Ja taas poistui lyhyitä miehiä koskeva keskustelu
Entä jos 180 cm mies kyselisi, onko liian lyhyt, niin lähtisikö poistoon? 😁
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut välittävät miehen putuudesta, itselle sillä ei ole mitään väliä. Miten ihmeessä kaikesta saadaan ongelma, jos mies on alle 170cm niin mitä sitten? Mitä ihmeen väliä sillä on?
On sillä väliä esim. seurustelussa. Itse en kelpuuttaisi alle 175 cm miestä ja olen vielä pituuden suhteen aika kiltti.
Kerrankin rehellinen viesti.
Ja silloinkin kun lyhyt mies kelpuutettaisiin, tämän pitää olla muilta ominaisuuksiltaan aivan ylivoimainen päästäkseen edes tasoihin pidemmän miehen kanssa.
Päälle tulee vielä "Napoleon-syndrooma". Eli jos lyhyt mies käyttäytyy itsevarmasti ja vähänkin itseään esille tuoden, hänellä on Napoleon-syndrooma. Jos taas vaatimattomasti, on hän näkymätön ja mitätön.
Minä en kelpuuta yhtään ketään, minä kiinnostun ihmisestä. Ja totta hitossa, olen rakastunut ominaisuuksiltaan täysin ylivoimaiseen mieheen, hänen pituutensa on sensijaan merkityksetön. Itse olen 168cm, hän on suurinpiirtein samanpituinen kanssani. M e r k i t y k s e t ö n t ä . Ihan niinkuin en välitä onko hänellä pisamia, onko hän vasen- tai oikeakätinen, tai muuta ihan jonninjoutavaa. Ja kerrankin täysin rehellinen viesti. Mutta se että sinäkin satut olemaan lyhyt, ei saa minua rakastumaan sinuun - koska minä tapasin tuon täysin ylivoimaisen miehen ja en haluaisi ketään muuta hänen sijastaan.
Pituutta arvostetaan, lyhyyttä halveksitaan.
Vanhemmat toivovat, että heidän lapsistaan tulisi aikuisina pitkiä. Kukaan ei toivo lapsensa jäävän lyhyeksi.