Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko KARMAAN?

Vierailija
17.06.2022 |

Eli uskotko, että pahoista teoista seuraa pahoja seuraamuksia itselle?

N18

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiakin kuolee syopiin, raisk. yms. He ansaitsivat sen karman takia? Joten jos korkeampi v0ima määrää karmasta niin silloin se on läpimätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksesta, se on ihmiset, jotka kostavat, jos heitä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, ei mikään ylempivoima.

Vierailija
4/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Uskon Korkeimman johdatukseen.

Vierailija
5/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus niin tapahtuu mutta ei aina. Maailma on täynnä pahaa.

Vierailija
6/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä, onko se karma vai jokin muu, mutta mulla on ainakin elämä sujunut  huonosti vaikken ole kenellekään mitään pahaa tehnyt.

Vierailija
7/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä, onko se karma vai jokin muu, mutta mulla on ainakin elämä sujunut  huonosti vaikken ole kenellekään mitään pahaa tehnyt.

Karman lain mukaan olet siis edellisessä elämässäsi ollut esim. Stalin.

Vierailija
8/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Jos elämäsi on kurjaa nyt, yritä olla parempi ihminen. Olet täällä oppimassa juuri sitä.

Vierailija
9/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko.

Vierailija
10/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mun vakava parantumaton sairastuminen on mun oma vika? En ole eläessäni ollut mikään paha ihminen toisia kohtaan. Ennen uskoin että sitä saa mitä tilaa mutta en enää kun näin kävi.

11/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tässä maailmassa monet häikäilemättömät menestyvät, vastaavasti monet nöyrät ja tunnoltaan arat joutuvat kärsimään suurista onnettomuuksista.

Vierailija
12/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Niin monelle hyvälle ihmiselle on käynyt huonosti ja pahalle hyvin.

Vierailija
13/25 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen nähnyt miten lapsi voi menehtyä kituen syöp. ja taas kiusaaja olla menestyvä tv-tähti, joka saa tuomioista huolimatta jatkaa hommissaan.

Kokemukseni mukaan pahantekijä saa ansionsa mukaan vain, jos joku tasaa tilit.

Vierailija
14/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä mun vakava parantumaton sairastuminen on mun oma vika? En ole eläessäni ollut mikään paha ihminen toisia kohtaan. Ennen uskoin että sitä saa mitä tilaa mutta en enää kun näin kävi.

Edellisessä elämässäsi olit kuulemma täysi m*lkku...

Vierailija
15/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, sillä muuten tässä ei olisi mitään järkeä ja hyvänä ihmisenä voisin katkeroitua. Olen suurelta osin samoilla linjoilla kuin buddhat. 

Vierailija
16/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon karman ja pikakarmaan. Pikakarma iskee liikenteessä, kaahari pysäytetään, ohitat törkeästi niin sinulle tehdään sama. Kyllä tilit tasataan.

Vierailija
17/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yhteiskunnassa tulee tietyistä asioista tietyt seuraukset, mutta ne ovat ihmisten keskenään sopimia ja valvomia asioita. Nekään eivät aina mene oikeudenmukaisesti, puhumattakaan asioista jotka ovat ihmisten vaikutusvallan ulkopuolella.

Vierailija
18/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Uskon Jumalaan

Vierailija
19/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma on yhtä totta kuin jumala tms paska.

Vierailija
20/25 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kaikki esim. vakavasti sairastuneet, väkivallan uhrit ovat olleet pahoja ihmisiä entisissä elämissään? Mikä järki tässä olisi. Eihän se kituva ihminen tiedä että miksi kituu kivuissaan! Mitä se voi muka oppia elämänsä aikana muuta kuin sen että maailma on täysin epäoikeudenmukainen. Vaikka kuinka eläisit elämäsi hyvin niin siltikin sulle voi käydä huonosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi