Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä joka ajat alinopeutta motarilla

Vierailija
15.06.2022 |

Älä mene ohitusleikaistalle jos ajat siellä 20km/h alle nopeusrajoituksen.
Voit pysyä oikealla kaistalla kiitos !

Kommentit (226)

Vierailija
1/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "ohitusleikaista"? Yhtä kaikki, ohita oikeanpuoleista kaistaa käyttämällä, jos häiritsee.

Itse en aja alinopeutta, mutta ei minua toisten nopeudet liikuta suuntaan tai toiseen.

Vierailija
2/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "ohitusleikaista"? Yhtä kaikki, ohita oikeanpuoleista kaistaa käyttämällä, jos häiritsee.

Itse en aja alinopeutta, mutta ei minua toisten nopeudet liikuta suuntaan tai toiseen.

Hassu typo tuli.

Tänään oli tilanne motarilla, olin jo valmiina ohittamaan 120km/h vauhdilla auton ja rekan. Tottakai viime tingassa tämä sankari päätti ohittaa rekkaa alle 100km/h vauhdilla. Jouduin jarruttamaan äkillisesti ja samoin moni takanani. Siinä olisi voinut pelti rytistä

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa motarilla takimmaiset ohittavat ensin!

Tämä on tyyli ja niin tyylikästä.

Vierailija
4/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona josset tajua suomalaista liikennekäytöstä.

Vierailija
5/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "alinopeutta?" Tieliikennelaki ei tunne sellaista käsitettä.

Vierailija
6/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa on kallista. Mäkin ajoin ennen liikenteen tahdissa. Nyt ajan 80-100 km/h.

Vierailija
7/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat tunarit löytää kaasupolkimen vasta siellä ohituskaistalla. Sitten taas vauhti putoaa alinopeuteen, kun ohituskaista päättyy, vaikka nopeusrajoitus ei muutu. Se on kiva ohittaa näitä 140 km/h, kun ei jaksa enää nysvätä perässä myöhemmin.

Vierailija
8/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos joku ajaa vielä hitaammin, niin toki ohitan.

Vierailija
9/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on se ja sama jos ajellaankin alinopeutta motarilla kunhan pääsee ohi, mutta sille liittymärampille ei jumalauta jäädä hidastelemaan, siinä kuuluu kiihdyttää moottoritienopeuteen. Pahimmillaan olen nähnyt kun joku vanha harppu pysähtyi siihen kokonaan odottamaan.

Vierailija
10/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Bemarimies

Vierailija
11/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa laista löytyy tämä "alinopeus"?

Vierailija
12/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu typo tuli.

Tänään oli tilanne motarilla, olin jo valmiina ohittamaan 120km/h vauhdilla auton ja rekan. Tottakai viime tingassa tämä sankari päätti ohittaa rekkaa alle 100km/h vauhdilla. Jouduin jarruttamaan äkillisesti ja samoin moni takanani. Siinä olisi voinut pelti rytistä

T Ap

Tämä ja näitä tampioita riittää !

Myös niitä jotka kuorma-autolla väenväkisin ohittavat rekkaa, siinä sitten mennän 3 -4 km alle  100 km nopeudella

Vierailija
13/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Bemarimies

Sulla varmaan kalun jatkeen?

T.alfa romeo

Vierailija
14/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pitäisi kyllä sakottaa, jos tarpeettomasti ajat 100 km/h nopeusrajoituksella 80 km/h päästämättä ihmisiä ohi ja sää on täydellinen. Ei ole mitään syytä himmailla.

Vierailija
15/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pitäisi kyllä sakottaa, jos tarpeettomasti ajat 100 km/h nopeusrajoituksella 80 km/h päästämättä ihmisiä ohi ja sää on täydellinen. Ei ole mitään syytä himmailla.

Etkö voi ihan vaan ohittaa?

Vierailija
16/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on se ja sama jos ajellaankin alinopeutta motarilla kunhan pääsee ohi, mutta sille liittymärampille ei jumalauta jäädä hidastelemaan, siinä kuuluu kiihdyttää moottoritienopeuteen. Pahimmillaan olen nähnyt kun joku vanha harppu pysähtyi siihen kokonaan odottamaan.

Liikenneturvallisuuden vaarantamista.

Vierailija
17/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kallista, mutta edelleen ei kiitos alinopeutta vasemmalle kaistalle ajamaan.. siellä ajetaan vähintään se 120km/ kesällä jos se on rajoitus .

Vierailija
18/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin on "tarpeetonta"? Entä milloin on "täydellinen sää? Se pitää laittaa lakiin myös.

Vierailija
19/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi ihan vaan ohittaa?

Aina ei ole mahdollista. Tällainen voisi hetkeksi pysähtyä vaikka bussipysäkille päästämään muut ohi.

Vierailija
20/226 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin on "tarpeetonta"? Entä milloin on "täydellinen sää? Se pitää laittaa lakiin myös.

Jos on tyyni kuiva keli. Hyvä näkyvyys, ei liukkautta, niin miksi pitää hidastella? Se on tarpeetonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi