Ostin eilen Sierran. Kysy jotain
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin Himalajan.
Eli siis Royal Enfield Himalayan moottoripyörän?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaasarikoneella? Sierrahan on luipakka korimalli, kulmikkaan Taunuksen jälkeen shokeeraavan linjakas vuonna 1982.
P100 on muuten Sierran avolavaversio ;)
Autokouluautona oli itsellä vm. 1991-92 Sierra sedan 2-litraisella ruiskulla ja katilla syksyllä 1992, ihan mukava ja selkeäpiirteinen auto jäi muistikuvaksi.
Itsellä ei Fordeja ole ollut, tosin pari Mazdaa oli Australiassa ollut Fordin logoillakin myynnissä, Ford Laser ;)[
Mulla on ollut p100 useita
Mitä mieltä Mondeosta? Harmittaako kun Sierra jäi vain yhden sukupolven mallinimeksi (facelift välissä)
Olen ikäni ollut OHC taituri. T.ap
Voiko lisätä katu-uskottavuutta tummentamalla lasit? T.ap
Vierailija kirjoitti:
Mihis meinaat mennä sillä?
Tänään mökkitie ja unelmana telttaretkelle maarinvaaraan
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ajettu? Paljo makso?
Harrastuksille ei ole hintaa:)
En muuten ole vaimolle kertonut. Kiehuu usein kun on useita autoja. T.ap
Kahen litran oohoosee turbo kolmosen kautta nelosen puhaltimella sierra jättää ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan vielä pyytänyt lainaan?
Naapuri lainasi jo:)
Törmäsin sillä pikatiellä päin rekkaa!
t: naapurisi Teuvo
Aiotko vielä antaa kumppanillesi vai meneekö kaikki ylimääräinen aika jatkossa sierraa korjatessa?
Vierailija kirjoitti:
Aiotko vielä antaa kumppanillesi vai meneekö kaikki ylimääräinen aika jatkossa sierraa korjatessa?
Käytännössä tuoreemmat tytöt jonottaa jo kyytiin. Ap
Onko kaasarikoneella? Sierrahan on luipakka korimalli, kulmikkaan Taunuksen jälkeen shokeeraavan linjakas vuonna 1982.
P100 on muuten Sierran avolavaversio ;)
Autokouluautona oli itsellä vm. 1991-92 Sierra sedan 2-litraisella ruiskulla ja katilla syksyllä 1992, ihan mukava ja selkeäpiirteinen auto jäi muistikuvaksi.
Itsellä ei Fordeja ole ollut, tosin pari Mazdaa oli Australiassa ollut Fordin logoillakin myynnissä, Ford Laser ;)