Uskotko KARMAAN?
Eli uskotko, että pahoista teoista seuraa pahoja seuraamuksia itselle?
N18
Kommentit (25)
Karma laista minulle tulee aina mielen Niina Mikkonen ja sen vaippa- majuri
Vierailija kirjoitti:
Karma laista minulle tulee aina mielen Niina Mikkonen ja sen vaippa- majuri
Anteeksi, vain mutta minusta tuntuu tosi ikävältä ja erittäin satuttavalta, miten kutsut edesmennyttä Timo T. A. Mikkosta vaippamajuriksi. Hänen sairastumisestaan ja vammautumisestaan, niin hän sai useita aivoinfarkteja.
Kuka tahansa ihminen voi missä iässä tahansa joutua sairauden, vamman tai terveydellisen syyn takia käyttämään vaippoja. Se ei saisi leimata eikä tehdä ketään ihmistä mitenkään huonommaksi. Minusta tuollainen vaippamajuriksi nimitteleminen on suorastaan karmivaa ja hyytävää. Miltä tuollainen monesta pidätyskykynsä menettäneestä nuoresta tai aikuisesta, jotka käyttävät normaalielämässään vaippoja oikein tuntuu? Voin sanoa, että tosi pahalta, loukkaavalta ja asiattomalta.
Itse olen kolmekymppinen mies ja sairastuin invalidisoivaan etenevään harvinaissairauteen, joka lähti teini-iän loppupuolella viemään pidätyskykyä. Olen siitä asti elänyt koko aikuisikäni vaippojen kanssa, jota ei moni kylläkään päällepäin tiedä. Muistan hyvin tuon erään dokumentin Timon elämästä aivoinfarktien hjälkeen, jossa näkyä välähti noita Tenan teippivaippoja ja sitten alkoi ilmestyä nettiin noita puistattavia ja kammottavia vaippamajuriksi haukkumisia. Kuule ihan samoissa Tenan teippivaipoissa on täälläkin eletty reilusti yli kymmenen vuotta, onneksi siitä huolimatta elämä on ollut ihan hyvää ja laadukasta eivätkä vaipat ole olleet maailmanloppu, vaan mahdollistaneet normaalin elämän sujumisen.
Harjavaltalaisiin ei ole luottamista.