Naiset, suosuisitteko aisuri suhteeseen ?
Miten on onko tuollainen mies mielestänne turhake tai reppana ?
Kommentit (62)
Kyllä minä suosutuisin, olen tuota joskus ajatellut ehdottaa miehelleni, mutta en ole uskaltanut. Minna 44 v.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä suosutuisin, olen tuota joskus ajatellut ehdottaa miehelleni, mutta en ole uskaltanut. Minna 44 v.
Hullunkurisinta on että aika suurella todennäköisyydellä miehesikin on kiinnostunut kuviosta, mutta ei hänkään uskalla ehdottaa.
Kyllähän minä. Ehkä muutamalla ehdolla.
Sinänsä outoa, että naiset suhtautuvat yleensä tuohon fetissiin kielteisemmin, kuin miehet :)
Siis oma mies vieressä katselemassa... vois olla aikas kiihottavaa, ainakin mun mielestä. En tiedä, kun en ole kokeillut. Mutta periaatteessa kyllä, jos sellaista miehen taholta ehdotettaisi. Toisaalta tiedän, että tuollaista ehdotusta ei tule. 22v naimisisa.
Olen suostunut ja en voi tuota päätöstäni katua. On ollut hyvin vaihtelevaa ja mielenkiintoista tuo seksi.
Parinvaihtoon en suostu, mutta cuckold suhteeseen kyllä. En kestäisi katsella miestäni jonkun toisen naisen kanssa.
Tuossahan se ydin on. Nainen saa tehdä, mutta mies ei vastavuoroisesti. "Tasa-arvon" ja feminismin ylivaltaa!
Never. Tuollainen nysverö ei vois ikinä olla mun mies. Miksi olis? Jos mä haluan miehen, mä haluan sellaisen miehen, jota mä haluan ja hän haluaa mua. Mies, jonka edessä pitää ruveta huoraksi, ei ole mistään kotoisin.
Suostuisin tähän molemmin päin, ja miksei kimpassakin. Olen itse bi ja tiedän mieheni katselevan myös muita miehiä vähän sillä silmällä, vaikkei ole mitään koskaan tehnytkään. Mieheni vain on mustasukkaista sorttia ja pelkään että ehdotuksista nousisi kauhea haloo. Taitaa jäädä toteuttamatta haaveet..
Suostuisin varmaan ainakin kokeilemaan tietyin ehdoin, jos olisi miehelle iso juttu. Ja olisihan se jo ajatuksena kiihottavaa kuulla jos mies tuollaisesta fantasioisi.
Itse kyllä fantasioin miehestäni muiden naisten kanssa, mutta en ikinä kestäisi jos se tapahtuisi oikeasti, ajatuksen tasolla vain. Mies tietää tämän mun fantasian ja ikävä kyllä hänellä ei kuulemma vastaavaa fantasiaa minusta toisen kanssa ole. N33
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin varmaan ainakin kokeilemaan tietyin ehdoin, jos olisi miehelle iso juttu. Ja olisihan se jo ajatuksena kiihottavaa kuulla jos mies tuollaisesta fantasioisi.
Itse kyllä fantasioin miehestäni muiden naisten kanssa, mutta en ikinä kestäisi jos se tapahtuisi oikeasti, ajatuksen tasolla vain. Mies tietää tämän mun fantasian ja ikävä kyllä hänellä ei kuulemma vastaavaa fantasiaa minusta toisen kanssa ole. N33
Mä olen hämmästyksekseni huomannut miehenä että saattaisin haluta antaa naiselle ns vapaat kädet muihin miehiin ja minulla ei vastaavaa oikeutta olisi. Toivoisin kuitenkin ettei ne naisen seikkailut olisi ihan jatkuvia ja tuskin olisivatkaan. En tiedä olisinko valmis ihan omin silmin katselemaan vierestä, ehkä joskus, mutta parempi ehkä olisi että nainen hoitaisi seikkailunsa itsekseen ja vain kertoisi niistä joko ennen tai jälkikäteen.
Motiivina tässä on oikeastaan vaan se että tahtoisin tarjota naiselleni kaiken mahdollisen nautinnon. Tiedän myös sen että biologisesti nainen voi harrastaa seksiä enemmän kuin mies, yksi mies ei toisinsanoen välttämättä riitä fyysisellä tasolla, henkisellä tasolla toki eri juttu. Se olisi jotenkin kaunistakin jos nainen valitsisi minut sillä henkisellä tasolla. Ja tietenkin minunkin kanssa harrastaisi sitä seksiä.
Sellaisestakin olen fantasioinut että kenties naisen luvalla ja päätöksellä joskus silloin tällöin minäkin saisin kertaluonteisen "syrjähyppyluvan." Valta säilyisi tässäkin naisella siis mutta tekisi järjestelystä hieman tasa-arvoisemman miehellekin.
Minä ajattelin antaa vaimolle mahdollisuuden käydä vieraissa. Sitten minäkin voin luvatta käydä ihan huolella panemassa muita naisia =)
Olen suostunut jo monia vuosia. Saan monipuolista seksiä useilta miehiltä oman mieheni katsellessa. Joskus mukana 2-3 vierasta miestä yhtäaikaa. Lopuksi oma mies puhdistaa paikat. Hän on monesti niin kiihottunut, että tulee vielä liukkaille vieraiden lähdettyä ja saa orgasmin todella nopeasti.
En pystyisi kunnioittamaan miestäni jos hän suostuisi aisuriksi. Mutta tämä on vain henkilökohtainen näkemys, ja jotakuta muuta se ei varmaan haittaisi.
Hassua, että asia nähdään pääasiassa niin, että mies tässä kuviossa alistuu johonkin. Voihan asetelma olla myös niin, että mies on se joka määrää naisensa toisen miehen pantavaksi. Tietenkin siis naisen suostumuksella ja yhteisellä päätöksellä. Mutta idea siis, että mies haluaa nähdä kun naista pannaan ja onkin ns valta-asemassa ylin. Toinen mies on vain toteuttamassa kuviota.
Niinpä..."mies on se joka määrää naisensa toisen miehen pantavaksi." Tuohon liittyy jonkin asteista vallankäyttöä ja omistamisen halua. Meidän suhteessa asia on juuri noin. Mies päättää ja minä suostun, hiukan vastustellen malliksi, mutta tosiasiassa minua kiihottaa ajatus olla tuossa asemassa. Kaikki jutut eivät alkuun menneet ihan putkeen, mutta kokemuksista oppii. Nyt tuolle tohulle on löytynyt rajat ja sovitut pelisäännöt... enkä voi valittaa.
Suostuisin ilman muuta :)
N36