Uskotko KARMAAN?
Eli uskotko, että pahoista teoista seuraa pahoja seuraamuksia itselle?
N18
Kommentit (25)
Lapsiakin kuolee syopiin, raisk. yms. He ansaitsivat sen karman takia? Joten jos korkeampi v0ima määrää karmasta niin silloin se on läpimätä.
Minun kokemuksesta, se on ihmiset, jotka kostavat, jos heitä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, ei mikään ylempivoima.
En usko. Uskon Korkeimman johdatukseen.
Joskus niin tapahtuu mutta ei aina. Maailma on täynnä pahaa.
En tiedä mikä, onko se karma vai jokin muu, mutta mulla on ainakin elämä sujunut huonosti vaikken ole kenellekään mitään pahaa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä, onko se karma vai jokin muu, mutta mulla on ainakin elämä sujunut huonosti vaikken ole kenellekään mitään pahaa tehnyt.
Karman lain mukaan olet siis edellisessä elämässäsi ollut esim. Stalin.
Uskon. Jos elämäsi on kurjaa nyt, yritä olla parempi ihminen. Olet täällä oppimassa juuri sitä.
Elikkä mun vakava parantumaton sairastuminen on mun oma vika? En ole eläessäni ollut mikään paha ihminen toisia kohtaan. Ennen uskoin että sitä saa mitä tilaa mutta en enää kun näin kävi.
En usko. Tässä maailmassa monet häikäilemättömät menestyvät, vastaavasti monet nöyrät ja tunnoltaan arat joutuvat kärsimään suurista onnettomuuksista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En. Niin monelle hyvälle ihmiselle on käynyt huonosti ja pahalle hyvin.
En todellakaan. Olen nähnyt miten lapsi voi menehtyä kituen syöp. ja taas kiusaaja olla menestyvä tv-tähti, joka saa tuomioista huolimatta jatkaa hommissaan.
Kokemukseni mukaan pahantekijä saa ansionsa mukaan vain, jos joku tasaa tilit.
Vierailija kirjoitti:
Elikkä mun vakava parantumaton sairastuminen on mun oma vika? En ole eläessäni ollut mikään paha ihminen toisia kohtaan. Ennen uskoin että sitä saa mitä tilaa mutta en enää kun näin kävi.
Edellisessä elämässäsi olit kuulemma täysi m*lkku...
Mä uskon, sillä muuten tässä ei olisi mitään järkeä ja hyvänä ihmisenä voisin katkeroitua. Olen suurelta osin samoilla linjoilla kuin buddhat.
Uskon karman ja pikakarmaan. Pikakarma iskee liikenteessä, kaahari pysäytetään, ohitat törkeästi niin sinulle tehdään sama. Kyllä tilit tasataan.
En. Yhteiskunnassa tulee tietyistä asioista tietyt seuraukset, mutta ne ovat ihmisten keskenään sopimia ja valvomia asioita. Nekään eivät aina mene oikeudenmukaisesti, puhumattakaan asioista jotka ovat ihmisten vaikutusvallan ulkopuolella.
Karma on yhtä totta kuin jumala tms paska.
Ai että kaikki esim. vakavasti sairastuneet, väkivallan uhrit ovat olleet pahoja ihmisiä entisissä elämissään? Mikä järki tässä olisi. Eihän se kituva ihminen tiedä että miksi kituu kivuissaan! Mitä se voi muka oppia elämänsä aikana muuta kuin sen että maailma on täysin epäoikeudenmukainen. Vaikka kuinka eläisit elämäsi hyvin niin siltikin sulle voi käydä huonosti.
En