Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*3-kuumeilevat viikko 42*

16.10.2006 |

Päätin aloittaa pinon tälle viikolle.

T: Ona

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin vessas ja mitään limaa ei enää tullut. ei voi olla niin tyhmästi että ovis meni jo..eikös ne limat sitten oviksen jälkeen lopu. jos nyt näin on niin veikkaan että ovis oli maanantaina ja sunnuntaina oisi ollut plussa testissä, mutta kun aloitin vasta maanataina testien tekemisen.

mutta koko ajanhan mulle tuo testi näyttää haaleaa viivaa..voiko se näyttää haaleaa viivaa vielä oviksen jälkeen?

kyllä tämäkin on nyt pähkäilyä. en vaan ala jos lääkärin takia meni tämä kierto sivuun. ensi kierros ainakin teen ovistestejä sitten joka päivä. GRRRRRR::::::::

Vierailija
42/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä piinailijoitahan on vaikka kuinka monta. Tsemppiä kaikille.

Mä olen tullut äidiksi vasta kolmikymppisenä. Vaikea kuvitella millaista olisi ollut nuorempana. Pojilla on vanhempia serkkuja, mutta en mä ollut hoitanut niitä tai vaippaa vaihtanut paria kertaa enempää. Kaiken sai itse opetella.

Vaikka en/emme ole ollet koskaan kovia menemään voi silti olla, että oman vapauden menettäminen vanhempana tuntui jotenkin kovemmin kuin jos olisin saanut lapsen nuorempana. Tai ehkä vapauden menettäminen ei ole oikea ilmaisu vaan se, että on koko ajan kiinni jossain ja joku on koko ajan riippuvainen minusta. Ehkä vähän sekavasti sanottu... Toisen kanssa rutiinit olivat jo muodostuneet ja vauvanhoito sujui esikoisen päivärytmin sivussa.

Lapsiperheiden elämä on kuitenkin melko samanlaista iloineen ja suruineen. Siinä ei paljoa vanhempien ikä vaikuta. Nuorempa voi jopa jaksaa paremmin ja ottaa asiat vähän rennommin, ehkä.

Teillä monella tuntuu olevan tosi paljon tietoa. Itsekin olen oppinut näiden muutaman kuumeiluviikon aikana monenlaista uutta.

Plussauutisia odotellessa Äiti1972

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meinasitkaan testata?

Liipe, harmi jos ovis meni sivu suun! Se on rasittavaa kun joutuu odottamaan monta viikkoa sit seuraavaa!

Mut jotain positiivista, menkatkin sulla alkaa sit alle 2 viikon päästä ja pääsette uutta kiertoa kuumeilemaan! :-)

Tietääkseni ovistesti voi jatkuvasti näyttää ns haamua.

Minä täällä kärsimättömänä huomisaamua ootellen :-P

Te joilla jännät paikat ja testailut edessä lähipäivinä, mikä tulis lasketuksi ajaksi jos olis tärpännyt?

Sintagma kp 32 dpo n.12 yk2

Vierailija
44/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos nyt olisi tärpännyt niin laskettuaika olisi 30.6.2007!

Hih, olispa hauskaa jos menis kesäkuulle koska pikku kakkosemme on myös syntynyt kesäkuussa. Se oli ihan kiva kuukausi saada vauva, lämmintä ja kaikkea :)

Tosin molemmat lapset ovat menneet yli; esikoinen päivän ja kakkonen meni 6 päivää yli että siltä pohjalta :)

Vierailija
45/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Mahtuisiko mukaan vielä yksi 3-kuumeilija? Kotona on jo 1-luokkalainen ja melkein 5-vuotias. Me olemme miehen kanssa tuon 30-rajan ylittäneet, mutta olisi ihanaa saada vielä yksi pikkuinen mukaan perheeseen. Vauvakuume on valtava, mutta yritän ottaa rauhallisesti... (alkukierrot onnistuvat), onhan meillä jo 2 lasta.

Nuvaringit lopetin heinäkuussa, eka kierto meni ok, toinen olikin sitten 53 päivää (ja hermot meni, kun ihmettelin missä vika.) Nyt on sitten yk 3 ja kp 8/30???

Plussapilviä kaikille, testaajille erityisesti!!!!

Vierailija
46/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 30/30...Ei o testejä hankittu, haen sitte jos tarvetta eli täti hukassa! Mutta JOS nyt olis tärpännyt niin la olis 25.6.2007. esikoisen la oli 24.6.2002, hih, tosin tuli käynnistyksellä kaks viikkoo myöhemmin 8.7..

Nyt ei muuta, meen lämmittelemään sohvalle peiton alle miehen viereen, täällä on kylmä!!! Hrr!

Vierailija
47/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ei just jännitä..!!! *pureskeli viimeisen pitkän kynnen*

Vierailija
48/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis laskettu aika ilmeisesti 28.6 jos nyt olis tärpännyt...

Aamulla " nähdään" ;-) öitä!

Vierailija
49/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahasta ottaa kun jännään teidän kanssa...

Mulla on ihan selvä kutina noista MR ja sintagman testauksista.. plussa tulee!!

Uusia kuumeilijoitakin oli eksynyt joukkoon ja paljon tervetuloa....

En tiiä uskaltaako enään näitä lukee ettei yöunet mee kokonaan =D

OMAAN napaan ei mitään muutoksia... SItä samaa. tänään alkoi tekeen mieli voileipäkakkua niin paljon että oli pakko sellanen vääntää.. nami ja masu tykkäs. Mun ruoka nirsoilu jatkuu edellee, joten syön sitä mikä uppoo ja maistuu ettei tarttis mennä morjestään yrjöö...

Kaikki koulujutut makaa siinä mihin ne jätinkin viikkoja sitten eli ei edistystä:)

Pienemmällä olis huomenna korvan putsaus sairaalalla, mutta oon onnistunut hukkaan ajan. Täytyy siis herätä aikasin aamulla soitteleen..

Jaksamista ja tsemppiä piinailijoille kovasti ja tärppi onnee oviksen pongailijoille=D

mani rv 8+5

Vierailija
50/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin jo jonkin aikaa seuraillu kolmosen kuumeilijoita ja päätin iteki tulla mukaan jännäämään teidän kanssa. Laitoin jo esittelyn siihen tarkotettuun osioon mut lyhyesti: oon 29 ja mies 31. Asutaan Espoossa ja meillä on 4 ja 2 vuotiaat tytöt elämää rikastuttamassa :)

Vauvakuume on ollu jatkuvaa vuosikausia ja nyt on toiveissa kolmas pikkunen. Meneillään on yk 2 ja ovis tais olla viime perjantaina joten jäädään taas odottelemaan mitä tapahtuu...Jokainen (3 raskautta takana joista yks meni kesken) raskaus on saanu alkunsa viidennestä kierrosta eli en uskalla toivoa et sitä ennen onnistuis tääkään!

Täällä palstalla tuli aikoinaan hengailtua hyvinki paljon tyttöjä yrittäessä ja odottaessa joten tutulta alkaa jo tuntua :) Paitsi et ilmeisesti se dbo vai oliks se dpo tarkottaa päiviä oviksen jälkeen? Miten se lasketaan? Voisko joku auttaa tässä ihan uudessa jutussa...

Tältä erää hyvät yöt kaikille!

Vierailija
51/93 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa tuulia kaille keil on piinaus päällä!! +++++

Mikäköhän on meininki mulla? Osaako kukaan siskoista sanoa mittään? =) Täti siis edelleen kadoksissa. Mies toi eilen illalla tullessaa testin ja testasin heti ja negahan se oli... Mut nyt taas on aikaa kulunut ja tätii eip näy.... Oviksesta ei ole tietoa, koska en vaan ole saanut sitä bongatuksi. Voihan olla et menkat siirtyy, koska joskus ne on mulla aiemminkin siirtynyt stressin vuoksi. Tai sitten sellanen homma, että edelleen siis imetän pikkukakkosta, eli joskos se estää kiinnittymisen?? Mutta tänään siis lopetin nyt senkin, koska onhan hän jo iso mies! =)Onko kellään kokemuksia tai muutoin vaan mitään haisua asiasta. Mua kiinnostais kuulla.

Miritli kp 30/28 yk 3 ja rinnassa syvällä sykkivä toivonkipinä

Vierailija
52/93 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö jonkun testata tänään? Sintagman?? Mä heti kärppänä tulin kattomaan josko saisi iloita jonun plussasta!!!

Kivasti oli tullut uusia mukaan ainaskin Colibri, Miritli...olikos vielä Tarald...elikkäs lämpimästi tervetuloa!!!!!!

Mamitus...sulla alkaa olla jännät paikat, eikös vaan?

ON: Mä olen ihan hukassa näiden asioiden kanssa...bongasin kp 21 ovistestillä siis oviksen...Ja nyt siis menossa kp 38/29-39 dpo 17 (tai 15-16) su tein illalla herkällä Aconilla tyylipuhtaan negan, kunoireita oli mukamas rutkasti.... No sitten tiputtiin vauhdilla ja ryminällä sen negan myötä. Mutta edelleenkään ei ole alkanut ees sitä kuuluisaa tuhrua...ja myös kaikki oireet ovat hävinneet. Yks testi kummittelee kaapissa, mutta en uskalla testata kun en haluu taaaaas pettyä negaa...

Mutta luulis , että kohta pitäis vuodon alkaa kun dpo-päivätkin lisääntyvät. Tosin pettymykseksi luin jostain pinosta, että jollain on jopa 20 päivää toi dpo!!! En tiennyt sitä, luulin, etä on yleensä 14-16....tai vähemmän. Viimekierrossa alkoi vuoto dpo 12 (tikutin siis silloinkin oviksen) ÄÄH, tää on ärsyttävää! Alkais sit ees täti jos on alkaakseen... Ja jos alkaa alan harkita taas lääkäriin menoa, kun kierto sit ihan mitä sattuu. Mulla on vähän ollut häikkää ennenkin, mutta kaksi luomua on kuitenkin kotona hääräämässä jo...

MR(joka pelkää testejä nykyään...siis nega, yk 4 (eikä millään haluais enempää yritystä...) 38/29-39 dpo 17, tai 15-16

Vierailija
53/93 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että tein sen rfsu -testin aamutuimaan ja heti kun se eteni se kosteus niin tuli kaksi viivaa. Sit kun testi kuivui vähän niin toinen viiva muuttui haaleammaksi, ihan vaaleaksi, mutta nyt testin ollessa rutikuiva on kaksi viivaa eli pakko se on haamuksi tulkita kun ekan 5 minuuttia oli kaksi viivaa.

Ja nyt testin kuivuttua siis tuo toinen viiva on vahvempi kun eilisessä testissä.

Ihme on tapahtunut, menkkojen piti alkaa tasan viikko sitten ja nyt vasta tuli se haamu eli te kaikki jotka tuskailette kun tulee negaa vaan eikä tätiä näy, AINA ON TOIVOA!! :-)

Olettaisin että mulla nyt dpo 13 eli 3+6.

Viime kierrossahan testasin haamun 3+5 ja 4+2 alkoi vuoto eli sitä pelkään taas.

Huomenna täytyy tietty taas aamulla testata :-)

Tarald, tervetuloa! On sua ooteltukin! :-) (Me tunnetaan toisemme entuudestaan, kummatkin kuumeilleet kumpaakin lasta samoihin aikoihin :-) ! )

Eikös pinon aloittajalla Onallakin ala olemaan jännät paikat?

Plussasäteitä kaikille :-) ja tulkaahan heti tänne ilmoittelemaan kun testailette!! :-)

Sintagma iloinen kp 33, dpo 13, yk 2, 3+6 :-)

Vierailija
54/93 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA sintagma plussasta!!!!! mä kyllä arvasin että sulle se tulee.

mintturouva: ei kannata pelätä niitä testejä, kyllä se vielä sullekkin plussaa näyttää :)

ja tervetuloa uusille!!!

ja mitä omaan napaan tulee niin se ovis ei sittenkään kerennyt mennä ohi vaan tänään tuo testi näytti plussaa ja selkeesti oli viiva paksumpi kun testi viiva. jipii eli tänään sitten ollaan inssiin menossa klo 11.50. toivotaan että se tuottaa tulosta, mutta päästään ainakin yrittämään. tässä kierrossa olen muutenkin luottavaisemmin kun edellisessä.

ja vielä..voitasko siirtyä päiväpinoihin kun on niin hirmu pitkät nää pinot.??????

liipe kp 15/25-32

Vierailija
55/93 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sintagmalle varovaiset onnittelut! Ihmeitäkin tapahtuu, ei pidä luopua toivosta! ;) Jos testaat huomenna, niin kannattaa varmaan kokeilla vielä jotain toista testiä ja varmistaa? Niissä Prisman Pregent-testeissä ei ainakaan ole viivanpaikkaa! Aina on negat olleet puhtaita ja jos on jotakin viivantynkää näkynyt, niin sitten plussaa! :)

MinttuRouvalla, Miritlillä, mamituksella ja joillain muillakin oli vielä jännät paikat. Plussatuulia puhaltelen! ;) Tulkaahan kertomaan aina välillä tilanneraporttia!

MinttuRouva: Luulisi sulla jo tänään näkyvän testissä, jos on jotain mitä näkyä! Ja toivottavasti onkin! ;)

Äsken vasta herättiin tyttöjen kanssa.. Yritti vähän olla huono olo, kun nousi ylös! Helpotti kun söi aamupalaa. Muutenkin ollut aina välillä vähän sellainen huono olo tai ähkyn tuntuinen olo. Erilaista kuin edellisissä, en tälläistä muista! Josko tää olis sit poika? ;) Noh, aina toivoa saa! onko teillä, joilla lapset molempaa sukupuolta, raskaudet olleet erilaisia? Mulla molemmista tytöistä aika samanlaiset raskaudet.

PP 5+3

Vierailija
56/93 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liipelle onnea inssiin! ;) Ja sitten vaan piinailemaan! ;)

Päiväpinotkin sopisi hyvin! :)

Vierailija
57/93 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ulkopuolinen varmaan luulee et oot ajokorttia suorittamassa heh heh)

Mulla oli raskaudet vähän erilaisia kun tuli tyttö ja poika, mutta eipä silleen että jostain esim mahan muodosta olisi jotain voinut päätellä...

Poikaa odottaessani makeanhimo lakkasi alussa ja palasi vasta puolen välin paikkeilla, painonnousukin alkoi vasta silloin, rv 20 tais olla +2kg lähtöpainosta.

Tyttöä odottaessani mussutin suklaata jatkuvasti ja painoa tuli jo ennen ekaa neuvolaa 5kg!

Poikaa odottaessa oli massu isompi ja vauvankin tunsin olevan isompi sit loppuvaiheessa, ja olihan se vaavi syntyessään kilon painavampi kuin edellinen, eli siitä aavistin että poika tulossa. Toivottavasti pikkukolmonen ei paina kiloa enempää kuin kakkonen!

Pojan liikkeet olivat määrätietoisemmat ja voimakkaammat kuin tytön hulinat.

Mulla on kummassakin raskaudessa ollut intuitio joka on osoittautunut oikeaksi, ehkä sattumalta! Poikaa odottaessani ostin rv 19 ison kassillisen poikavaatteita ;-)

Nyt yritän olla olla ihan hiljaa ja hissukseen liikoja riemuitsematta, ettei täti vaan kiinnitä huomiota ja tule kylään ;-) !!

Vierailija
58/93 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä erilaiset, mutta en tiedä johtuko siitä että toinen poika ja toinen tyttö. mut kuitenkin.

pahaa oloa ja huimausta oli tytön kanssa paaaaljon enemmän, pojan kanssa huimausta ei ollut ja huono olo plajon vähemmän.

lihaa en pystynyt syömään kummankaan odotusaikana kun se vaan äklötti.

tyttöä oottaessa söin hirveesti mandariineja ja porkkanoita , kun taas poikaa oottaessa oli pakko saada cocista koko ajan.

mahaa mulla ei ole ollut kummankaan kanssa juuri nimeksikään jotenka siitä ei voi mitään päätellä.

kiitos onnen toivotuksista.. niitä nyt tarvitaankin.

ja tuo sintagman pointti oli aika hyvä... tosiaan varmasti immeiset luulee että autokoulussahan minä... no mutta ei siitäkään niin kovin kauaa ole.. vasta vuosi sitten oeln kortin saanut. :)

Vierailija
59/93 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sintagmalla hiljainen halaus haamusta!! Kyllä se siitä vahvistuu!

Pikainen tilanne raportti omasta navasta: Ei tätiä, mut ei oo testiä, eikä ole oireitakaan... Jos pääsen liikkeelle käyn tänään hakemassa, muutoin saa jäädä huomiseen.

Miritli kp 31/28 yk3

Vierailija
60/93 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sintagma: Onnittelut plussasta! :) Hienoa!

Miritltille ja MR:lle plussatuulia!!!

Liipelle tsemppiä inssiin!

Näin lyhyesti vain..

AIHA Rv 8+2