Miten aiotte viettää Juhannuksen?
Meillä luultavasti saunotaan ja grillataan, mies juo liikaa ja alkaa soitella kavereille ja pyytää niitä kylään, ja minä suutun jos juhannusilta menee örveltäjiä katsellessa.
Kommentit (46)
Olen kotona äidin kanssa. En tiedä kutsuuko äiti jotain vieraita, itse aion nukkua ja olla tekemättä mitäán.
Mä oon töissä juhannusviikonloppuna, en nyt just muista, oonko pe vai la. Mutta ei ole nyt mitään erikoisempia juhannussuunnitelmia. Mulle ei ole tärkeää, että joka juhannus on jotain.
Suomessa juhlapäivien nimet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, eli juhannus, joulu, pääsiäinen jne.
Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istun kotona ja luen tietosanakirjaa.
Parasta hommaa!
Otavan iso tietosanakirja vuodelta 1980 on ykkönen!
Vierailija kirjoitti:
En vietä juhannusta. M27
En minäkään. Kuten en vietä myöskään esim. pääsiäistä tai uutta vuotta. Jotenkin kummallista, että monet olettavat kaikkien "viettävän" juhannusta jollain tavalla. Varmaan se menee normaalin kesäviikonlopun tapaan: ulkoilen, jos on hyvä sää, muussa tapauksessa lueskelen ja katselen telkkaria.
M 53
Meillä juhannus on niin pieni juhla, että sen nimikin kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vietä juhannusta. M27
En minäkään. Kuten en vietä myöskään esim. pääsiäistä tai uutta vuotta. Jotenkin kummallista, että monet olettavat kaikkien "viettävän" juhannusta jollain tavalla. Varmaan se menee normaalin kesäviikonlopun tapaan: ulkoilen, jos on hyvä sää, muussa tapauksessa lueskelen ja katselen telkkaria.
M 53
Niinpä. Absolutistina ei jaksa innostua alkoholipäivästä. Ja koska juhannusrituaalit ei nappaa, niin se on päivä muiden joukossa.
Menen mökille mieheni, vanhempieni, sisarusteni ja sisarusten puolisoiden kanssa. Saunotaan, pelataan, uidaan ja pidetään perinteiset juhannusolympialaiset.
N28
Se on juhannus. Vietän sen töissä tienaamassa hyvät rahat pyhäkorvausten muodossa.
Lastaan veneeseen polttoainetta, polttopuut, ruokatarpeita ja pikkupäkin olutta. Lähden veneellä uistelemaan jo hyvissä ajoin. Illalla pitäisi olla kunnan satamassa iso kokko ja siellä sijaitsevassa kodassa varmaan grillaan jotain, ellei ole varattu. Ehkä parilla oluella käyn rantaravintolassa ja jos ei ihmeempiä tule niin lähden taas järvelle. Aamuyöstä varmaan olen kotirannassa lämmittämässä saunaa.
Kotona kerrostalo kaksiossani. Varmaan nakkeja ja perunasalaattia kenties uusia perunoita ja silliä.
Sängyssä katselen Netflixiä ja luen kirjoja - kuten jokaisena muunakin vuoden päivänä. Jospa vähän skumppaa.
Yksin kotona, arkena ja juhlana. Syön uusia perunoita ja silliä.
Jo on tylsiä ihmisiä täällä? En minäkään juopottele koko juhannusta mutta kaupungille lähden frendien kanssa kun on kuitenkin ihmisiä liikkeellä ja paljon ohjelmaa.
> 2 promillea.