Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa olevat, onko teillä kesäloma yhtä aikaa puolison kanssa?

Lomaa odottava
15.06.2022 |

Mies saa aikalailla aina valita koska pitää lomansa joten pitää heinäkuussa. Mulla taas töissä kiertävät lomalistat ja mulle osui nyt sitten tänä vuonna syyskuu. Ei voi mitään. No edes parin yön reissu saadaan tehtyä mun vapaiden aikana.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamme itse valita lomamme molemmat, heinäkuussa yleensä ollaan. 

Vierailija
22/29 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä molemmilla kiertävät lomat ja miehen kanssa lomaillaan aina yhtä aikaa. 

Jännä, että on sattunut juuri sama kierto :D

Meidän työpaikalla saa kyllä vaikuttaa muuten loman ajankohtaan, ja tuolla kiertämisellä pyritään vaikuttamaan siihen, etteivät vain ne yhdet ja samat lomaile aina heinäkuussa. Esim. jos joku haluaa välttämättä pitää lomansa aina syyskuussa, niin en usko, että sitä ollaan häneltä kieltämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Jos miehen lomat toteutuu noin joustavasti, niin eikö hän muka ikinä halua lomailla sinun kanssasi?

Miehen kaikki lapset aikuisia ja asuvat omillaan. Mun lapsi on 18v. ja hänellä on omat juttunsa vaikka kotona asuukin.

Miten niin ikinä mies ei halua lomailla mun kanssa? Mistä sä niin päättelit? Nyt on kyse tästä kesästä, ei aiemmista eikä tulevista. 

Vierailija
24/29 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaillaan 3vkoa samaan aikaan, loput 2vkoa erikseen. Itselleni jää 4vkoa myöhemmäksi ja miehellä hieman vähemmän, koska käyttänyt jo muutaman päivän enemmän kuin minä.

Vierailija
25/29 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettaja. Miehen loma osuu aina samoille viikoille, tosin hänellä on lomaa vähemmän.

Vierailija
26/29 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä ei ole ikinä kesälomaa.

Vierailija
27/29 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pidämme samaan aikaan lomaa. Myös kesätyössä käyvä vanhin lapsemme pitää lomaa samat viikot ja jatkaa sen jälkeen taas kesätöitä.

Kesätyöläiset yleensä lomittavat vakituisia työntekijöitä, jännä että lapsen "lomaan" on edes suostuttu.

Meillä on töissä heinäkuussa 2-3 vko hyvin hiljaista, kesätyöläisillekin pitää siksi ajaksi keksiä töitä. Meillä tuollainen toive otettaisiin ilolla vastaan toki sillä oletuksella, että lomatoive osuu kutakuinkin tuohon aikahaarukkaan.

Vierailija
28/29 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Lomat peräkkäin, koska tokaluokkalaiselle ei ole mitään kesähoitopaikkaa. 

Vierailija
29/29 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko pidetään yhdessä. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin on just sopivasti. Meillä on aika erilaiset tilanteet, kun itse olen ollut etätöissä, niin lomalla täytyy päästä ehdottomasti kotoa pois. Mies taas muualla töissä, joten lomalla haluaa ymmärrettävästi olla pääasiassa kotona. Minä rentoudun puuhastellen ja seikkaillen, mies riippumatossa maaten. Parempi kun lomaillaan pääasiassa erikseen.