Ärsyttää kun mies ei tajua, että kahden yön reissuun riittää pelkkä reppu
Lähdemme Viroon kahdeksi yöksi. Sanoin miehelle, että kannattaa kyllä pakata vain reppuun tavarat koska ei noin lyhyellä reissulla paljon vaihtovaatetta yms. tarvitse. Eli molemmille omat reput niin hyvin pärjää. Syynä myös se, että kummallakin tulee olemaan ns. kaljakärryt koska haemme juomia loppukesästä oleviin pienimuotoisiin häihimme.
No mies sanoi ottavansa pienen vetolaukun. Siis sellainen matkalaukun missä pyörät ja vetokahva. En tajua miksi. Ei se tilavuudeltaan ole sen kummempi kuin reppukaan ja se vain hankaloittaa täyteen lastatun kaljakärryn kuljettamista. Reppu selässä olisi paljon helpompaa. No omapahan on asiansa, itse aion ottaa repun ja päästä helpommalla.
Kommentit (49)
Miehellä ei katsos ole sellaista "reppua" jota levittämällä saa täysihoidon pidemmälläkin reissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkalaukun saa lukkoon, reppua ei. Lukko ei estä, mutta hidastaa kuitenkin.
Kova laukku suojaa tavaroita, pehmeä reppu ei.Repun saa lukkoon myös jos haluaa. On sellainen mullistava uusi keksintö kuin riippulukko, joita on vieläpä kaiken kokoisia ja painoisia.
Repun saa viillettyä auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova laukku suojaa tavaroita, pehmeä reppu ei.Repun saa lukkoon myös jos haluaa. On sellainen mullistava uusi keksintö kuin riippulukko, joita on vieläpä kaiken kokoisia ja painoisia.
Mitä tässä ketjussa pohditaan reppujen ja laukkujen viiltelyjä? Tallinna ei ole enää mitään Neuvostoliittoa, ja veikkaan että suomalaiset reppuselkäturistit eivät siellä niin varakkailta näytä, että edes Viron puolirikolliset tyypit aktivoituisivat.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei katsos ole sellaista "reppua" jota levittämällä saa täysihoidon pidemmälläkin reissulla.
Olet kuvottava. Ihan vain tiedoksi, että yhdessä maksetaan aina meidän reissut. Olen ihan kokopäiväisessä työssä oleva enkä tienaa kovin paljon vähempää kuin mies.
Kuvottava ajattelutapa, että kaikki naiset ovat vain maksullisia tavalla tai toisella. Ajatteletko noin omasta äidistäsikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä ketjussa pohditaan reppujen ja laukkujen viiltelyjä? Tallinna ei ole enää mitään Neuvostoliittoa, ja veikkaan että suomalaiset reppuselkäturistit eivät siellä niin varakkailta näytä, että edes Viron puolirikolliset tyypit aktivoituisivat.
No niinpä. Mä en usko, että mä mun pinkki-mustassa marketista ostetussa repussani näytän kovin varakkaalta vaan ihan tavallisen tallaajan näköinen olen. Ja jos vielä kannan mukanani tyhjää kaljakärryä, niin en todellakaan näytä varakkaalta. :D
Itsekin ottaisin vetolaukun. Kyllä kahdelle päivälle kuitenkin tarvitsee sen verran puhtaita vaatteita mukaan että niiden kantaminen selässä on epämukavaa. Ja onhan sitä olemassa kaksi kättä eli miksi ei voi sitten toisella kädellä vetää sitä teidän white trash kaljakärryä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaaminen tilanteen mukaan on yllättävän monelle täysin mahdoton ajatus. Ai että naurattaa (tai itkettää) vieläkin kun yksi pariskunta ilmestyi reppureissu-tyyliselle matkalle isojen matkalaukkujen kanssa :'D Juu, niiden kanssahan on tooooooodella helppo viettää liikkuvaa elämää.
Sen jälkeen, kun pyörät on keksitty, ei ole kannattanut kantaa matkatavaroitaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ottaisin vetolaukun. Kyllä kahdelle päivälle kuitenkin tarvitsee sen verran puhtaita vaatteita mukaan että niiden kantaminen selässä on epämukavaa. Ja onhan sitä olemassa kaksi kättä eli miksi ei voi sitten toisella kädellä vetää sitä teidän white trash kaljakärryä.
Voi luoja tuon teidän wt-pakkomielteen kanssa. :D
Kyllähän sitä voi olla hikistä kesällä ilman reppuakin. Tallinnassa nyt on ihan sama meneekö repun vai vetolaukun kanssa.