Olen tehnyt hirveitä syntejä epätoivossani
Minulla on järkyttävän paha olla ja niin ikävä olo, ettei sitä voi sanoin kuvailla.
Olen valtavan rakastunut ja epätoivoisen läheisriippuvainen miehestä ja olen rakkauden kaipuussani päätynyt meditoimaan ja palvomaan enkeleitä ja muita vääriä voimia.
Minulle tämä on oikeasti iso ja vakava asia, vaikka voi provolta kuulostaakin.
Olen kokeillut erilaisia meditaatioita ihastuksen houkuttelemiseksi ja sitä kautta eksynyt myös kaikenmaailman enkeliterapiavideoihin ja muihin ja olen koukuttunut nyt niihin.
Ahdistaa hirveästi, tiedän tekeväni hyvin monella tapaa väärin ja pahinta syntiä kaikista.
Miten tästä kierteestä pääsee eroon? :(
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Muista, että ihmiset ovat ainoastaan syntisiä tai armon saaneita syntisiä. Muunlaisia ihmisiä ei ole olemassa. Erityisesti hyviä ihmisiä ei Jumalan mittapuulla ole olemassa.
Näinhän se menee, mutta kristityn pitää pyrkiä elämään mahdollisimman Jumalan mielen mukaista elämää ja muistaa myös pyytää anteeksi, ei jos, vaan kun tulee erehdys.
Muista, että ihmiset ovat ainoastaan syntisiä tai armon saaneita syntisiä. Muunlaisia ihmisiä ei ole olemassa. Erityisesti hyviä ihmisiä ei Jumalan mittapuulla ole olemassa.