Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aiotte viettää Juhannuksen?

Vierailija
16.06.2022 |

Meillä luultavasti saunotaan ja grillataan, mies juo liikaa ja alkaa soitella kavereille ja pyytää niitä kylään, ja minä suutun jos juhannusilta menee örveltäjiä katsellessa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, saa nähdä saanko ruokaa. Miesystävän kanssa piti viettää, mutta päissään eilen oli taas niin idiootti, että lähdin pois.

Minun rahani on jo käytetty, hän saa huomenna ja varmaan ryyppää niin kauan kuin riittää.

Tuntuu että hän kehittää riidan aina juuri ennen kuin saa rahaa, ja minä lähden kotiin syömään kynsiäni, kunnes hän ilmestyy kun rahat on lopussa.

Vierailija
2/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin, saa nähdä saanko ruokaa. Miesystävän kanssa piti viettää, mutta päissään eilen oli taas niin idiootti, että lähdin pois.

Minun rahani on jo käytetty, hän saa huomenna ja varmaan ryyppää niin kauan kuin riittää.

Tuntuu että hän kehittää riidan aina juuri ennen kuin saa rahaa, ja minä lähden kotiin syömään kynsiäni, kunnes hän ilmestyy kun rahat on lopussa.

Viihdytte kumminkin yhdessä?

Vierailija
4/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uitun muusissa! 3 päivää

Vierailija
5/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannukseen päättyy 12pv työputki, että taidan nukkua ainakin 15h putkeen. Ehkä käyn perjantaina kavereilla lillimässä kylpytynnyrissä ja aikaisin kotiin, jotta jaksaa lauantaina herätä juoksemaan.

Vierailija
6/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdytte kumminkin yhdessä?

Kyllä. Ihanaa on niin kauan kunnes hän törttöilee. Tosin en tiedä hänestä että esittääkö rahan (ja kaljan ja tupakan) vuoksi..

Vierailija
7/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen perhejuhannus mökillä. Eli mies, minä ja teini. Uidaan, saunotaan ja grillataan. Heitellään tikkaa, pelataan nökkiä. Ruan kanssa vähän viiniä. Siinä se.

Vierailija
8/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen perhejuhannus mökillä. Eli mies, minä ja teini. Uidaan, saunotaan ja grillataan. Heitellään tikkaa, pelataan nökkiä. Ruan kanssa vähän viiniä. Siinä se.

Siis pelataan mölkkyä.

Vierailija
9/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti yksin kerrostaloyksiössä.

Vierailija
11/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tälllaiseen ilmaan sopii jokin raikas merellinen salaatti ja sitä vähän kulminoiittamaan jokin tulisuuus mikä potkaisee.

Vierailija
12/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten sateisena päivänä lasten kanssa Puuhamaahan.

Vierailija
13/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttuilen työttömille.

Vierailija
14/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille mennään . Tykkään kokkailla, joten tässä juuri olen juhannusruokia suunnitellut . Eli hyvää ruokaa, saunomista, jos kelit sallii niin veneilyä.

Vierailija
15/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa larppausta. Usein läheisen rannan kokko ja muut alueen grillisavut ovat ympäristössä vahvoja, parempi pysyä kotona. Muuten lenkkeily olisi kiva.

Vierailija
16/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kotona ja luen tietosanakirjaa.

Vierailija
17/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen uutisia hukkuneiden määrästä.

Vierailija
18/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun kotona ja luen tietosanakirjaa.

Parasta hommaa! 

Vierailija
19/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänne on luvattu vesisadetta, luultavasti siis sisällä lueskellen vauvapalstaa. Jotain hyvää ruokaa ehkä.

Vierailija
20/46 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi