Olin kaupassa ja siellä tällainen hyväosainen pariskunta
kärräili Diorin laukkuaan Prismassa. Itsellä ei ole varaa ostaa ruokaa ja nämä ulkoiluttavat tuhansien merkkilaukkua. Suomi tulee jakaantumaan rajusti, nämä hyväosaiset porskuttavat muut köyhtyvät. Olen aina inhonnut näitä hyväosaisia.
Kommentit (125)
Se laukku oli kuule halpa jäljiltelmä kolmella eurolla jostain Kreikan Kossin torilta, joltain tyypiltä joka myy niitä fiiatinsa takaluukusta, feikki-adidas lenkkareiden seasta.
Erottaa aidosta siitä, että logon alla lukee Cristiani Diot .
Miksi et itse ole hyvaosainen? Jaiko koulut kesken? Tai tyonteko ei huvita?
Itse en tykkää kateellisista. :)
En ole koskaan tykännyt.
Prismassa käy vain alaluokka ja nousukkaat. Oikeasti hyväosaiset kasvaa jo lapsesta lähtien tyyliin sisään.
Sano yksikin henkevä ja aidosti syvällisen viisas nainen, joka kerää merkkilaukkuja?
Karisman saati oman originellin tyylitajun totaalista puuttumista korvataan muutaman tonnin susirumalla laukulla, jota käytetään ylensä instakuvissa, logo tarkasti erittäin näkyvillä.
Fiksut miehet pitää logolaukkua naisen kainalossa varoitusmerkkinä pinnallisen materialistisesta tyhjäpäästä.
Naurettavaa vihaa. Ap on ruma, eikä tule olemaan koskaan onnellinen, vaikka saisi rahaa.
Käyn usein itis Prisma. Teen ostoksiani,ei tule mielenikään kytätä muita ihmisiä.Ovatko hyvän näköisiä vai eivät? Haloo hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus syö sinut sisältä päin pelkäksi kuoreksi.
Ihanko totta käykö tosiaan näin tämän kateuden kanssa, kamalaa. Olen kohta ihan pelkkä kuori. Kamalaa. Tunge sinä tuo typerä kateuskorttisi persereikääsi ja pääsi myös.
Se sinä olet. Pelkkä kuori. Haluatko merkkilaukkuni noin kovasti? Voin lahjoittaa sen sinulle, mutta takaan että sinusta ei sen veskan kanssa tule sen onnellisempaa. Kerro osoite, lähetän sinulle laukun.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa käy vain alaluokka ja nousukkaat. Oikeasti hyväosaiset kasvaa jo lapsesta lähtien tyyliin sisään.
Tyylikäs on tyylikäs joka tilanteessa, missä tahansa lokaatiossa.
Ei eleganssia jätetä narikkaan kuten jotain järkkyä Balenciagan logobäggiä sellofaanin ennen seuraavaa "kattokaa mitä mulla on"-selfietä.
Suomessa on toimeentulotukijärjestelmä joka pitää huolen siitä että kaikilla on varaa ostaa ruokaa. Että turha väittää muuta.
Jos olivat venäläisiä. Eikös tää Prisma myyty venäläisille just.
Tuo on totta. Hyväosaiset rakentavat omakotitalo joista osa erittäin näyttäviä. Pihassa uusia autoja. On kesämökkejä ja veneitä.
Kun taas työntekijä väestöllä palkat ovat käytännössä polkeneet paikallaan 90-luvun lamasta alkaen. Moni ei taida ihan edes käsittää kuinka suuriksi tuloerot ja luokkaerot ovat kasvaneet.
Ottiko myös kärryyn sinulle, köyhälle, varattuja punalapputuotteita? Onko lapsilla tänään itkuntuhruiset silmät, kun eivät saa savukalaa? Vokotteliko vapaa kassa miestäsi avoimen röyhkeästi?
Olen huomannut että Prismassa käy enemmän niitä jotka maksaa kassalla jollain kuitilla jossa kaupungin leima.
Voi olla aito laukku tai sitten hyvä tai huono kopio. Mitä väliä? Kait nyt jokainen ruokaa tarvitsee ja on oikeus ulkoiluttaa käsilaukkuaan niin halutessaan.
Niin kauan kuin kadehtit ja vihaat muita niin pysytkin köyhänä. Kun opit olemaan iloinen muiden puolesta niin universumi auttaa sinua saamaan hyviä asioita elämääsi.
Sinun köyhyys ei ole sen millään lailla sen dior-laukkuisen syytä.
Ostivatko kaikki punalaputetut tuotteet?
Oliko rysyköitä? Ne harrastaa merkkilaukkuja.
Kateus syö sinut sisältä päin pelkäksi kuoreksi.