Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?
Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂
Näyttämisen halu? Kai sinä ymmärrät, että hukkaat aikaasi? Kymmenen vuoden päästä tuo on ihan joka tapauksessa mennyttä elämää.
Sittenhän ei ikinä kannattaisi tehdä mitään.
No siitä muille näyttämisen halusta ei ikinä kannattaisikaan tehdä yhtään mitään. En ole koskaan ymmärtänyt, mutta joillekin se tuntuu olevan tärkeää. Mahtaa olla elämä vaikeaa moisen luonnevian kanssa. Onnellinen ilman.
Vagisania putkeen vaan ja baanalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.
Sama. Olen siis Ap. Ja nyt ihastunut 19v nuorempaan. Aviomies on ja sitä ei kiinnosta.
En mistään hinnasta vaihtaisi 59vuotiasta miestäni nuorempaan. N54
Valehtelet , varmasti haluaisit hänen olevan nuorempi😁
Miehesi vaihtoi sinut nuorempaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
319
nyt en ymmärtänyt. Oletko siis paljon vanhempi miestäsi? Eli sinusta on ok, että miehesi katsoo sinun vanhenemistasi, mutta sinä et kestä miehesi vanhenemista?! Ei vit-tu, nyt meni yli hilseen 😂 soittakaa Paranoid
Mies on valinnut katsoa minua .😊
Tiesithän, että et ole miehellesi se ainoa, jota katsoo, mutta kotona kyllä. Olithan tästä tietoinen?!
Mulla oli se viidenkympin villitys nelikymppisenä!
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
Kullia tekee mieli ihan saatanasti joka reikään ja tissien väliinkin mutta täytyy vain tyytyä vatkaan römpsää kumimulkulla
mode Martta
Nämä incelit yrittää aina vääntää miehen katoamisesta nuoremman naisen matkaan. Sanoisin, että siitä vaan, on tärkeä elää omannäköistä elämää.
Itse olen aina ollut realisti ja tiennyt että pitkäkin avioliitto voi päättyä koska vaan. Olen pitänyt itseni kuosissa sisäisesti ja ulkoisesti ja tiedän, että saan halutessani seksiseuraa muualta. Uusi parisuhde ei olisi enää välttämätön. Lapset on tehty, talous on kunnossa ja eläkkeeseen säästetty jo pari vuosikymmentä.
Nelikymppisenä seksiä tekisi mieli enemmän mihin saman ikäinen mies kykenee. Joten sen takia ei ainakaan tarvitsisi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.
Johtuisko sinusta? Katsopa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
Kullia tekee mieli ihan saatanasti joka reikään ja tissien väliinkin mutta täytyy vain tyytyä vatkaan römpsää kumimulkulla
mode Martta
Mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä incelit yrittää aina vääntää miehen katoamisesta nuoremman naisen matkaan. Sanoisin, että siitä vaan, on tärkeä elää omannäköistä elämää.
Itse olen aina ollut realisti ja tiennyt että pitkäkin avioliitto voi päättyä koska vaan. Olen pitänyt itseni kuosissa sisäisesti ja ulkoisesti ja tiedän, että saan halutessani seksiseuraa muualta. Uusi parisuhde ei olisi enää välttämätön. Lapset on tehty, talous on kunnossa ja eläkkeeseen säästetty jo pari vuosikymmentä.Nelikymppisenä seksiä tekisi mieli enemmän mihin saman ikäinen mies kykenee. Joten sen takia ei ainakaan tarvitsisi lähteä.
Eikö ole muuta mielessä tässä maailmassa?
Ei ole mitään villityksiä tai kullituksia enää nykymaailmassa. Ennen vanhaan ihmiset vanhentuivat ja jossain välissä tuli sitten se elämä menee ohi humppa. Tosin tämäkin oli lähinnä viihdeteollisuuteen käsikirjoitettua hömppää jolla saatiin keski-ikäisen miehen elämään hemaiseva nainen kuten Marilyn Monroe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on juuri aivan parasta tässä iässä! Tiedän mitä haluan, olen terveen itsekäs ja osaan heittäytyä häpeilemättä. Ja aina olen kyllä nauttinut seksistä, nyt tämä vain on ihan eri sfääreissä. Ja muutaman kokeilun jälkeen (sen jälkeen kun erosin klassisesti lasteni isästä tuossa hieman yli nelikymppisenä) löytyi kaikin puolin ihana kumppani, jonka kanssa jaksetaan innostua uusista asioista, mutta varsinkin seksistä.
N50
Haaveilen tästä joka päivä. Mies vasta 40 eikä enää seksihaluja tai ehkä kykyjä. Ei suostu eroon. En halua pettää. Motivoi pitämään kropan ja naaman kunnossa, kun ero varmaan jossain kohtaa vielä tulee.
Ero seksihimon takia. Tosi fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut realisti ja tiennyt että pitkäkin avioliitto voi päättyä koska vaan. Olen pitänyt itseni kuosissa sisäisesti ja ulkoisesti ja tiedän, että saan halutessani seksiseuraa muualta. Uusi parisuhde ei olisi enää välttämätön. Lapset on tehty, talous on kunnossa ja eläkkeeseen säästetty jo pari vuosikymmentä.Nelikymppisenä seksiä tekisi mieli enemmän mihin saman ikäinen mies kykenee. Joten sen takia ei ainakaan tarvitsisi lähteä.
Eikö ole muuta mielessä tässä maailmassa?
Kuin mikä? Kuin terveydestä, ulkonäöstä ja urasta/taloudesta huolehtiminen? Vai puhutko seksihaluista? Ehdottomasti mielessä enemmän kuin Venäjän sota, jos sitä ei saa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
mode Martta
Perusta OnlyFans-tili. Päädyt kaltaistesi joukkoon.
Tämä ei kuulosta nyt laisinkaan seksikkäältä.
Omakohtainen villitys: Minua kiinnostavat henkisten kykyjen uudelleenarviointi ja kehittäminen. Olen kiinnostunut itämaisista filosofioista, joogaamisesta, paluusta luonnon äärelle. Seksuaalisuus on laskenut todella paljon. Toisinaan tuntuu että olen muuttumassa aseksuaaliseen suuntaan.
Huolehdin ulkonäöstä ja olen hoikassa kunnossa. Kasvisruokaan siirtyminen on ollut entistä voimakkaampaa. Kaikki tämä siksi, että haluan olla paremmin kotonani omassa kehossa. Haluan voimistaa sielun ja kehon välistä yhteyttä.
Viihdyn paremmin naisten seurassa. Miesten maailma tuntuu yhä vieraammalta. Kaikki se urheilukeskeisyys, suorittaminen, yliseksuaalisuus. En hakeudu vapaaehtoisesti miesten seuraan ollenkaan.
Useimmiten haluan olla rauhassa. Lukea, kirjoittaa, samoilla metsissä. En kaipaa ulos, en ihmisvilinään, en baareihin.
Mikä osio tästä sitten oli villitystä? Kuuntelen nyt itseäni tarkemmin. Alan väsyä miellyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on juuri aivan parasta tässä iässä! Tiedän mitä haluan, olen terveen itsekäs ja osaan heittäytyä häpeilemättä. Ja aina olen kyllä nauttinut seksistä, nyt tämä vain on ihan eri sfääreissä. Ja muutaman kokeilun jälkeen (sen jälkeen kun erosin klassisesti lasteni isästä tuossa hieman yli nelikymppisenä) löytyi kaikin puolin ihana kumppani, jonka kanssa jaksetaan innostua uusista asioista, mutta varsinkin seksistä.
N50
Haaveilen tästä joka päivä. Mies vasta 40 eikä enää seksihaluja tai ehkä kykyjä. Ei suostu eroon. En halua pettää. Motivoi pitämään kropan ja naaman kunnossa, kun ero varmaan jossain kohtaa vielä tulee.
Ero seksihimon takia. Tosi fiksua.
Seksi on tärkeä osa elämää. Mutta kyse ei usein ole vain itse aktista, vaan siitä että myös henkinen ja fyysinen läheisyys lakastuu. Parisuhteesta tulee kaverisuhde. Ja vaikka se voi sinänsä olla hyvin toimiva ja vähäriitainen, se ei silti ole enää romanttinen liitto.
On henkisesti raskasta elää rakastaman ihmisen kanssa joka ei halua sinua. Se vaikuttaa itsetuntoon ja yleiseen hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Ikää enemmän oli suurin muutos siinä kun lapset aikuistuivat. Aikaa jäi itselle kun mieskin hukutti itsensä töihin. Yksinäisyys ja lisääntynyt vapaa-aika sai kaipaamaan kosketusta. Löysin 8 vuotta nuoremman miehen ja seksi tuntui elämäni parhaimmalta. Siihen vaikutti se että olin jo sinut itseni kanssa ja pystyin heittämään aivot narikkaan. Lisäksi tämän nuoremman miehen seksitaidot olivat jumalaiset. Nautimme toisistamme useita vuosia kunnes muutin ulkomaille etelän lämpöön. Muistelen kaiholla noita vuosia.
Voi näitä hedonisteja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuulosta nyt laisinkaan seksikkäältä.
Omakohtainen villitys: Minua kiinnostavat henkisten kykyjen uudelleenarviointi ja kehittäminen. Olen kiinnostunut itämaisista filosofioista, joogaamisesta, paluusta luonnon äärelle. Seksuaalisuus on laskenut todella paljon. Toisinaan tuntuu että olen muuttumassa aseksuaaliseen suuntaan.
Huolehdin ulkonäöstä ja olen hoikassa kunnossa. Kasvisruokaan siirtyminen on ollut entistä voimakkaampaa. Kaikki tämä siksi, että haluan olla paremmin kotonani omassa kehossa. Haluan voimistaa sielun ja kehon välistä yhteyttä.
Viihdyn paremmin naisten seurassa. Miesten maailma tuntuu yhä vieraammalta. Kaikki se urheilukeskeisyys, suorittaminen, yliseksuaalisuus. En hakeudu vapaaehtoisesti miesten seuraan ollenkaan.
Useimmiten haluan olla rauhassa. Lukea, kirjoittaa, samoilla metsissä. En kaipaa ulos, en ihmisvilinään, en baareihin.
Mikä osio tästä sitten
Onnittelen! Olet oikealla tiellä.
Työkaverinaisella oli 60 villitys.