähäkalorisempaan ruokaan siirtyminen jos kerran pitää syödä isoja annoksia, ja suklaa säännöstelyyn. Hedelmiä joka päivä.