Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut halatessa vain seisovat kädet sivuilla. Silloin tulee mieleen,

Vierailija
15.03.2024 |

että onko ihmisellä jotain vialla.

Kyseessä siis ympyrät, joissa tapana halata pikaisesti tavatessa ja lähtiessä. 

Ajatuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut aihe. Ei säväytä. Toki joku menee helppoon ja luulee sun olevan tosissas.

Vierailija
2/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulunut aihe. Ei säväytä. Toki joku menee helppoon ja luulee sun olevan tosissas.

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä seuraavalla kerralla et halaa häntä ja kaikki tyytyväisiä. 

Vierailija
4/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Niin, tuossa oli mun ajatukset sun aloituksesta. Monen monta kertaa tällä "omituisia nuo jotka ei tykkää halauksista" jutulla on yritetty pöhinää palstalle.

Vierailija
5/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Niin, tuossa oli mun ajatukset sun aloituksesta. Monen monta kertaa tällä "omituisia nuo jotka ei tykkää halauksista" jutulla on yritetty pöhinää palstalle.

En minäkään oikeasti haluaisi halailla ihmisiä, mutta seurassa seuran tavalla. Kyllä sitä nyt sen verran voi venyä. Ap

Vierailija
6/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin jotkut kätellessä hipaisevat vain sormenpäillään. Jää outo fiilis.

Vierailija
7/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin jotkut kätellessä hipaisevat vain sormenpäillään. Jää outo fiilis.

Onneksi en ole törmännyt tuollaiseen! Flegmaattiseen lahnakättelyyn toki, valitettavasti. Ap

Vierailija
8/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä siitä että minua halataan, ihan sama vaikka kuuluisikin piirin tapoihin halata nähdessä ja hyvästellessä. onneksi läheiseni ymmärtävät tämän eivätkä halaa väkisin.

Vierailija
9/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

En minäkään oikeasti haluaisi halailla ihmisiä, mutta seurassa seuran tavalla. Kyllä sitä nyt sen verran voi venyä. Ap

Se on sun asiasi venyä, ei kaikkien tarvi. Yhtälailla ne halailijat voi olla venymättä eikä halata.

Ja tiedoksi että mua ei yleensä halailut haittaa, itsekin halaan jos koen että se on luontevaa. Ja vieraammilta kysyn lupaa moiseen toimenpiteeseen jos ajattelen halata. Jos joku ei tykkää niin en halaa, kunnioitan toista.

Vierailija
10/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen semmoisissa piireissä ettei kuulu tapoihin halata, jos kuuluisi jättäytyisin piirin ulkopuolelle. Jos väkisin halaa ihmistä se on ahdistelua 

Vierailija
11/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Seura voi myös muuttaa tapojaan jos ne tavat ahdistaa seuran jäsentä.

Vierailija
12/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaamisen voisi kieltää moraalittomana ahdisteluna,mistä sen tietää kuka sen kokee epämiellyttävänä jos ei heti niin viikon päästä tai viimeistään silloin kun tulee tarve käräjien kautta rahastaa jotakin hyväuskoista.Yksi ratkaisu voisi tietysti että kysyy ensin luvan kirjallisesti kolmena kappaleena josko sillä pärjäisi somelynkkaajien kanssa.

Vierailija
13/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen ymmärtää siitä elekielestä että tämä ihminen ei tykkää halailla, joten en jatkossa enää mene hänen henkilökohtaiselle reviirilleen.

Vierailija
14/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta alkaa nolottaa jos joku halaa minua. En siis pidä halaajaa nolona, vaan itseäni.

Vierailija
15/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että ruotsalaisessa unelmakoti sarjassa halattiin koko rakentajaperhe läpi moneen kertaan. Vastaavassa suomalaisessa ohjelmassa ei edes kätelty. Tai sitä ei näytetty. 

Vierailija
16/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

ÄLÄ LÄÄPI MINUA! Ehkä haiset pahalta?

Vierailija
17/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko hengityksesi? Onko vaatteissasi koiperhosen jälkiä- pieniä reikiä?  Onko kasvoissasi tai käsissäsi epämuodostumia tai syyliä? Joku näistä.

Vierailija
18/18 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain se nainen kenen kanssa minulla on romanttinen suhde saa halata minua ja saa halaukseni. Siksi en missään sukujuhlissakaan halaile tai jos joku halaa minua, koen sen kiusallisena. Ei ole tapana sukurutsailla pikkuserkkujen kanssa, vaikka minulla on erittäin hyvännäköisiä sukulaisnaisia.