Menisitkö läskinä salille vai
Laihduttaisitko ensin pelkällä ruokavaliolla ja sitten vähän hoikempana salille
Kommentit (27)
Mene vaan, laihdut nopeammin kun aloitat salilla käymään. Ei siellä kukaan katsele.
Miten tekisit mä oon ollu 3 kk sisällä omista syistä niin pohdin uskallanko 😂😂
Tasan menen just tämmöisenä. Joudun vaihtaan salia kun muutetaan ja ihan siinä sadan metrin päässä on joku hemmetin professional sali niin ajattelin tunkea sinne. Kyllä sinne yksi mummo mahtuu. Salilla treenataan, ei esiinnytä meikeissä viehkona
Totta kait. Juuri sinun kaltaiset asiakkaat tekevät yrittäjän työn mielekkääksi ja tuottaa iloa.
Salilla käynti ei juurikaan laihduta vaan pitkäkestoinen liikunta. Lisäksi riskinä on saada nivelvaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Totta kait. Juuri sinun kaltaiset asiakkaat tekevät yrittäjän työn mielekkääksi ja tuottaa iloa.
😆 No jos ei olisi läskejä niin ei olis asiakkaita. Koska aina on joku syy miksi halutaan käydä kuntoilemasa
Menisin. Kukaan ei välitä muiden tekemisistä. Katsotaan omia lihaksia peilistä ja otetaan selfieitä someen. Henkilökunnalta saa ohjeet miten auttaa kiinteyttämisessä.
Ei läski oo haukkumasana. Niinkuin ei k*har276ikaan . Älkää olko tosikkoja
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap käyttää haukkumasanaa?
menisitkö kehopositiivisena salille?
Menisin salille ja menisin myös uimaan ja pelaamaan sulkista ja minigolfia ja menisin ihan mihin mua ikinä huvittaisi ja nauttisin elämästä, oli painoa sitten minkä verran tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap käyttää haukkumasanaa?
menisitkö kehopositiivisena salille?
Kehopositiivinen on ilmaisu laiskasta läskistä joka kuvittelee läskeyden olevan vaaratonta terveyden kannalta.
Koska läskiys nostaa syöpä riskiä 5% kelatkaa sitä. Ja muutenkaan se ei ole kivan näköistä. Olen ehkä ulkonäkökeskeinen :)😂😂😂😂
No todellakin menet sinne salille! Hommaa alkuun pt niin ei ole niin isoa kynnystä tulla tekemään omaa treeniä :) tsemppiä ja siitä se lähtee! Ja aina voi kysyä jeesiä kanssatreenaajilta ihan tyhmiäkin jos jokin mietityttää, kunhan saa vaan sen oman suun auki.
Nyt lopetat sen turhan nauramisen ja lähdet sinne salille. Hopi hopi.
Mul olis intoo mennä mut ei rohkeutta 😂😂😂