Lapsi tuhoaa kaiken, mihin koskee
Lapsi on nyt 8v. Tähän mennessä tuhonnut tabletin, kolme kännykkää, auton penkin päällisen. Ja nyt. Laittoi itse lampun sähköjohdon seinään ja sen seurauksena meillä on kylpyhuoneesta ja kahdesta vessasta sähköt nyt rikki.
Sulaketaulussa kaikki sulakkeet kuitenkin Ok.
Mä en tajua, kaikki, mihin lapsi koskee, tuntuu tuhoutuvan tai hajoavan. Miksi?
Kommentit (22)
Siis ensin tuhosi oman kännykkänsä ja sitten vielä kaksi muiden perheenjäsenten kännykkää?
Vierailija kirjoitti:
Käänteinen Midaan kosketus on tuon kirouksen nimi. Lapsi pitää pirskotella jauhenlihan pesuvedellä, polttaa salviaa ja kääntää hänen kasvonsa lopulta menosuuntaan.
Siten kirous voidaan murtaa.
Onko mahdollista käyttää pakastettua makaronin keitinvettä jauhenlihan pesuveden asemesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käänteinen Midaan kosketus on tuon kirouksen nimi. Lapsi pitää pirskotella jauhenlihan pesuvedellä, polttaa salviaa ja kääntää hänen kasvonsa lopulta menosuuntaan.
Onko mahdollista käyttää pakastettua makaronin keitinvettä jauhenlihan pesuveden asemesta?
Minun luvallani voit käyttää pakastettua makaroninkeittovettä. Se on ekologisempaakin, koska yhtään jauhea ei siinä tapauksessa tarvitse vahingoittaa.
Olisko kakarasi ns. antimidas eli kaikki mihin hän koskee muuttuu paskaksi? Olisko vanhenpiinsa tullut?
Mutta lapsettomat on itsekkäitä ja outoja, kun eivät moisia täystuhoja halua elämäänsä?
Varatuomari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun luvallani voit käyttää pakastettua makaroninkeittovettä. Se on ekologisempaakin, koska yhtään jauhea ei siinä tapauksessa tarvitse vahingoittaa.jauhi sitoo hiilidioksidia, joten on epäekologista olla syömättä jauhea
Miten vikavirtasuoja, onko lauennut?
Vierailija kirjoitti:
Jep, laukesi ihan käsiin.
Vierailija kirjoitti:
olen
Syntyikö hän kello 03:00 aamuyöllä, salaman iskiessä, jonkun tuttavanne kuollessa? Kannattaa varmaan puhua papille, hän suorittaa lapsellenne manauksen.
Vierailija kirjoitti:
kääri sen päälle 3 kerrosta kumeja. ehkäisee ennenaikaista laukeamista
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sitä tässä ihmettelenkin. Miten yhdestä olohuoneessa olevasta pistorasiasta voi aiheutua kolmen kylpyhuoneen sähkökytkentöjen rikkoutuminen?
Kyseinen jalkalamppukin sellainen, että sitä on käytetty jo kuukausia ilman ongelmia. Sitten yhtäkkiä, räts. Onneksi kukaan ei loukkaantunut.
Jos on posliinisulakkeet niin sulake pitää mitata tai vaan vaihtaa suoraan uuteen. Aina se ei ammu ns. indikaattoria pihalle ja näyttää sulake olevan kunnossa vaikka ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Varatuomari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun luvallani voit käyttää pakastettua makaroninkeittovettä. Se on ekologisempaakin, koska yhtään jauhea ei siinä tapauksessa tarvitse vahingoittaa.
jauhi sitoo hiilidioksidia, joten on epäekologista olla syömättä jauhea
Mikä murhanhimo teitä vaivaa? Jättäkää rauhaan ne jauhet ja makaronit, ja käyttäkää vain hopeavettä.
Jos tuhosi oman kännykkänsä, niin kenen ne muut kaksi olivat? Elää kuin pellossa ja saa kaiken mitä sormella osoittaa? No ihan itse olet sen kasvattanut!
Usein noihin liittyy myös kielillä puhumista ja karkeita puheita.