Edulliset gluteenittomat tarjottavat
Gluteenittomat tuotteet ovat aika tyyriitä ostaa. Mitä halpoja vaihtoehtoja olisi? Jäätelö mitä muuta? Kiitos vinkeistä!
Kommentit (7)
Osta paketti Ohrakasta siinä on Unelmatortun ohje ja sen voit muuttaa tehtäväksi halvemmasta tärkkelyksestä.
Ei tarvitse siis käyttää kalliita gluteiinittomia jauhoja.
Kauraa saa syödä nykysuositusten mukaan. Joten osta Isoja Nalle hiutaleita siinä on kauralastujen ohje, (jos ohjeessa on vehnäjauhoja, en muista onko, korvaa ne jollain tärkkelysjauholla.)
Gluteeinitonta on jos teet itse marenkeja on halpaa. Niihin tulee vain sokeria ja valkuaista.
sokeria, munaa ja kookoshiutaleita.
jonka kanssa kannattaa tarjota kermavaahtoa. Pavlova korvaa täytekakun: tee merenkilevyjä (itse tulee huomattavasti parempia kuin valmiit) ja laita niiden väliin esim. säilykehedelmiä ja kermavaahtoa/vaniljakiisseliä tms.
Hedelmä salaatti on musta myös hyvä tarjottava. Ostaa sellasen valmiin purkin ja lisää siihen vähän banaania ja omenaa.
ja tosiaan ohrakasta en söisi tosin mä käytän luontaisesti kluttenitonta ruokaa.
Mutta kääretorttu pekästä perunajauhosta on hyvää namsis ja niistä saa " leivoksia" kun leikkaa viipaleen ruittaa kermavaahto pöräyksen päälle laittaa vaikka suklaa rouhetta ja palan vaikka sitruunamelissaa. namspista. tars varmaan tehä.
Ovat tosi hyviä.
Leipäjuusto, marjarahka tulee mieleen. Marjasoppa.