Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki niille joita hintojen nousu harmittaa: syökää erilaisia puuroja, ovat todella edullisia

Vierailija
17.06.2022 |

Ja yhdessä annoksessa iso määrä kuitua, 5 grammaa proteiinia ja pitää kauralla ja ohralla ja rukiilla todettu terveyshyötyjä.

Hintaa ei tule juuri mitään per annos.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro on hyvää, kun sitä ei tarvitse syödä pakon edessä.

Vierailija
2/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keittää puuron maito-vesiseokseen, lisää lusikallisen margariinia, ja laittaa mausteeksi marjoja (esim. itse poimittuja puolukoita tai mustikoita) ollaan lähellä täysipainoista ateriaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmässä nälässä pienenä ateriana menee hyvin.

Voi myös paljon varioida miten syö. Sellaisenaan, voisilmällä, öljyllä, sokerilla, maidolla, mehukeitolla, hillolla, marjojen kanssa.

Vierailija
4/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskio puurinsyönnilä maksaa osan myös sähkölkaskusta ja vuokrasta? - Ei pahalla mutta minua joskus ärsyttää kun tuntuu, että osa haluaa pitää kaikkia meitä köyhiä ja tulorajoittisia myös idiootteina.

Vierailija
5/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskio puurinsyönnilä maksaa osan myös sähkölkaskusta ja vuokrasta? - Ei pahalla mutta minua joskus ärsyttää kun tuntuu, että osa haluaa pitää kaikkia meitä köyhiä ja tulorajoittisia myös idiootteina.

Tarkennan Siis puuro on varsin hyvää ja ravitsevaa  syötävä monin tavoin mutta arvaa-vaan kuinka monelle tuttu tapa yrittää säästää muita kuluja on korvata osa syömisestään edullsiella ja ravitsevalla puuroilla.

Vierailija
6/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä haluan yhä syödä paahtopaistia ja ankankoipia.

Vierailija
7/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös valmistaa monella tapaa. Uunipuuro, perinteinen kattilassa haudutettu,

Ja voi tehdä monesta eri viljasta vaihdellen

Vierailija
8/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaakaan ei ole pakko laittaa sen enempää kuin haluaa.

Leivissä ja monissa valmisruoissa suolaa voi olla melkoisesti.

Vierailija
9/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro sopii niille, jotka eivät tee työtä. Kukaan ei puuron takia tee työtä.

Vierailija
10/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikaa ResQ:ta

Vierailija
11/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkillä puuroilla ei kyllä pärjää. Vaikka ksnanmunankin söis lisäks. Älkää huijatko puuropuheilla.

Vierailija
12/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan Siis puuro on varsin hyvää ja ravitsevaa  syötävä monin tavoin mutta arvaa-vaan kuinka monelle tuttu tapa yrittää säästää muita kuluja on korvata osa syömisestään edullsiella ja ravitsevalla puuroilla.

No ehkä ap nyt viitasikin heihin joille tilanne on uusi? Inflaation myötä moni joka on aiemmin tullut toimeen paremmin joutuukin nyt miettimään kulutustottumuksensa ihan uudelleen.

Vierailija
13/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt tyhmempikin tajuaa että jopa köyhä tarvitsee muutakin ravintoa kuin kaurahiutaleet?

Vierailija
14/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puuro nälkää pidä

Vierailija
15/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 euroa edellisestä päivästä seisseestä sämpylästä, 1 euro edellisen päivän croissantista, 6 euroa edellisen päivän salaattiannoksesta mukaan otettuna. Ei kuulosta edes kovin edulliselta

Vierailija
16/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön paljon puuroa aina. En siksi, etteikö olisi varaa syödä muuta, vaan ihan siksi että erilaiset puurot on mun suurinta herkkua.

Vierailija
17/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ap nyt viitasikin heihin joille tilanne on uusi? Inflaation myötä moni joka on aiemmin tullut toimeen paremmin joutuukin nyt miettimään kulutustottumuksensa ihan uudelleen.

Moni pian tulee huomaamaan miten ärsyttäviä ovat nämä kaalilaatikkokaurapuuroneuvot. Kun se ruoka ei ole se ainoa menoerä, itseasiassa pienin.

Vierailija
18/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä tåmä viestisi Italiaan tai Ranskaan, siellä se saa arvoisensa vastaanoton.

Vierailija
19/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tekemällä saa halvinta ruokaa. Nuoret ja tyhmät ostavat ylihintaista roskaa.

Vierailija
20/63 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aamupalaksi paljon halvempaa kuin moni muu aamupalana syötävä ruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi