*3-kuumeilevat viikko 42*
Kommentit (93)
Täällähän oli taas tänään ollut vilkasta keskustelua. Hienoa!
MR: Olin kans varma, että plussaat. Harmi juttu! Tsemppiä jatkoon!
JB72: Toivotaan, että ihan viatonta tiputtelua. Voimia sulle!
LIIPE: Voimia piinailuun! Toivotaan, että tärppää!
Ja tervetuloa MAMIKA mukaan joukkoon!
AIHA Kera kamalan väsyn, pahan olon ja turvotuksen rv 8+2
Tänään aion nlassa mainita raskaudesta... x) Josko sais vaikka sen ekan ajan. (Vien tän hetkistä kuopusta tarkastuksiin...)
Mäkin olin ihan varma, että Mintturouva plussaa... :/
Mites vieläkö Sintagma varmistelee testeillä haamuplussaa? ;)
Omassa olossa ei ihmeempiä. Rintoja kyllä nipistelee ja juilii tosi paljon. Öisin en sa kunnon asentoa sen takia, kun yleensä nukun mahallani. Ruoka maistuu liiankin hyvin. Väsymys on ihan uuvuttavaa ja mulle on alkanu tulee pahimpina väsyn hetkinä lihaksiin pientä vapinaa tai heikkoutta tms. Täytyy nyt koittaa repiä ne päiväunet joka päivä sit jostain... :/
Hulda 6+6
Se typerä rfsu-testi näytti tänä aamuna yhtä haaleeta haamua tai ehkä vielä jopa haaleempaakin kun eilen.
Eli kyllä vähän pelottaa...
Sit jos käy niinkuin viime kierrossa niin tosi surulliseksi tulen.
Musta jotenkin tuntuu että tälläkin palstalla mun pitää pyydellä anteeksi kun raskaudun näköjään helpolla :-( minkäs sille voi :-( mutta ei se silti ole mukavaa jos tulee uudelleen kemiallinen raskaus.
Liipelle onnenpotkuja. Mintturouvalle ja Gigille pahoittelut.
Kun tuo rfsu on niin parjattu. (kokeile vaikka haulla " rfsu" niin täältä löytyy paljon keskusteluja, kun siitä testistä ei oikein ota selvää. :/ )
Toisaalta, ei noi testit kai niin tarkkoja oo, että niistä vois haamujen vahvuuksista päätellä suuntaan tai toiseen muutoksia. Jos se oli vaan normaalia kehnompi testiyksilö? ;)
Tää kierto on kyllä kaikkien aikojen testinkulutuskierto.
Onko muuten lähipäivinä testaajia??
Sintagma kp 34/26-33 (tai 4+0 mutta olkoon vielä jäissä)
Sintagma: Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, jospa se kuitenkin vahvistuisi siitä! Ainakin minä pidän sulle kaikki sormet ja varpaat pystyssä! Ja älä suotta anteeksi pyytele jos teitä onnistaa nopeammin kuin joitakin muita, ei se mielestäni ole keneltäkään pois. Meillä eka napsahti melki heti ja toista tehtiin tekemällä se 7kk. Silti en muista ottaneeni yhtään pulttia jos jollakin muulla plussat tulivat heti kuin tilauksesta. Ollaanhan me kaikki ihmiset tässäkin suhteessa erilaisia. Nauti siitä täysin rinnoin jos se raskautuminen käykin teillä nopeasti :)
MR: Voi kökkö kun se täti löysi sitten teillekkin. Voimia uuteen yrityskiertoon kuitenkin lähettelen täältä kovasti ja halaus (()) !
Oma (.): Menkkatuntemuksia ilmassa. Ei vaikuta yhtään hyvältä :( Hätäpäissäni tein tänään jo testin eikä tulos oikeastaan yllättänyt yhtään: nega se oli, tietenkin. Eilen illalla tajusin että olin laskenut kp-päivät vähän pieleen ja huominen pitäisi olla jo kp28 eikä vasta lauantai. Siksi hätähousuna pukkasin tuon testin tehdä tänä aamuna. Voi pirskatti että se tulos otti päähän. Kyllä luulisi että nyt edes haamun se olisi siihen ruutuun paukauttanut. Onhan tänään kuitenkin kp27/28. Testi oli siis acon10. Aika herkkä ymmärtääkseni. Pysynpä siis alkuperäisessä suunnitelmassa ja teen uuden testin vasta lauantaina, kp29 on silloin. Aika varma kuitenkin olen siitä että viivat tulevat huomenna housuun :(
Uusia oli myös ilmaantunut, joten oikein paljon tervetuloa mukaan kuumeilemaan, kaikille tasapuolisesti! :)
Ansku78 yk5 ja kp27/28
Suoraan omaa napaa(sori!):
Eli kirjoittelin teille eilen masentunein mielin, että testi negaa ja ovista ei missään..No sitten illalla alkoi tuttu kipu hiipiä vatsaan ja yhdentoista aikaan sitten tuli ne järkyt kivut.Vaikka kipu on melkein sietämätön oon onnellinen, että ovikseni löysi tiensä kotiin! ;)) Illalla sitten miehen kanssa petipuuhissa, mutta harmittavasti toinen pojista herätti eikä mies enää oikein päässy fiilikseen kun poika piti käydä nukuttamassa uudelleen.Mutta nyt sitten aamulla saimme nautiskella ilman häiriötä :).Toivottavasti ei ole liian myöhään...Nythän sitten opin tuntemaan taas omaa kroppaani paremmin.Mutta ei se mitään, vaikkei just nyt tärppäiskään, kun tietää että kroppa kuitenkin toimii!
Ollaan aiemminkin puhuttu oviksesta ja erityisesti sen kivuista.Mutta mihin kohtaan ovista teillä kivut liittyvät?Ootteko tarkistaneet tikuttamalla?Olen tulkinnut, että minulla kipu on juuri tuota munarakkulan puhkeamista, koska kovin kipu kestää noin tunnista kahteen ja sen jälkeen tulee jomotus.Onko munasolu siis hedelmöittymiskykyinen 12-24 tuntia tuosta kovimmasta kivusta?Kiva, jos joku osaisi auttaa...Jännä että vaikka on jo kaksi lasta niin silti sitä pohdiskelee tällaisia.. ;) sen se kuumeilu vaan teettää!
Kiitos teille, jotka piristitte eilen!Palstalaisten tuki on kyllä ajoittain korvaamatonta!halit kaikille tukijoille.. ;)
Sintagma:Pidän peukkuja plussan puolesta, eiköhän se viiva sieltä toisella testillä tule kokonaan esiin.Minä kyllä vannon Apteekin oman nimiin..Ja tällä palstalla kaikki raskautuneet saavat nauttia ja iloita raskautumisestaan aivan vapaasti.Minä ainakin olen vain onnellinen jokaisesta plussasta, joka meille tulee!
Liipe:Olitko sinä, joka kävi eilen inssissä?Meillä alkais nyt sitten kummallakin se piinailuaika, joten zemiä sinnekin päin!
Terveisin helpottunut Vivian
Sintagma: Suosittelen kans kokeilemaan vielä jotain toista testiä oman mielenrauhasi vuoksi ;)
JB72: Uskon ja toivon että sulla on masussa kaikki kunnossa! Odottavan aika vaan on niin pitkä.. :b
Vivian: Onneksi Olkoon Oviksesta! Siitä se lähtee! ;) Ja tuskinpa aamulla liian myöhästä oli! :)
Anskullakin alkaa olemaan jännät paikat!
Mullakin oli vuosi sitten aika jännät paikat, kun kuopusta lähdin synnyttämään ;) Ensi yönä 00.35 tasan vuosi :) Äkkiä se aika menee!
Mennään tänään 1v kuvaukseen ja samalla otetaan sisaruskuvia, ärsyttävää vaan kun molemmat lapset olleet taas just nyt pari päivää TOSI räkäisiä! Viimeksi sama juttu, kun oisin vieny kuvaukseen, silloin jätin väliin, mutta nyt on ihan kuvaamoon aika :) Ja sitten biletetään kolme päivää putkeen! Huomenna tulee kummitäti, launtaina suurin osa vieraista ja sunnuntaina vielä mun isä :)
Omaan oloon ei juuri kummempia.. tänään ei oo ollu ees kovin öklö olo, onneksi. Tuntuu vaan, että on pinna koko ajan kireällä esikoisen kanssa, joka pistää joka asiaan hanttiin eikä usko puhetta! Ah, mikä ihana uhma! Kuopuskin nukkui viime yön taas tosi huonosti, kun on niin räkänen. Vähäsen senkin takia väsyttää!
PP 5+4
Bongasin muuten eilen Jumbon Cittarista ovulaatiotestejä, raskaustestejä ja vaihdevuositestejä. Ne oli kaikki rfsu:n testejä ja ainakin sitä raskaustestiä on paljon parjattu näillä palstoilla. En ostanut mitään noista.
Ens viikolla voi jo vähän jännittää, sillä lyhyimmän kierron mukaan maanantaina pitäisi menkkojen alkaa ja mun kierto on joka kuukausi vaan lyhentynyt. Jos ei menkat ala ens viikolla, niin testaan varmaan joskus loppuviikosta. Saattahan se olla, että tästä kierrosta tulee megamaalisen piiiiitkä.
Ovulaatiota en ole mielestäni bongannut. Tosin kaksi viikkoa sitten tuli jotain outoa vaaleanpunaista limaa. Dpo vois olla nyt jotain 13 jos noista vaaleanpunaisista limoista lasketaan. Mutta enpäs jaksa spekuloida oireilla tai muillakaan, koska kuukautisissa ja raskaudessa oireet ovat niin samanlaisia.
Hyvillä fiiliksillä ollaan ja jalat tukevasti maanpinnalla.
T: Ona yk 2 ja kp 27/31-33
heeeh, näin mäkin sitten maltoin olla poissa kuvioista TOOOOOSSSIIII kauan!!! Ja lämmin kiitos kaikille jotka pahoittelivat tädin saapimista!! Lämmitti mieltä, olette KAIKKI ihania!!!!
Meidän jengi alkaa olla niin iso (mikä on tosi kiva juttu!) ettei muista enään nikkejä ja kuka mitäkin sanoi :) Joten älkää loukkaantuko jos minä sekoilen juttujen kanssa!!!
Muutamalla taisi olla jännät paikat..pidän peukkuja!!!
Ja Sintagma, pidän peukkuja, että se olisi sitä oikeaa..siis plussaa!!! Mäkin olen tosin kuullut vähän huonoa tosta testistä. Ihmiset ovat valittaneet vissiin sitä viivanpaikka haamua. onko sulla ihan väriä siinä? Mä en ole sitä testiä ikinä tehnyt tai ees nähnyt, niin en tiedä siitä sillai mitään. Pidän peukkuja ++++++++ ! Niin, ja älä pyytele anteeksi! Ollaan jokainen ihmisiä...mua vähän pännii lähipiiri joka paukahtelee odottavasksi tosta noin vaan, tai tuntuu, etteivät osaa arvostaa sitä että lapsia saadaan eikä vaan suunnitella kalenterin kanssa mikä kuukausi olisi paras tai mikä ikäero..Me kun olisi haluttu vaikka vuoden ikäerolla sen rankkuudesta huolimatta, mutta ei saatu. Tarkoitan tällä siis vaan sitä , että immeiset voi olla sen nega testin tai tädin tulon jälkeen aika herkkiä. Itse yritän ajatella, että olen onneks kun en ole joutunut kokemaan keskenmoenoja, niin kuijn ystäväni. Se on tosi rankkaa.
Vaikka tämän kuukauden täti otti minullekin luonnonpäälle...kyllä harmitti, itketti ja vihastutti. Mutta onneksi täällä voi purkaa!
Plussa tuulia kaikille ja tulkaa pian kertomaan mitä testit näyttää!!!
Ja odottavaille...koittakaa jaksaa sen alku väsymyksen kanssa!!!! Sen asian tiimoilta en kadehdi teitä :D Muistan sen itsekin niin elävästi vielä....
Ai joo ja vielä omaa napaa...ei sitten ollut yhtään tuhrupäivää..eli sekin muuttunut. Onkohan se hyvä juttu? On varmaan, vai onko sillä väliä niinkuin yleensä???
MR kp 2/ 29-39 Ja siis yk 5 puskien uutta kiertoa päin...ja nyt se täti ei tule!!!!!!!
työpaikalle taas tänään könysin. ja vihdoin kotona.
vivian06: juu minä kävin eilen inssissä, jotenka sitten piinaillaan ensiviikosta lukien yhdessä :):)
sintagma: kyllä sen sun plussan on nyt vahvistuttava. kuhan vain vaihat sitä testiä. minäkään en itse ole sitä kyseistä testiä käyttänyt, mutta huonoksihan sitä on haukuttu.
kertokaas nyt viisaammat. minä kun en koskaan ole bongallut ovista, niin voisiko olla että ovis oisi eilen illal tapahtunut kun multa tuli sellaista vaaleanpunaista limaa. en siis ole koskaan ennen sellaista ainakaan huomannut, mutta nyt eilen rupesi illala sitä tulee.. siis vaan pyyhkiessä???????
muutapa ei tänne kuulu, kun se piina alkaa vasta viikon päästä.
kp16/25-32
Tässä linkki jossa käsitellään vaaleanpunaista limaa. Minäkin olen kyseistä limaa bongannut!
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8529497&p=1&tmode=1&smode…
T: Ona yk2 ja kp 27/31-33
Pahoittelut MR... Tsemppiä uuteen kiertoon!!
JB72, toivottavasti on vain vaaratonta tiputtelua.
Tervetuloa MAMIKA!!
Liipelle peukut ja varpaat pystyssä, että inssi onnistui ja saat asukin massuun!!
Vivian06, toivottavasti pian saat selvyyttä tilanteeseen johonkin suuntaan. On kyllä inhottavaa kun täti tulee tai ei tule ihan miten lystää ja viivoja tulee testiin välillä tooosi myöhään..
Täällä vielä 31/30 eli täti ei ainakaan vielä ole saapunut!!! Kunpa pysyiski poissa, senku näkis vaa...kiusaa vaan kuitenki!