Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittimiehen itsetuhoisuus

Vierailija
14.06.2022 |

Oon viestitellyt yhden miehen kanssa ja yht äkkiä alko sanomaan, että ottaa itseltään hengen. Ahdistavaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehota ottamaan yhteyttä johonkin mt-apulinjaan, hyvä jos löydät suoran linkin. Jos hän on tosissaan, niin ammattilaiset osaavat auttaa häntä paremmin kuin sinä.

Jos hän ei ole tosissaan, niin hän pyrkii kontrolloimaan sinua vaatimalla huomiotasi ja alistamaan orastavan suhteenne hänen tarpeitaan varten.

Kummassakaan tapauksessa sinun ei kannata "sitoutua" liikaa hänen uhkailuihinsa.

Vierailija
2/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä oon ammattilainen. Toki hänen kanssaan eri roolissa. Ens ajattelin, että huomiota vaan hakee... Mutta jotenkin jäi vaivaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Taasko se Anssi on vauhdissa?

Vierailija
4/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi.

Vierailija
5/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille: Tee se!

Vierailija
6/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus soitin ambulanssin kun nettikaveri veti kourallisen unilääkkeitä. Kertoi siitä mulle ja hänellä oli nettikamera päällä. Soittelin hänelle ja koitin pitää hereillä kunnes ambulanssi tuli.

Ei oltu nähty ennen. Oli erikoiset ensitreffit kun mun oli pakko lähteä sairaalaan katsomaan häntä ja saattelin pöpilään ambulanssin kyydissä.

Vierailija
7/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta tinderistä löytyy vaikka mitä mt-tapauksia.

Vierailija
8/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sen pokaustyyli.

On sössinyt edellisen suhteensa asiat niin täysin perseillen ja nyt kerjää sääliä ja koittaa saada sympatiaa.

Sama juttu joka suhteen jälkeen joka naisen kanssa. Paskotaan asiat totaalisesti ja tinderiin, ettei tarvitse kohdata itseään saati ottaa vastuuta teoistaan.

Usea menee tuohon lankaan ja alkaa hoivaamaan ja auttamaan, se ei vaan pärjää ilman huomiota muilta.

Pysy kaukana.

Vierailija
9/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sillä on ongelmana?

Kerkesitkö yhtään miettiä, että miksi se sulle yrittää avautua?

Kun kaikki muut on jo hermostuneet siihen.

Vierailija
10/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko epävakaa? Kertonut muistakin ongelmista ja miksi kaikki on hyljännyt jne jne?

Vierailija
11/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta vaan yhteydenpito. Ei kenenkään pidä ruveta tuntemattoman terapeutiksi. Laita vaikka sille jonkun mt-tuen puhelinnumero tai chatin osoite ja blokkaa.

Vierailija
12/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny yhtä ja toista. Ihan jo työnki puolesta. Mutta joo. Mitäpä mä vieraan ihmisen sekoiluista.

Vierailija
13/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän miehen nimi on kun mullekin on sattunut tuo,?

Vierailija
14/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tien roskiin

Vierailija
15/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä taas esittää kaikille kuolevansa, jos joku huolestuisi riittävästi ja tarttuisi täkyyn ja hoivaisi häntä. 

Vierailija
16/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan

Vierailija
17/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä taas esittää kaikille kuolevansa, jos joku huolestuisi riittävästi ja tarttuisi täkyyn ja hoivaisi häntä. 

Mun ex vinkui masennustaan ja kuinka hän haluaisi kuolla. Itse empaattisena tietenkin koetin olla ystävällinen ja auttaa, kysellä mikä vialla ja saada piristymään. Tekee tuota samaa nyt suhteen jälkeen sit netissä seuraa etsimällä. Kyllä siihen joku pelastaja tarttuu kiinni.

Vierailija
18/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä oon ammattilainen. Toki hänen kanssaan eri roolissa. Ens ajattelin, että huomiota vaan hakee... Mutta jotenkin jäi vaivaamaan

Jos olisit ammattilainen, niin olisit jo tiennyt, mitä tehdä.

Vierailija
19/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kenestä on kyse niin muut osaa karttaa häntä?

Vierailija
20/26 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli kaksisuuntainen ja teki tuota aika usein. Muutaman kerran jaksoin huolestua ja soittelin poliisia ja ambulanssia.

En enää sit kun sanoi menevänsä vetämään henkensä subulla. Tai hyppäämään vesitornista.

Parin päivän päästä ilmestyi normaalina paitsi että oli raivoissaan kun en välitä 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme