Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?
Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.
Kommentit (425)
En kyllä ole itselläni tai lähipiirillä havainnut 50 villitystä.
Ennemminkin huomaan, että 40+ iässä naiset tympiintyvät olemaan työjuhtia, jotka organisoivat, pyörittävät arkea, hoitavat lähes täysin kodin ja lapset.
Lisäksi pitäisi osata olla sitä tätä ja tuota, hoikka timmi, muodokas, kaunis, hymyilevän pirtsakka, täydellisen ihana ja lempeä, silti sopivan jännittävä, huomioida huolehtia ja muistaa kaikki, leipoa, laittaa hyvää ruokaa, pitää koti vimpan päälle siistinä ja sisustettuna. Lisäksi pitää olla ura, rahaa, osakkeita, obligaatioita, mökki, hienoja matkoja ym. ym. Mikään ei kettusoikoon riitä kenellekään. Mies vaan möllöttää omissa oloissaan, tottuneena täyteen palveluun.
Lopulta, kun lapset kasvaa isoiksi teineiksi ja muuttaa omilleen, naiset on ihan naattipoikki elämän mittaiseen passaamiseen, kilttinä oloon ja miellyttämiseen, sekä yhteistyökyvyttömän äijän röllykän katselemiseen.
Tässä vaiheessa naiset lopettavat miellyttämisen, passaamisen ja röllykän (jolta ei ole ensimmäisen yhdessä olo vuoden jälkeen saanut vastavuoroista huomiota) huomioimisen. Tämä kai on naisten 50v villitys...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂
Toivottavasti tämä oli huumoripostaus 🤔
Se saattoi olla oikea postaus.
Se ON totta että naisen seksuaalinen huippu on 45-50v ikävuosina ja silloin sitä haluaisi eniten. Miehellä (siis puoliso) on tuo huippu ollut nuorena ja siksi sitä ei enää tuo kiinnosta.
Tavallaan ymmärrän miksi jotkut 50v naiset ottaa 25v miesystävän. Ei siinä tietty mitään perhettä perusteta mutta biorytmit kohtaa.Totta toki, libido vetää viimeisiä kuolevia henkäyksiään. Silloin(kaan) sillä ei tosin lisäännytä enää. Kyllähän sitä kurttuista tavaraa voi takoa estrogeenilisillä loputtomiin, se sijaan voisi miettiä, onko siinä mitään järkeä.
Höpö höpö, moni 50-55v on vielä todella hottis. Vaikka nyt suomesta Anu Sinisalo, ulkomailta Halle Berry, Jennifer Lopez.
Aivan yhdentekevää. Libido vetelee silti viimeisiään, ja siitä johtui elukkakiima. Sitten saapuu mummous.
Mene jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Aina ruttutuheroilla selityksiä riittää. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin viisikymppinen, kiimainen nauta joka ei ymmärrä käyttäytyä ikäisekseen.
Olipas ikävästi sanottu! Sinäkö sen määrittelet, kuinka hänen kuuluisi käyttäytyä?
Keski-iän kriisi on noin 40-50v "tälläistäkö tää elämä nyt sit on" , huomataan elämän rajallisuus. Siihen sitten reagointi (joillain ero, toisilla maalle muutto, ammatinvaihto tms. ) tai jotkut toteaa että elämä on hyvin näin.
Tutkimusten mukaan noin puolet suomalaisista naisista kokee keski-iän kriisin, mutta suurempi osa tunnistaa vasta jälkeenpäin kokeneensa sen.
Mä sain lapset myöhään eli 36-38v. Kriisi tuli joitain vuosia sen jälkeen. Muutettiin omaan taloon, sain työn jonka halusin. Rahaa tulee ja menee, eikä se määrää isosti elämää. Elämä on nyt tässä ja tällaista se on ehkä seuraavat 15v, kunnes lapset muuttaa pois kotoa. Töitä on vielä ehkä 25v. Kaikkea voi toki haluta ja haaveilla mutta en osaa olla vailla mitään muuta.
Saavat tarpeekseen, alkavat kunnioittaa itseään ja potkivat pihalle sen siivellä eläneen kuorsaavan, limaisen ukon. Alkavat nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla se on pelkkä rupsahtaminen ja lihominen. Ukko potkaisee pellolle ja ottaa nuoremman ja kauniimman tilalle. Semmonen villitys.
Kun tiedetään, että keskiverto suomalainen viisikymppinen mies on reilusti ylipainoinen isoine rintoineen ja valtavine mahoineen, niin ne on aika harvassa ne "nuoremmat ja kauniimmat" naiset jotka tuollaisen kelpuuttavat. Itse olen vieläkin hoikka ja vähärasvainen nelikymppinen mies. Ja kenenkään ei ole pakko lihottaa itseään, vaikka ikää kertyykin.
Vähärasvaiset keski-ikäiset miehet näyttävät ajokoirilta ja kuivan kesän oravilta. Alastomina vielä karummilta.
Mutta: heillä on erektio ilman sinisiä pillereitä. Voihan sitä laittaa silmät kiinni jos ei kestä katsoa.
Villitys tuntuu tältä:
Lapset on aikuisia. Saan käyttää koko palkan vain itseeni. On vapaa-aikaa harrastaa niin paljon kuin sielu sietää. Ja matkustella. Säästän joka kuukausi matkarahaa ja sitten mennään taas. Ei tarvitse tilittää mitään kenellekään. Mies on ihana, muttei sillekään tarvitse enää olla kuin oma itsensä. Tuntuu vapaalta enemmän kuin koskaan nuorempana, jolloin "äiti" oli kutsumanimeni ;)
Kärsiinköhän mä siitä? Leikkautin juuri samanlaisen tukan kuin mikä mulla oli parikymppisenä ja ostin samanlaiset housut....
Olen myös kuntoillut enemmän kuin koskaan ja kiinnostunut vieraista miehistä. Koen että vielä en ole vanha, olen ainakin nuorempi kuin tulen olemaan 10 v päästä, joten en haluaisi hukata yhtään aikaa. Vielä voisi saada seksiä muiltakin miehiltä, mutta aikaa ei tosiaan ole hirveästi hukattavaksi, vaan pitää toimia.
N50+
Äidilläni ilmeni siten, että erosi ja alkoi hengailla 20 vuotta nuorempien miesten kanssa, reissaili jatkuvasti hupilomille, alkoi käyttää reippaammin alkoholia ja otti elämänsä ensimmäisen tatuoinnin. Siis ihan vakavarainen, kaunis ja elegantti ns. "virkanainen". 🙂 Nykyään 10 vuotta myöhemmin on puolestaan lähes erakoitunut, lukee lähinnä, hoitaa puutarhaa ja koiraansa ja on paljon yksin.
Ai jai.
Mä erosin kun täytin 50 ja jestas mikä menovaihe tuli! Pokasin nuoria miehiä tinderistä ja todellakin seksi maistui ja kysyntää oli.
Koskaan en enää parisuhdetta halua ja tämä on tällä hetkellä kivaa. Olen vieläkin soiva peli, joten en mummoudu.
Hyväkuntoiset 35+ miehet kuumia. Osaa arvostaa myös itseään eritavalla. Seksi ihanaa, kun ei tarvitse ujostella. Nautitaan elämästä naiset ja pidetään itsestämme huolta. Me riitetään juuri tällaisena. <3
Vierailija kirjoitti:
Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂
Näyttämisenhalu!! Jotenkin säälittävä ilmaisu! Mutta kuvaa kyllä aika hyvin epätoivoa/menetettyä aikaa,jota takaisin ei saa! Biologinen kello vaan käy kohti finaalia!
Vierailija kirjoitti:
Ai jai.
Mä erosin kun täytin 50 ja jestas mikä menovaihe tuli! Pokasin nuoria miehiä tinderistä ja todellakin seksi maistui ja kysyntää oli.
Koskaan en enää parisuhdetta halua ja tämä on tällä hetkellä kivaa. Olen vieläkin soiva peli, joten en mummoudu.
Kolikon toinen puolikin tulee vielä vastaan! Sointuihin tulee mollivoittoinen sävel!
Mä oon miettinyt samaa! Oon nyt 42. Moottoripyörän hankkiminen se ei voi olla, koska mulla on ollut sellainen jo kohta 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ruttutuheroilla selityksiä riittää. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin viisikymppinen, kiimainen nauta joka ei ymmärrä käyttäytyä ikäisekseen.
Olipas ikävästi sanottu! Sinäkö sen määrittelet, kuinka hänen kuuluisi käyttäytyä?
Olen ajatellut, että sellaiset ihmiset, joilla ei jotenkin ole otetta elämäänsä, pyrkivät sitten ainakin puheissa kovasti määräämään ja määrittelemään toisia.
Minusta on tullut ns.totuuden torvi. Jos ihminen on laiska eikä elämä suju siksi, kerron tämän henkilölle. Jos mies on pieni ja katkera, pyydän hyväksymään todellisuuden tai menemään kenkäkauppaan hakemaan korkkareita. Ja olen ollut koko aikaisemman ikäni kiltti :)
Vaimolla selvästi viidenkympin villitys. Vuosia sitten pidättyväinen ja houkuteltava, mutta nykyisin rohkea, kokeilunhaluinen ja innokas. Käy reippaasti kulliin kiinni ja ottaa kunnolla suihin. Tarjoaa reilusti pillun näkyville hoideltavaksi. On ehdotellut erilaisten seksivälineidenkin kokeilemista. Ajaa pimpsastaan karvat melko vähiin ja käyttää mielellään liukuvoiteita ennen sänkyyn tuloa.
Herra paratkoon kuinka tästä selvitään, kun kullikaan ei aina tahdo enään kunnolla seisoa!
Otetaan irtiotto perheestä, erotaan miehestä, lähdetään joko tyttöjen kanssa laivalle bilettämään/ työpaikan pikkujouluihin ja pokataan sieltä joku huomattavasti nuorempi yhden yön juttu.
Itsellä ainakin nelikymppisenä naisena halut kohdallaan, enemmän kuin ikinä, vaikea vain löytää pitkäaikaista suhdetta kun kovin moni etsii vain jotain hetken huvitusta. (itseäni ei kiinnosta hetkelliset jutut)