Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSTEN viikko 42

16.10.2006 |

Huomenta, aloitan tämän viikon pinon näin heti aamusta. ).( = kp 24/27 taas piinaillaan. Tämä on nyt viides yrityskierto. Oviksen pongasin testillä kp 14, joten toiveet jälleen korkealla. Onneksi töissä on tulossa ihan superrankka viikko, joten en päivän aikana kerkiä paljon miettimään näitä vauva-asioita. Mitä teille muille kuuluu? Onko tällä viikolla muita piinailijoita?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa olemaan ensimmäisillä jo piinaviikko käsillä :) PLUSSATUULIA PUHELLELLEN~~~~

Ihanan rentouttava viikonloppu takana. Vauvakuumekin pysyi taka-alalla. Saas nähdä kuinka nyt käy, kun taas arki alkaa ja piinis lähestyy..

Mukavaa viikkoa heinähippusille!! Ekat plussat saadaan varmaan jo tällä viikolla!

S kp21/26-28 dpo7

Vierailija
2/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pelätään, että jää heinähippunen toiveeksi vaan... Olen flunssassa, ja onnistuin juuri ja juuri raahautumaan koneelle. Kolmatta päivää on ovislimat, ja vain ekana on pupuiltu. Onkohan mitään mahkuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että uusi pino pystyssä! Viime viikolla viikkopinosta tulikin piiiitkää..ja tämän viikon pinosta varmaan myöskin, kun alkaa ekat piinailut olla jo ajankohtaisia. Ite yritän olla aika pessimisti (tällä kertaa), ettei sitten taas tipu niin korkealta ja kovaa, jos on tippuakseen. Päivä kerrallaan tässä :)

Pulu kp 23/28-30

Vierailija
4/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, kun saa taas " eläytyä" jännittämään muiden mukana, kun alkaa olla jo monella kierto lopuillaan. Toivottavasti kuullaan loppuviikosta paljon plussa-uutisia!!

Itselläni viikko alkanut flunssassa myöskin, onneksi kerettiin kuitenkin pupuilla viikonloppuna. Nyt sitten vaan odotellaan ja odotellaan, huoh.

Palailen lueskelemaan myöhemmin kuulumisianne.

Vierailija
5/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään kp 9/24-26, eli ovisajat alkavat olla lähellä. Pupuiluintoa täytys vaan jostain saada roppakaupalla :) Noh, kyllä se sieltä löytyy kun hormoonit alkaa taas hyrrätä.

Toivottu la ois mulla 12.7.2007. Olishan se tosiaan siistiä jos se syntyisikin jo 07.07.07 :D Tärppionnea, plussasäteitä ja pupuiluintoa kaikille!

Musta tuntuu et tää vauvakuume vaan pahenee ja pahenee. Välillä olin jo perua koko jutun koska esikko vielä niin pieni (11/05), mutta mutta...

Taloa tässä vielä samalla rakennetaan itsellemme. Jospa se kerkeäisi valmistua, enneku seuraava syntyy :)

Misuli

Vierailija
6/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää kun niin monilla on flunssaa. Sitä on kyllä tosiaan aika paljon liikkeellä, tuttavapiirissänikin moni sairastaa. Nyt olis kp19/?? saa nähdä mitä viikko tuo tullessaan. Itselläni varmaankin vasta ensiviikolla sitten olis se mahdollinen kierron loppuvaihe käsillä. Mukavaa ja pirteän syksyistä alkuviikkoa kaikille! :)

Vierailija
7/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kiva alkaa jännittämään tämän viikon piinailijoiden puolesta*peukuttaa*. meidän toivotta la ois 10.7 ja enpä ollut hokannutkaan tota 070707-juttua, vois hyvinkin natsata PAITSI toiveet on todella heikot ja olen ikiikiikionnellinen huomisesta gynenajasta..ensinnäkin oletin oviksen tulevan vasta nyt(niinkuin auemmissa kierroissa)vaan mitä ilmeisemmin tapahtu la-su välisenä yönä ja perhana sentään kipujen(jotka oli valtavat)perusteella ois lähteny vasurista ja siltä puoleltahan ei oo mitä ilmeisemmin oikeeta reittiä yhtään mihinkään(toivottavasti tämäkin asia varmistuu siellä gynellä). mutta siis käytin tässä kierrossa ovistikkuja,eka kerran la aamuna ja viivat oli yhtä tummia ja nytpä ne onkin sit tasasesti haalentuneet, jotta tapahtuiko obista ollenkaan vai alotinko ihan liian myöhään tikuttamisen, tähänkin saan vastauksen huomenna, no anyway simppoja on laitettu ahkerasti liikenteeseen että niitten puutteesta ei voi olla kyse jollei tärpää. Huomenna alotan sen terolut-kuurin.

MISULIlle piti sanomani että samassa tilanteessa ollaan, meilläkin on esikoinen syntynyt 11/5 ja kyllä levottomien öiden jälkeen hiipii ajatus mieleen että mitäs sitten jos näitä on kaksi??ja len käytiin tontti katselemassa ja löytykin aika kiva, täytyy alkaa selvittämään siihen liittyviä asioita :))) jaksamista teillekkin ja onnea yritykseen!!

Vierailija
8/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamatu :) Meillä yöt kuitenkin suht rauhallisia. Poika nukkuu omassa huoneessa alkuyön levottomasti ja loppuyön onneksi heräämättä. Meillä talo on jo siinä vaiheessa, että tehdään jo sisähommia ja takka on valmiina jolla saa talven myötä lämmitellä sitten :) Onnea rakennuskoitokseen, se on rankkaa puuhaa. Riippuen tietysti siitä kuinka paljon itse tekee.

Misuli

Vierailija
9/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, kp. 25 on menossa... jänskättää, mutta yritän olla kylmähermoinen ja pitää testit kiltisti kaapissa.. Oireita ei ole, ei suuntaan eikä toiseen. Saas nährä =)

Nyt töihin, ettei pomo kyttää selän takana ja jään pian kiinni vauva-sivuilla pyörimisestä....

pilke *perhosia vatsassa*

Vierailija
10/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinähippusiin en olekaan vielä kirjoitellut, kesäkuun kullanmuruihin ja toukotoiveisiin satunnaisesti kylläkin.

Nyt on uusi yrityskierto täydessä käynnissä, kp 10 parhaillaan menossa. Aloitin tästä kierrosta tikuttamaan ja kysyisin jos täältä löytyy kokeneempia tikun käyttäjiä.. Olen hieman hämilläni. Päätin tikuttaa läpi kierron että selviäisi missä ovis luuraa, kun ei olla osuttu. Ekan testin tein kp7, jolloin tuli haamu. Samoin kp 8. Mutta nyt kp:t9 ja 10 ovat olleet puhtaita negoja. Luulin että tuo haamu aikanaan vahvistuisi ja sitten tulisi ovis plussa, mutta että se hiipuu pois!?!? Olenko ovuloinut jo kp7 jolloin plussaviiva olisi ollut jo kp6? Vai onko tämä vain jotain häikkää ja viivat ilmaantuu uudestaan, kun ovis koittaa. Aconia vastaavalla fert.testillä olen testannut.

Nyt tuli tosi yksipuolinen viesti, mutta muuta vaikka myöhemmin. Nyt tämä pyörii päällimäisenä mielessä ja olisin kiitollinen, jos joku kokeneempi osaisi vastata.

Vierailija
11/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelmi: itelläni ei oel käynyt noin että se lähtisi pois se haamuviiva, mutta mullakin tulee se haamuviiva aina. kun toisilla ei tule lainkaan aluksi viivaa. joku viisaampi ehkä tietää onko jotain häikkää jos katoaa välissä mutta ohjeiden mukaanhan se kuitenki on onnistunut testi.

Minä täällä aloitin tikutuksen tänään. ja lämmöt olikin sitten noussut 35,0:sta 35,8:siin ja mietin että onko se ovis sitten jo mennyt. kune ilen oli limaakin siihen malliin. että onko yhtäkkiä sitten paljon lyhyempi kierto joka toki on mahollista mulla mutta niitä ei ole ollut pitkään aikaan. vai voiko olla että lämpö oisi noussut vain jonkun muun seikan taki, esim kun heräsin eriaikaan kun kahtena edellisenä päivänä.

siis vähän hämmentyneenä jatkan seuraamista.

kp13/25-32

Vierailija
12/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin lauantaina kesäkuisista ja nyt kp 3 menossa, joten tähtäykseen heinävauva! Moni täällä jo onkin piinaviikoilla, tsempitykset teille! Samoin oviksenbongaajille!

Vähän taustaa itsestäni: Olen vm 79, kuten myös mieheni. Yksi ihana lapsukainen meillä on, tyttö 01/03. Kakkosta ollaan kuumeiltu ja yritetty jo todella kauan: yli kaksi vuotta (olen jo seonnut laskuissa)! Yksi tuulimunaraskaus mahtuu tähän väliin (01/05 rv 12 meni kesken). Meidät on kummatkin tutkittu ja miehellä todettiin olevan aika huono sperma (määrä oli ok, mutta liikkuvuus aika huono johtuen siittiövasta-aineista). Vielä ei olla kuitenkaan siirrytty insseihin tms. Clomeja olen kyllä itse popsinut 6 kiertoa, kun keskenmenon jälkeen kroppa oli niin sekaisin, ettei ovista tapahtunut lainkaan ja oli tiputteluvuotoja jne. Nyt taas luomuillaan. Välillä olen ollut aika alamaissa tärppäämättömyyden kanssa, mutta nyt taas positiivisemmalla mielellä, ja kuten moni muukin kirjoitteli, töissä niin hirvittävä kiire, ettei ihan koko aikaa ehdi kuumeilla!

Onkos heinähippusilla mitään virallista esittelylistaa?

Mutta nyt on pakko mennä jatkamaan niiden töiden tekoa, että pääsee ajoissa hakemaan tyttelin hoidosta! Mukavaa syysviikkoa ja tärppi- ja plussatuulia kaikille!!! :)

Vierailija
13/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toiveethan piti olla menny, mutta ihmeellistä kipua tuntu eilen joten ei voi mitään, että on pakko toivoa sen olleen kiinnittymiskipua..

Tietty se saatto olla sen kystan puhkeaminenkin. huoh..

kävin tuolla lapsettomuuspuolellakin kyselemässä tuosta keltarauhasen koosta yms, mutta eipä sieltä näytä vastausta saavan. Mua vaan vaivaa, että minkäkokoinen sen keltarauhasen sitten pitäs olla, jos mun oli liian suuri. onko heinähippusissa ketään jota ois ultrattu oviksen jälkeen?

Tamatu! Varmaan sun ovis sitten on ollu eilen, jos lauantaina oli yhtä paksut viivat. Muistahan kysyä huomenna gyneltä, että minkäkokoinen sun keltarauhanen on! ;)

Nelmi! minkä pituisia sun kierrot on? Hyvinkin oot saattanu alottaa liian aikasin. eiköhän ne viivat sieltä vielä ala vahvistumaan, epätodennäköistä tuo, että se ovis ois jo ollu, jos ei sulla oo yleensä niin lyhyitä kiertoja?

mä oon täällä monesti jo kertonukkin, että usein saan alkukierrosta haaleita viivoja jotka häipyy ja sitten myöhemmin vasta selkeen plussan eli ei välttämättä oo mitään häikkää!

Pörrö! juu, lista on! =) Tervetuloa mukaan, kaikille muillekin uusille tietty! *menee kaivamaan sen esille*

Vierailija
14/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaa00: Peukkuja jospa se oliski ollut kiinnittyminen,kylläpä olis ihana jos sä nyt plussaisit sen ilon sinulle mieluusti soisin.

Sit omaa napaa: Eli tänään kp 10/30 ja tuhruttaa edelleen,rupeaa jo pikkuhiljalleen ärsyttään. No soitin sit perhesunnittelu neuvolaan ja sainkin lääkärille ajan 1.11 kun kerroin noista menkoista niin oli sitä mieltä et ei kuulosta normaalille.Nyt sit pelottaakin et mitähän mahtaa löytyä tuolta ultratessa,huih. Mulla sattuu toi ultra ja lääkäri ihan loppukiertoon joten en tiedä mitäs silloin siellä pitäisi näkyä jos näkyäkseen.Mutta toivo kuitenkin heräsi kun asiat rupeat rullaamaan etiäpäin et meillekkin se plussa lähikuukausina nyt tulis ja toivossa on hyvä elää jos se paukahtas jo tästä kierrosta.

Kaikille piinailijoille peukkuja ja paljon plussa pölyä puhaltelen.Ja ovistelijoille toivotaan et tärppikävis.

Vierailija
15/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos piipaa00 alkukuun haamuistasi :)

Lähdin kartoittamaan koko kiertoa, siksi aloitin niin aikaisin. Ajattelin että sattuuko ovis johonkin ihan hassuun kohtaan kiertoa vai ovuloinko ollenkaan. Kierto on 25-32 pv. Olen tosi hämilläni tästä, koska ennen esikoista oli tarkka 28pv kierto, jossa ovis oli aina 14pv. Nyt ollaan 14-18 päivien paikkeilla pupuiltu ahkeraan, muttei vielä ole tärpännyt.

Vierailija
16/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaviikko alkoi täälläkin. Tätiä odotan paikalle sunnuntaina, tai tietty mieluiten saisi olla saapumatta. Oireita varmaan rupeaa pikkuhiljaa etsimään, tiedä sitten löytyykö.. Jos se täti sieltä sitten piipahtaa normaaliin aikaan niin seuraavalle kierrolle tilaan gyneajan. Nyt on siis neljäs yrityskierto meneillään, mutta mulla tuo oviksesta menkkoihin vaihe tuntuu olevan lyhyehkö. Toivottavasti silti tärppäisi.

Lauantaina meillä on tiedossa nelosen kummisedän synttärit. Täyttää 40v ja sinänsä huonoon vaiheeseen tulee nuo pippalot että kun sunnuntaille niitä menkkoja odotan. Mietinkin jo että jospa sitä lauantaina testaisi niin saattaisi hyvällä tuurilla jotain jo näkyä tai sitten voisi hyvällä omalla tunnolla tuhota muutaman lasillisen..

Medison kp22/28

Vierailija
17/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän alkaa piinailut kohta tosissaan. Meikäläinen kuitenkin odottelee ainakin vielä viikon iii....ihan rauhassa (Huoh, sen kun näkis!) Mulla menossa kp 19/noin 30. Tässä yritän koko ajan havaita, josko jotain kiinnittymiskipua tuntuisi, mutta ei ole vielä tuntunut mitään kummoista. Nyt tuntuu, että yritystä on ollut kerrakseen ja niin paljon innostuttu, että en ole edes ovistikkuja kaivannut. Toivottavasti tärppäisi jostakin yrityskerrasta, sillä se 070707 olisi hieno la ja mulle sen sattui tuo tekayn laskuri pukkaamaan odotettavaksi la:ksi.

Joku kysyi ovistikkujen haamuista. Mulla ainakin ennen ovista on välillä haamuviivaa ja joskus ei mitään. Ovis on sitten selkeä kaksi viivaa ja siinä ei kyllä ainakaan mulla ole erehtymisen vaaraa. Paitsi että se ei olekaan ehkä ovis, vaan vaan lh-huippu tällaiselle ikälopulle. Vielä kun saisi muutaman sukusolun tässä liikkeellekin tällä iällä (olen 60-lukulainen), miehiltä tuo käy jotenkin helpommin. ;)

Niin ja muuta asiaa: mekin ollaan katseltu sopivaa tonttia. Selvä pesänrakentamisvietti siis vielä valloilla, joten vauvakin ois tervetullut. :)

Ja sitten vaan plussauutisia heinähippusille toivotellen!

Vierailija
18/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ovisasiaa. Hmmm, eilen sain sellaisen tuloksen (aconin ovistesti) että testiviiva aavistuksen kontrolliviivaa himmeämpi. Tänään odotin samanpaksuista tai vahvempaa testiviivasta, mutta eih...paljolti vaaleampi oli :( kp 14/n.28 ja viimekierrossa samalla lailla. Voisko kuitenkin olla niin et eilen ovishuippu? Tänään tullut limaa runsaammin...tai sitten ne on miehen jäljiltä, hih. Siis jos huippu oli eilen tarkottiko se, että tänään vielä hyvät tärppimahikset vaikka viiva himmeempi? Sekavaa, toivottavasti joku vois kertoa mielipidettä tähän.

Pupuiltu on eilen ja edellispäivänä, ehkäpä illalla saan miehen vielä peittoihin ;)

Kaikille peukutuksia!!!

Vierailija
19/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksia piinaviikon aloittajille. Todellakin ihanaa taas päästä jännäämään meidän kaikkien puolesta. Itsellä on menossa vasta 17/28, joten vielä on matkaa... Huomenna lähdenkin Teneriffalle kymmeneksi päiväksi. Eli kun takaisin tullaan voisi olla testin paikka...

hyviä lokakuun loppuja heinähippuset

-vauvaksi-

Vierailija
20/31 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

En olekaan vielä heinäkuisiin kirjoitellut ja kesäkuisten kanssakin ehdin jännäämään vain n. viikon verran. Nyt ajattelin kuitenkin palailla tänne kuumeilupuolelle jännäämään muiden samassa veneessä olevien kanssa =) Joitakin tuttuja nimimerkkejä täällä näkyykin olevan.

Taustasta sen verran, että toista kuumeillaan ja varsinaisia (varman päälle) yrityskertoja ei ole vielä takana. Ilman ehkäisyä on menty n. 6 kiertoa ja välillä olisi voinut periaatteessa tärpätäkin, mutta mitään stressiä asiasta ei ole otettu, koska aina on ollut myös se mahdollisuus ettei ole pupuiltu ovis-aikaan. Nyt kuitenkin tilasin netistä ovis-testejä (kiitos sille, joka nettiosoitteesta kesäkuisissa vinkkasi!), koska haluan tietää missä vaiheessa kiertoa ko. hetki oikein on. Kp 11/27 aloitin testauksen ja ekat kaksi päivää selviä negoja, kp 13/27 haalea viiva, kp 14/27 voimistuva viiva ja eilen kp 15/27 oli sitten tasavahvat!!! Ja pupuiltu on, joten nyt saa jännätä ihan tosissaan!!! Tänään on sit kait se h-hetki ollut =) Olisin kyllä ottanut varman päälle ja pupuillut myös tänään, mutta minkäs teet kun mies nukahti klo 21 lasta nukuttaessa. Täytyy toivoa, että viime yönä saadut simpat riittää :0)

Osalla onkin menossa jo todella jännittävät päivät!! Saadaankohan tällä viikolla jo ensimmäiset plussat?!?! Pino oli pitkä ja paljon uusia nimiä, joten valitettavasti en vielä kaikkia muista. Erityisplussatoivotukset kuitenkin Piipaalle ja Pörri79:lle!!! Teillä taitaa olla jo useampikin yrityskiertoja takana.

Hyviä öitä kaikille ja jatketaan yhdessä jännäämistä!!

Terkuin Hopo07 kp 16/27 (ps. tässä kierrossa muistaa hyvin, että mikä kierron päivä menossa, kun seuraa " almanakkaa" )