Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, suosuisitteko aisuri suhteeseen ?

Vierailija
16.06.2022 |

Miten on onko tuollainen mies mielestänne turhake tai reppana ?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, jos voisin olla aivan varma, että mieheni sitä haluaa ja se ei vaarantaisi meidän parisuhdettamme.

N48

Vierailija
42/62 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suistuin ensi kysymällä, ei mikään ongelma tuo ollut. Ja mieheni ei ole mikään nyhverö, tai muuten turhake. Hän vain on innostunut kaikesta, ja tämä juttu jäi ns. päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, yäks . .

Vierailija
44/62 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nyt ensiksi ihan sen yhden ikioman miehen, rakkaaksi ja rakastajaksi. Sitten vasta voisi miettiä tuollaista.

Olisin tosi onnellinen ja kiitollinen kun natsaisi jonkin kanssa mutta kun en enää edes viitsi etsiä. Hyvät on varattu jo tässä iässä. Eronneet karsastavat sitoutumista.

Mieluiten varmaan en lähtisi tuohon cuckold-hommaan mutta ei kai se nyt ihan mahdotonta olisi. Jos sen fetissin omaaja olisi muuten kertakaikkiaan 150% mulle sopiva ja oltais sitten yhdessä loppuelämä.

En kaipaa useampaa miestä itse enkä varmasti haluaisi omaani jakaa. Mutta kotoa ei kukaan hae joten yksin jään.

Vierailija
45/62 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta aisankannattaja fetissistä ajattelin 25 vuotiaana, että ei ikinä. Mieheni sitä ehdotti ja en suostunut. Kymmenen vuotta vanhempana, siinä 35 vuotiaana olisin suostunut, jos silloinen mieheni olisi kysynyt. Nyt olen 42 vuotias, ja olemme nykyisen avomieheni kanssa harrastaneet tuota. Ei pöllömpää. Aina ei oikein natsaa tuon joka kerta uuden apumiehen kanssa, mutta ei se haittaa, elämässä kaikki ei aina onnistu.

Vierailija
46/62 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on niin mustis, että pelkkä katsekin vieraaseen mieheen aiheuttaa mollimista. Ei onnistu tämän kanssa, vaikka kiva olisi kokeilla. Arvostan kyllä sellaisen egon omistavia mieheiä, jotka tuota ehdottavat tai siihen syuostuvat. Että näillä mennään...

Vierailija
47/62 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on niin mustis, että pelkkä katsekin vieraaseen mieheen aiheuttaa mollimista. Ei onnistu tämän kanssa, vaikka kiva olisi kokeilla. Arvostan kyllä sellaisen egon omistavia mieheiä, jotka tuota ehdottavat tai siihen syuostuvat. Että näillä mennään...

Minulla tuntuu olevan ego. Haluaisin puhua siitä että se lähtisi. Joskus on vaikeaa olla ilman egoa.

Vierailija
48/62 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta aisankannattaja fetissistä ajattelin 25 vuotiaana, että ei ikinä. Mieheni sitä ehdotti ja en suostunut. Kymmenen vuotta vanhempana, siinä 35 vuotiaana olisin suostunut, jos silloinen mieheni olisi kysynyt. Nyt olen 42 vuotias, ja olemme nykyisen avomieheni kanssa harrastaneet tuota. Ei pöllömpää. Aina ei oikein natsaa tuon joka kerta uuden apumiehen kanssa, mutta ei se haittaa, elämässä kaikki ei aina onnistu.

Apumiehillä on usein liian iso ego niin se ei onnistu.

Vierailija
49/62 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kolmen tai useammankin ihmisen yhteinen asia, jossa eri mieltymykset ja seksuaaliset intohimot kohtaavat. Mies, josta on kiihottavaa katsella, kun vaimo harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa, Vaimo, josta on kiihottavaa harrastaa seksiä eri miesten kanssa miehen tietäen tai katsellessa ja lopuksi tuo pukki, josta on kivaa, tai kiihottavaa panna varattua naista. On siinä monta asiaa, joiden pitää synkata yhteen.

Niin on. Siinä pitää olla kaikkien hyvä seksissä.

Vierailija
50/62 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että asia nähdään pääasiassa niin, että mies tässä kuviossa alistuu johonkin. Voihan asetelma olla myös niin, että mies on se joka määrää naisensa toisen miehen pantavaksi. Tietenkin siis naisen suostumuksella ja yhteisellä päätöksellä. Mutta idea siis, että mies haluaa nähdä kun naista pannaan ja onkin ns valta-asemassa ylin. Toinen mies on vain toteuttamassa kuviota.

Ei ole kokemusta asiasta, mutta olen myös ymmärtänyt, että tuossa on jatkumo. Toisessa ääripäässä on mies, joka saa kiksinsä siitä, että häntä nöyryytetään sillä, että jotenkin miehisempi alfauros panee vaimoa ja joutuu tämän näkemään ja kokemaan. Itse olen mieltänyt, että tasa-arvoisempi kimppatilanne on ehkä kuitenkin yleisempi: Miehet ovat tasaveroisina "jakamassa" naisen. Sittenhän tosiaan voi olla tuo tilanne, jossa mies saa kiksinsä siitä, että hienovaraisesti tavallaan manipuloi ja johdattelee tilanteen ja toinen mies sitten on tuossa ikäänkuin vain käytännön toteuttaja, melkein kuin armosta mukaan otettu, ei mikään ylivertainen panomiesalfa, joka naisen vietellyt . Vaimon nauttiminen lienee kaikille myös osa kiihotusta.

Vierailija
51/62 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhake JA reppana.

No ei vaan. Jos jotkut pariskunnat tykkää, niin go for it. Ei siinä mitään vikaa. Ei vaan ole mun juttu.

Vierailija
52/62 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhake JA reppana.

No ei vaan. Jos jotkut pariskunnat tykkää, niin go for it. Ei siinä mitään vikaa. Ei vaan ole mun juttu.

Olen samaa mieltä.

Vierailija
53/62 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa naisten parisuhteen ulkopuolisissa seksisuhteissa tuo aisisuri suhde tai fetissi, ihan miten vain sitä nimitetäänkin, on varmasti se turvallisin ja järkevin. Salasuhteet eivät sitä ole. Ei myöskään tuo ns. kolmas pyörä. Parinavaihdossa on liikaa säätämistä, siksi sekin on vaikea toeteuttaa niin, että kaikki olisivat tyytyväisiä. Mulla on noista kaikista kokemusta. Ja olen 48 vuotias nainen.

Vierailija
54/62 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota aisuri termiä olisi aihetta hiukan tarkentaa. On myös miehiä, jotka ei millään tapaa ole alistettuja tuossa mielessä, mutta kuitenkin suostuvat siihen. Tunnen pariskunnan, jossa tuo asia on noin, kuin kerroin. Hmm.. koska olen se Bull.

Vierailija
55/62 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, jos mieheni ehdottaisi.

Vierailija
56/62 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ainakaan ole reppana, vaikka aisuri onkin. Tykkää vain katsella kun "piip" vieraan kanssa. Ja mulle se kyllä käy, katselkoon, jos haluaa tai siitä kiihottuu.

Vierailija
57/62 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkin aikaa kirjoitellut erään miehen kanssa, ensi viikolle olemme sopineet tapaamisen. Mieheni lukee myös viestimme ja pitää siitä, kun toinen mies ehdottelee minulle kaikenlaista. Näyttää siltä, että ensi treffimme johtaa sänkyyn. Mies haluaa pidempi aikaisen suhteen kuten minäkin, myös mieheni pitää siitä ajatuksesta että minulla olisi joku rakastaja, joka käy meillä kun hän on työmatkoilla.

Vierailija
58/62 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stag ja Hotwife. Siinä miehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, mutta vahvaluontoisena hän saa nautintonsa oman naisensa nautinnosta. Parilla vankka luottamus ja kunnioitus toisiinsa ehdottomasti. Kolmas osapuoli on vain "objekti".

Seksiin kaikki kolme osallistuvat tai joissakin tapauksissa mies seuraa naisensa nautintoa tai kuuntelee/katselee naisensa naintia toisaalla tai mies saa myöhemmin naiseltaan täyden kuvauksen kokemuksestaan "elävän dildon" kanssa. Eli stag vs. aisuri.

Vierailija
59/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suostunutkin. Ei yhtään huono tilanne näin naisen näkökulmastakaan.

Vierailija
60/62 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa tuollaista. Saan 100% tyydytyksen oman mieheni kanssa. En kaipaa vaihteluakaan joten en ymmärrä, miksi, mihin tarpeeseen, ottaisin toisen. Hirveää säätämistä ja täysin vieras ihminen. Onneksi mieheni ei varmasti ehdota eikä halua jakaa minua. Tehkää muut mitä tykkäätte.