Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien uusi kumppani

14.06.2022 |

Jäin leskeksi n 10 vuotta sitten, lasten kanssa hyvät välit. Mutta kun tapasin ikäiseni kumppanin, alkoi helvetti. Välit poikki, koska uusi kumppani on vain rahojeni perään ja on selvä narsisti. No eihän mitä, uuden kumppanini lapset lapset aloittivat kamppanjan minua vastaan. Kyttään nimittäin hänen rahojaan ja olen selvä narsisti. Ja eikun äitiinsä välit poikki. Onko todella niin, että vanhuksilla ei saa olla uutta kumppania. Harrastamme yhdessä, matkailemme yhdessä asuntoautolla ym mukavaa. Harmi, että molemmilta yhteys poikki lapsiin ja lapsenlapsiin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minunkin mieheni lapset ovat ynnäilleet peritöjään. Tyttärensä ryntäsi ovesta ulos kun kuuli meidän menneen naimisiin. No minulla on itsellä useampia asuntoja, joten mahdollisena leskenä ei minulla ole asumisoikeutta miehen taloon.

Leskellä on avioliittolain nojalla aina täysi hallintaoikeus (ja sen myötä asumisoikeus) puolisojen viimeiseen yhteiseen asuntoon.  Muut omistuksesi eivät siihen vaikuta. 

Vierailija
22/22 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy. Älä välitä. Meillä on avioehto ja nyt jo 4/6 lapsista on hyvissä väleissä. Kaksi ei vielä puhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän