Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan kiva ja fiksu mies ei poimi minua vaimokseen?

Vierailija
14.06.2022 |

Ei tarvitse olla täydellinen, vaan sellainen ihan normaali riittäisi. Ei vain kukaan tule ja hae minua omakseen. Turhaan suren asiaa ja valitan anonyymisti tai harvoille läheisilleni. Odotellaan taas vuosi lisää ihmettä tapahtuvaksi.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin aika suoraviivaista lähestymistä ja toimintaa muutenkin. Ei mitään "mitä haluaisit tehdä?" ym. epävarmaa, joka kertoo innostuksen puutteesta naista kohtaan, vaan "mennään treffeille paikkaan x, mikä kellonaika sopisi?".

Vierailija
2/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kertonut sen täällä itse. Katsot heti poispäin jos joku mies katsoo sinuun päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ja toissa vuonna harmittelin samaa. Ja sitä edeltävänä vuonna. Ja ihan jostain 18-vuotiaasta lähtien. En ymmärrä sitä, miksi mitään ei tapahdu koskaan.

Vierailija
4/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kertonut sen täällä itse. Katsot heti poispäin jos joku mies katsoo sinuun päin.

Eihän nainen tavallaan saisi tyrkyttää seuraansa miehille. Oletan, että kiinnostunut mies kyllä jaksaa sitkeästi jahdata, vaikka nainen katsoisikin toisaalle.

Vierailija
5/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan miksi Ap et yritä itse lähestyä miestä? - En minä (miehenä) olisi pahoillani, jos joku vaihteeksi tekisi aloitteen minua kohtaan. - Tietysti pakkien saaminen ei ole mukavaa mutta aika moni saisi pysyä loppuikänsä vailla mahdollisuutta parisuhteeseen, jos vain odottaisi, että joku tulisi ja tekisi aloitteen. Suomessa on vielä sekin kiva, että täällä oikeasti sekä mies että nainen voi olla aloitteen tekijä (tai olla olematta) mutta yhtä lailla kumpi vain voi ottaa aloitteen vastaan tai olla ottamatta. Mutta vaikka pakkien saaminen ei ole kivaa, niin ei se mikään häpeän tai kasvojen menettämsien paikka ole aloitteen tehneelle.

Vierailija
6/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistus lopetettu. Sori.

Vierailija
7/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele normaali ja jos osuu, tulen sinut "poimimaan".

Vierailija
8/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole itse fiksu nainen. Kyllä fiksu mies aina fiksun naisen tunnistaa.

Vierailija
9/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo, 60. Mene nukkumaan tai istu kuumalle kiukaalle.

Vierailija
10/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin poimia sinut. Oletko kiva naapurintyttö?

Vierailija
11/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla ja poimia, jos olet ihan normaali kiva nainen. Sua ei varmaan haiittaa että bmi:ni on yli 35?

Vierailija
12/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen nainen kitisee kuinka odottaa uljasta prinssiä tulevan valkealla retsulla mutta eivät suostu minkäänlaista aloitusta tekemään miehiä kohtaan

Vierailija
13/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nainen tavallaan saisi tyrkyttää seuraansa miehille. Oletan, että kiinnostunut mies kyllä jaksaa sitkeästi jahdata, vaikka nainen katsoisikin toisaalle.

Oletat ihan päin persettä ja olet saanut sitä mitä näin suuresta väärinluulosta seuraa, eli et yhtään mitään... Ja huomenna taas ihmettelet miten kerta kaikkiaan et ymmärrä miksi neurotyypillisen kanssa ei synny parisuhdetta ilman katsekontaktia.

Vierailija
14/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimies ei jaksa poimi sinua? Onko siinä syy eli pitäisi olla 12 miestä ja vinssi?

Vierailija
15/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiinnostuu suulaista ja päällekäyvistä naisista.

Vierailija
16/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vain kotona, niin ei sieltä kukaan tule hakemaan. Minäkin vähän odottelen, että tapaisin jonkun kivan ja fiksun naisen mutta en usko sitä tapahtuvan ellen itse tee jotain.

Vierailija
17/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läski.

Vierailija
18/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yrittänyt monesti tehdä sinuun vaikutuksen, mutta e kelpaa. Katsot vain niitä supliikkeja, komeita miehiä, kuten muutkin naiset.

Vierailija
19/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ei,lähtevät karkuun...miehet tykkää myös sopivasti haasteista,ehkä ujommat miehet tykkää naisen aloitteesta?

Vierailija
20/65 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluu olla itsevarma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi