Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ette ole koskaan kipeänä

Vierailija
17.06.2025 |

Miten teette sen? Parhaat vinkit jakoon!

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vaikka raamattua vtun juntti

Vierailija
2/87 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. On varmaan vaan niin hyvä vastustuskyky. Nytkään ei ole ollut moneen vuoteen flunssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tee mitään ihmeellistä. 

Ulkoilen kyllä paljon, noin 2-3 tuntia päivässä. 

heitän myöskin kotiin tullessa vaatteet pesukoneeseen ja pesen aina kädet.

Vierailija
4/87 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö terveellisesti ja oot vähä tekemisissä ihmisten kanssa.

sama pimppi minkä luona käyt kylässä jne

Vierailija
5/87 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syö terveellisesti ja oot vähä tekemisissä ihmisten kanssa.

sama pimppi minkä luona käyt kylässä jne

Tai sit ime kaikki bakteerit niin ne menee vaan ohi susta.

t. vastaaja 2, kuka työskentelee päiväkodissa

Vierailija
6/87 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietoisesti mitään. En ainakaan välttele kylmyyttä, matkustamista enkä sairaita ihmisiä. Harvemmin pesen käsiä, mutta suihkussa käyn vähintään kerran päivässä. Vähän pakko käydä, koska liikun ja hikoilen niin paljon.

Vierailija
7/87 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut eräitä epäilyttäviä piikkejä, vaikka niistä vaahdottiin joka tuutissa. :D

Vierailija
8/87 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan kovin tarkka hygieniasta. 

Vierailija
9/87 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsihygieniasta se kaikki lähtee, kaupungilla ollessa ei mitään suuhun jos ei edeltävästi ole mahdollista pestä käsiä huolella. Ällöttää kun jengi laamii ovenkahvoja, hissin painikkeita, itsepalvelukassoja ja sitten alkaa mättää jotain karkkeja suuhun samoilla käsillä. Hyi. 

Vierailija
10/87 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon olutta kohtuulisesti joka päivä

Vierailija
11/87 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kädet todella usein, esim. aina kotiin tullessa. Vaihdan keittiön ja vessan käsipyyhkeen päivittäin. Vaikka ne pyyhittävät kädet on puhtaat, niin varsinkin vessassa ilmassa leijuu kaikenlaista, varsinkin jos joku huuhtelee pöntön kansi auki.

Oon kokki, eli tää on ihan selkäytimessä. Viimeksi oon ollut saikulla kuus vuotta sitten ja sekin oli rannemurtuman takia. 

Vierailija
12/87 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt. Käyn vain illalla suihkussa, mutta muuten en hoida hygieniaani. En koskaan pese käsiäni vaikka käyn useisti julkisissa vessoissa. Teen monesti niin, että käyn julkisessa vessassa, en pese käsiäni ja sitten syön jotakin käsilläni. Syön myös usein vanhentunutta ruokaa. Monesti tulee syötyä ja juotua kuukaudenkin vanhaa maitoa ja kalaa. :D Lapsenakin tuli etsittyä herkkuja yleisistä roskiksista, koska kotona ei koskaan saatu mitään hyvää syötävää, koska oli pakko syödä aina niin terveellisesti, niin sitten etsin sitä hyvää syötävää roskiksista tai varastin kaupasta. :D Kaipa mun kohdalla johtuu siitä, että olen pikku lapsesta saakkaa altistanut itseäni bakteereille, niin on tullut vastustuskykyä. Niinhän on tutkittukkin, että Suomessa on paljon enemmän allergioita ja sairauksia kuin Venäjällä, koska Suomessa ollaan liian ylihygienisiä. Ylihygienisyys ei ole hyväksi.

Vierailija
13/87 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön D-vitamiinia. Vältän liikuntaa, syön epäterveellisesti, huono hygienia. Viimeksi saikulla 4v sitten, sekin oli henkistä lajia. Viimeisein fyysinen sairaus 6v sitten, nielutulehdus. Olin saikulla melkein puoli päivää.

Vierailija
14/87 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon ulkona, minulla on koira, en pese kotia millään desinfioivilla myrkyillä. Syön paljon kasviksia. Käsihygieniasta huolehdin enkä pistä ruokaa suuhun paljain käsin pesemättä niitä ensin.

Vierailija
15/87 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 3 vuotta sitten flunssassa, vaikka perheessä on teinejä, jotka silloin tällöin kipeinä mutta taudit ei tarttunut minuun aikoihin. Joten kai olen tällainen? 

Ainakin teen näitä: pesen kädet aina kotiin tullessa, kotona ollessa vessakäyntien jälkeen ja ennen ruuanlaittoa. Syön paljon marjoja ja kasviksia. Syön D-vitamiinia ympäri vuoden yli suositellun päiväannoksen. Lasten ollessa pieniä sairastelin itsekin useammin, joten kai tässä vuosien saatossa on tullut parempi vastustuskyky, kun en jokaista tautia enää ime itseeni. 

Vierailija
16/87 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En urheile, käyn joskus kävelyllä ja joskus puuhaan vähän pihalla. Saunon kerran pari viikossa. Syön varmaan jonkun mielestä epäterveellisesti, eli joka päivä sokeria jossain muodossa. Illalla ei tule syötyä, koska ei huvita, muuten syön aina kun on nälkä ja aamiaisen aina (koska on nälkä). Pesen kädet vessan jälkeen, mutta en ole mitenkään ylihygieeninen, jos nyt en alihygieeninenkään. Jotenkin ei vaan huvita sairastaa niitä flunssia, se tuntuu ajan tuhlaukselta. 

Vierailija
17/87 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi allerginen tapaus, että käykö mun immuunijärjestelmä sitten vaan niin täysillä kaikkea vastaan, etten tuu kipeeksikään. Vuodesta -20 tähän päivään oon ollu 1 x flunssassa, en kertaakaan koronassa. En käyttänyt edes maskia kaupoilla tms.

Syön kyllä D-vitamiinia kaikki talvet, sekä maitohappobakt, magnesium ja omega 3 vuoden ympäri. En osaa sanoa mikä vaikutus.

Vierailija
18/87 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee lapsuudesta.

Paljon tärkeätä bakteerikantaa on hyvä saada lapsena sen sijaan että pidetään ylipuhtaana jatkuvasti. Lisäksi paljon altistusta ulkoilmalle ja sopivasti rääkkiä kropalle, myös tämä jo lapsena.

Vierailija
19/87 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En urheile, käyn joskus kävelyllä ja joskus puuhaan vähän pihalla. Saunon kerran pari viikossa. Syön varmaan jonkun mielestä epäterveellisesti, eli joka päivä sokeria jossain muodossa. Illalla ei tule syötyä, koska ei huvita, muuten syön aina kun on nälkä ja aamiaisen aina (koska on nälkä). Pesen kädet vessan jälkeen, mutta en ole mitenkään ylihygieeninen, jos nyt en alihygieeninenkään. Jotenkin ei vaan huvita sairastaa niitä flunssia, se tuntuu ajan tuhlaukselta."

Ai niin, en syö juurikaan kasviksia, pikkaisen puolukoita (runsaan sokerin kera) ja joskus muitakin marjoja ja omena tai banaani silloin tällöin. Talvella muistan ehkä ottaa d-vitamiinia muutaman kerran, kesällä en, en syö mitään muitakaan vitamiineja tai hivenaineita tai lisäravinteita, mitä ne sitten ovatkaan. 

Vierailija
20/87 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani, liikun ulkona säällä kun säällä, tapaan paljon ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä