Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSTEN viikko 42

16.10.2006 |

Huomenta, aloitan tämän viikon pinon näin heti aamusta. ).( = kp 24/27 taas piinaillaan. Tämä on nyt viides yrityskierto. Oviksen pongasin testillä kp 14, joten toiveet jälleen korkealla. Onneksi töissä on tulossa ihan superrankka viikko, joten en päivän aikana kerkiä paljon miettimään näitä vauva-asioita. Mitä teille muille kuuluu? Onko tällä viikolla muita piinailijoita?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas me hyvin aktivoiduttu :) ehkä olisi jo aika siirtyä päiväpinoihin?

tervetuloa uudet!

Plussatuulia puhaltelen, kukahan sen ensimmäisen plussan tuo :)

S kp22/26-28 dpo8

Vierailija
22/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ollaan yksi päivä lähempänä:) Miksihän tämä viimeinen viikko onkin aina niiiiiiiiin pitkä. Mulla on tällä viikolla kyllä ihan riittävästi ohjelmaa, mutta silti sitä ehtii miettiä ja toivoa.

Tervetuloa uusille minunkin puolestani ja vauvaksille toivotan hyvää matkaa! Ehkäpä tulet sitten kertomaan plussauutisia suoraan reissusta.

Eipä tälle aamulla mitään ihmeellistä.

Medison kp23/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pääsi puna-armeija - PERKELE - yllättämään eilen.

Amanita nyt siis kp2/29-32 ja mieli maassa.

Lueskelen tarkemmin teidän kirjoituksianne, ja palaan sitten myöhemmin. Nyt märyän itsesäälissä hetken aikaa.

Vierailija
24/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hissukseen, kun ei ole oikein mitään uutta ja ihmeellistä kerrottavaa.. Oviksen bongasin tuossa lauantaina ja ainoastaan sinä samaisena päivänä ehdittiin vähän sitä vauvaa työstää, mutta toivotaan nyt että se riitti! Kiva kuitenkin että ovulaatio tuli " normaaliin" aikaan - viime kierrosta kun se oli kp 22 ja nyt kp 16. Pidän.. tai ainakin yritän pitää!.. mahdollisimman matalaa profiilia, ettei se mahdollinen tiputus tule taas korkealta ja kovaa.

Plussatuulia puhallellen,

Emik kp 19/30 dpo 3

Vierailija
25/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas vois kirjotella täältäkin päin pitkästä aikaa. On ollut kauheasti touhua viime viikolla ja ihan viime päivinäkin. Käyn kyllä päivittäin teijän kaikkien kuulumisia lueskelemassa.

Meillä tyttölle tuli viime sunnuntaina erittäin todennäköisesti Enterorokko. Tässä ollaan sitten sitä sairastettu nämä päivät. Mutta näyttää siltä, että päästiin nyt kyllä aikas helpolla. Oli vaan yksi päivä tosi korkea kuume ja nyt sitten näppyjä suussa, jaloissa, käsissä ja vatsassa. Onneksi nuo suun näpyt ei ainakaan vielä ole kipeitä. Mutta katsotaan miten tauti tästä kehittyy.

).( Täällä eletään piinaviikko. Menkkojen pitäis alkaa tuossa sunnuntaina. Vähän on viime ja tällä viikolla rintoja kihelmöinyt. Ei tee tuota kyllä normaalisti. Mutta voi olla, että vaan kuvittelen. Niin ja sit viime viikonloppuna sain jonkun ihan kauheen ahmimiskohtauksen ;) Olisin voinut syödä vaikka mitä ja kuinka paljon. Mutta toisaalta onhan tuota painoa tässä ennestäänkin ja nekin ihan syömällä hankittu. Ei jaksa uskoa raskautumiseen ennenkun testi näyttää varmasti plussaa.

Medison: Mulla on aivan sama tilanne, että olis lauantaina tyttöjen saunailta ja sunnuntaina tosiaan niitten menkkojen pitäis ilmestyä. Että olen tässä kanssa kovasti pohtinut, että pitäiskö tehdä testi varmuuden vuoksi lauantai aamuna?? Jos näyttää negaa, niin vois sitten hyvällä omalla tuonnolla ottaa ne saunaoluet tyttöjen kanssa. Tai sit pohtia joku tosi hyvä ja uskottava selitys, että miks lähteekin autolla kotiin eikä jääkään yöksi. Mitäs tehdään?? =)

Tällästä täältä pitkästä aikaa. Tsemiä kaikille! Ja Onnea Matkaan!

Mölliskä kp 23/28-32

Vierailija
26/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki heinäiset hippuiset. Nyt on kylvöt sitten ohi ja aletaan jännittämään kuinka käy.

Oireita ei oikeastaan suuntaan ei toiseen. Jotenkin vaan on semmonen fiilis että täti varmaan tupsahtaa sunnuntaina prikulleen oikeana päivänä. Lämmöt toki ylhäällä ja mieli (toistaiseksi)korkealla, en edes mielestäni ole " löytänyt" oireita.

Täytyy yrittää vaan pitää jalat maassa ja pitää peukkuja niin itselle kuin kaikille muillekin. Niinkuin joku tuossa pinkassa aiemmin kirjoitti, on tosi jännä nähdä kuka sen ekan plussan saa =)).

Ovista oottaville tsemppiä bongailuun ja petihommia vaan.

Piinaillaan yhdessä, meitä on kuiteski aika monta.

Tiibe kp 23/28

Vierailija
27/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Mölliskä sinulla sama tilanne ja täsmälleen samat kpt. Mitäs tehtäis tosiaan? Kovasti tekisi nyt mieli testata kun löytyi kohtalotoverikin, mutta sitten toisaalta, laskeskelin että mulla olis lauantaina vasta 10 tai 11 päivää oviksesta. Joten se on siinä ja siinä että kannattaako mun silloin vielä. Toisaalta sitt taas kun on ne pippalot niin....

Medison kp23/28

Vierailija
28/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynellä tuli käytyä ja tuumi että ei näy kasvanutta munarakkulaa johon mie että eikai ku mun mielestä ovis oli jo la-su no sitten katteli aikansa ja sano että niinno ehkä tosta yhdestä kohdasta vois sanoo että munis on lähteny mutta ei se kyllä selvästi oo keltrauhaseksi muuttunu :((((( jotta ei mun kroppa haluu nyt yhteistyötä tämän asian suhten tehdä.

mutta on sentään positiivisiakin uutisia, sain tänään tietää että saan vakituisen työpaikan ja työ on unelmatyötä :)))) ja sitten meidän asuntoasiat on nyt pyörähtäny hienosti käyntiin.

peukutusta muille hippusen odottajille

Vierailija
29/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamatulle pahoittelut ikävästä gyne-käynnistä. Mutta eipä tuo kuitenkaan ihan toivottomalta tilanteelta kuullostanut. Ja onnittelut työasioiden järjestymisestä! :)

Uusiakin oli taas tullut mukaan, hieno juttu! Mennää sitte isolla porukalla tuonne odotus-puolelle. ++++++ :)

Monilla onkin jo piinaviikko käynnissä, tosi kivaa jännittää teidän puolesta ja kanssa. Mulla kanssa piina alkanut, kp 21/26-29. Nyt on vaan ollut jotenki elämä niin kiireistä, miehen kanssa pientä kinaa ja esikoinen sairaana, ni on jääny oman olon tutkiskelu kovin vähälle. Hyvä vaan, jospa ei sitten tulis niin pahaa pettymystä, kun (tai jos) se täti kurvaa ensi viikon ma-to paikalle.

Pupuilutkin on ollu melkeinpä nollissa ja ei oo mitään hajua millon mun oikea ovisaika on ollu.

Miehän käytin niitä tikkuja tossa kp 9 ja 11-15 (kp 10 unohdin testata ja kp 11 tuli lähes tasavahva viiva, sen jälkeen viiva senku heikkeni). Nyt testasin sitten vielä muutaman tikun verran tässä 3 viime päivän aikana, kun on ollut sen verran runsasta tuo v-vuodon tuotanto. Ja viimiseen tikkuun tulikin sitten melko selkeä viiva eilen! Häh??? Senki puoleen tässä melkosen pessimistinen olo, kun luulen, että pupuilutkin ajoittu ihan vika aikaan.. En kyllä noita tikkuja osta enää ikinä. Pitää vaan noudattaa sitä jtp-taktiikkaa, ni luulis jossain kohtaa tärppäävän.

Pahoitteluni näin pirun pitkästä omanapatekstistä, mukavaa illan jatkoa kaikille! :)

-S- kp 21/26-29 yk 5

Vierailija
30/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin sain vastauksen keltarauhaskyselyyni ja selvisi siis, että se voi olla vielä isompi ja silti normaali! ja koska lämmötkin ovat nousseet sekä miltei aina oviksen jälkeen leukaan ilmestyvä pahkura on paikalla päätin sitten antaa itselleni luvan jatkaa toivomista tässäkin kierrossa!

Tamatu! Mä alan epäillä ettei noi kaikki lääkärit ees tiedä miltä se keltarauhanen oikein näyttää ;) niin älä säkään vielä luovu toivosta! Jos se ovis kuitenkin oli vasta ollut (esim eilen ja kivut sitten sen kasvukipuja) ) eikä keltarauhanen ollu vielä kunnolla muodostunut! Peukutan sille! bdbdbd

Ihanaa, oireiden kyttäily saa siis alkaa! =D Onnea matkaan jokaikiselle!

piipaa kp 22/28 dpo 7

Vierailija
31/31 |
17.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ilmoittautua heinäkuisiin, ja vähän esittäytyä. Olen siis 35-vuotias yhden lapsen (2v 9kk) äiti, mieheni on muutaman vuoden vanhempi. Esikoista " tehtiin" reilu vuosi. Tutkimuksiinkin jo ehdittiin hakeutua, mutta kaikki vaikutti olevan kunnossa ja sitten tulikin luomutärppi, josta hieno poika.

Kakkosta alettiin toivoa, kun esikoinen oli n. 1v 3kk. Taas meni 10 kiertoa ennen plussaa. Tämä raskaus kuitenkin jouduttiin keskeyttämään:( Kyseessä vähän harvinaisempi tapaus, verrattavissa kohdun ulkoiseen raskauteen. Siitä tapauksesta toivuttiin jokunen kuukausi, oli raskautumiskielto. Nyt on yritelty taas neljä kiertoa, viides aluillaan...

Toivoisin seuraa oireiden pähkäilyyn yms. ja sitähän täältä toivottavasti löytyy :) Viime kierrossa olin jo oireiden perusteella suht varma tärpistä, mutta niinhän sitä taas joutui pettymään.

Mutta nyt uuteen kiertoon luottavaisin mielin, periksi ei anneta. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee... :)

Zaia71 (kp 5/26-29)